Εν αρχη το DirectX, το API που περιέχει τις επιμέρους βιβλιοθήκες για 3D graphics (Direct 3D), 2D (Direct Draw), ήχο (Direct Sound), είσοδο/έξοδο (Direct Input) και άλλα.
Με την κυκλοφορία του Xbox / Xbox 360 των Vista και του integration των δύο platforms που επιθυμεί η Microsoft, γεννήθηκε η ανάγκη για την ύπαρξη κοινών APIs. Έτσι μετά από απόφαση της εταιρίας, κατά το τέλος του 2007 το Direct Sound θα αντικατασταθεί πλήρως από το αντίστοιχο (διάδοχο) του Xbox sound Api “Xaudio 2” που είναι ένα low-level cross-platform sound API.
To Xaudio 2 σε σχέση με την προκάτοχό του (Xaudio) -που ήταν σχεδιασμένο μόνο για το Xbox- θα υποστηρίζει τα Windows XP, Windows Vista και Xbox 360, παρέχοντας περισσότερα και αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά ειδικά σε ότι έχουν να κάνουν με το DSP ή αλλίως Ψηφιακή Επεξεργασία Σήματος (στην περίπτωσή μας, ήχου).
Η νέα έκδοση θα παρέχει καλύτερη υποστήριξη αναπαραγωγής ήχου μέσω της βιβλιοθήκης XACT και δυνατότητες 3D ήχου με την βιβλιοθήκη X3DAudio.
Read more