Laughing Out Loud λοιπόν για την ανακοίνωση της επιστροφής της Electronic Arts στους Mac! Καταρχάς παραβλέποντας το γεγονός πως η μεγάλη εταιρία βγάζει συνεχώς κακοφτιαγμένες μεταφορές ταινιών (harry potter series) σε όλες τις πλατφόρμες ή sport games που στην Ευρώπη τουλάχιστον δεν έχουν μεγάλο κοινό (nfl, madden, (american) football, nascar, tiger woods) και έχοντας μόνο λίγες (ευτυχώς) φωτεινές εξαιρέσεις ( NFS, C&C, το πολύ αναμενόμενο Crysis κ.ο.κ. ), η ανακοίνωση που έγινε στο πρόσφατο keynote του WWDC ήταν μάλλον παραπλανητική.
Τα games λοιπόν που ανακοινώθηκαν για τους Mac και έρχονται αυτό το καλοκαίρι, ούτε ports είναι, αλλά ούτε και native applications. Η Electronic Arts κάνει χρήση της τεχνολογίας Cider για να πετύχει αυτή την κίνηση. Τι είναι το Cider? Μεταφέρω αυτούσιο το κείμενο από την σελίδα του προϊόντος:
Cider is a sophisticated portability engine that allows Windows games to be run on Intel Macs without any modifications to the original game source code. Cider works by directly loading a Windows program into memory on an Intel-Mac and linking it to an optimized version of the Win32 APIs. Games are “wrapped” with the Cider engine and they simply run on the Mac.
Με όσα συνεπάγονται από το “wrapping” που καταφέρνει το Cider technology (performance hit κ.ο.κ.), είναι λογικό να μιλάμε για “non-true” Mac gaming.
Τέλος απλά θα κλείσω με μία σκέψη. Η Apple δεν θα καταφέρει να πείσει εύκολα τους hardcore gamers να “γυρίσουν” σε Mac, πολύ απλά λόγω των integrated καρτών γραφικών. Η τεχνολογία των computer graphics αναπτύσσεται ταχύτατα, έχοντας άμεσο αντίκτυπο στην gaming industy. Για αυτό ακόμα και η επιλογή του Bootcamp φαίνεται λίγη.
Πάλι καλά που υπάρχουν εταιρίες σαν την Blizzard και την I.D. (long live John Carmack) που καταφέρνουν να κρατήσουν ακόμη και αυτό το μικρό κοινό των Mac gamers ζωντανό! Ελπίζω οι υπόλοιπες εταιρίες ( που πιστεύουν ότι έχουν κάτι να κερδίσουν από την Mac platform) να παραδειγματιστούν από τις δύο τελευταίες και όχι από την E.A.