You have searched the archives for 'xbox360'.

Bioshock benchmarks: dx9 VS dx10 VS xbox360, nvidia VS ATI

Published by Petrakeas in General - 10 comments

bioshock 

To Bioshock κυκλοφόρησε και άρχισαν οι συγκρίσεις σε όλα τα επίπεδα! Είναι αναμφίβολα το νέο benchmark. Καταρχήν να πούμε ότι χρησιμοποιεί πειραγμένη έκδοση της Unreal Engine 3 η οποία έχει σχεδιαστεί για dx9, αλλά τρέχει και σε dx10 χωρίς να χρησιμοποιεί νέα features αλλά κάνει απλά ένα optimization. Ωστόσο οι δημιουργοί του Bioshock χρησιμοποίησαν στη dx10 έκδοση κάποια features που βελτιώνουν (θα το δούμε) την ποιότητα.

Σύμφωνα με αρκετά site η Xbox 360 έκδοση έχει ίδια σχεδόν γραφικά με την PC (dx10). Ωστόσο στο PC αν έχετε καλό σύστημα, μπορείτε να ανεβάσετε ανάλυση όσο τραβάει. Μπορείτε να δείτε εδώ ένα video με σύγκριση Xbox 360 VS PC (dx10).

Όσο αναφορά το performance στα PC έκπληκτοι όλοι διαπιστώνουν ότι τρέχει και σε παλιά συστήματα αρκετά ομαλά (από geforce 6 και πάνω) ! Κάποιο σοβαρό συγκριτικό XP VS VISTA δεν βρήκα, αλλά σε διάφορα forums λένε ότι στα XP είναι 5 με 10 fps πιο γρήγορο, αλλά περιμένω κάποιο σοβαρό συγκριτικό από αντίστοιχο site.

DX9 VS DX 10: οι οπτικές διαφορές είναι ελάχιστες ως ανύπαρκτες (τα γραφικά είναι τέλεια εννοείται). Δείτε σύγκριση screenshots εδώ και εδώ. Ωστόσο κάποιοι γράφουν ότι σε DX9 είχαν 20 fps λιγότερα, αλλά το benchmark εδώ δείχνει ελάχιστη διαφορά

ΑΤΙ VS NVIDIA: η ΑΤΙ έχει βγάλει ειδικούς για το παιχνίδι beta drivers! Αναμένεται και η nvidia. Σύμφωνα με το benchmark που έτρεξε σε Vista, η nvidia προηγείται.

Αν είστε τυχεροί κάτοχοι μιας 8800, μπορείτε να το τρέξετε σε 1920×1200 με 75fps!!! Παίζει και σε 2560×1600 αλλά αμφιβάλω αν έχετε τέτοια οθόνη! Κατεβάστε το demo εδώ.

Tech 5 Demo από την ID Software

Published by stelabouras in Gaming, Software, Tech, Videos - 1 comment

Wiggler Video Post 

Κατά την διάρκεια της χθεσινής WWDC (World-Wide Developers Conference) της Apple, εμφανίστηκε στην σκηνή – προς μεγάλη μου έκπληξη – ένας από τους ζωντανούς θρύλους του game & graphics programming, ο γνωστός John Carmack.

Ο ιδρυτής της Id Software, με γνωστούς τίτλους στο ενεργητικό του όπως τα Doom και Quake series, παρουσίασε την νέα μηχανή γραφικών πάνω στην οποία δουλεύει (μυστικά) εδώ και 2 χρόνια και η οποία φέρει το κωδικό όνομα “Tech 5″.

Ουσιαστικά η μηχανή, η οποία θα είναι διαθέσιμη για σχεδόν όλες τις πλατφόρμες (PC, Mac, PS3 και Xbox360) χρησιμοποιεί κατά κόρον την Megatexture technology που έχει πρώτο-εισαγάγει ο ίδιος στο πολύ-αναμενόμενο game Quake Wars και βάσει της οποίας όλος ο κόσμος “ντύνεται” με το ίδιο τεράστιο αρχείο υφής υψηλής ανάλυσης [texture] (~20gb) δίνοντας την δυνατότητα στους game artists να επέμβουν on-the-fly στον χάρτη και να αλλάξουν ακόμη και την παραμικρή λεπτομέρεια!

Δείτε την χθεσινή παρουσίαση του J.C., η εικόνα μιλάει από μόνη της!

Naruto: Rise of a Ninja: Ubi Days

Published by stelabouras in Consoles, Gaming, Television, Videos - 2 comments

Wiggler Video Post 

Από όλο τον τίτλο κρατήστε μόνο το πρώτο συνθετικό…Naruto!

Όσοι δεν γνωρίζετε το διάσημο anime, ανατρέξτε στην Wikipedia για να μάθετε περί τίνος πρόκειται ενώ όσοι είστε γνώστες διαβάστε παρακάτω! Το Naruto: Rise of a Ninja: Ubi Days είναι ο τελευταίος τίτλος που βγαίνει βασισμένος στην ιστορία του Naruto και μπορώ να πω ότι ίσως είναι με διαφορά καλύτερος από τα προηγούμενα Naruto-based games!

Τα γραφικά του παιχνιδιού έχουν το cartoon ύφος της σειράς και το interface είναι απλό και κατανοητό. Ο τίτλος πρόκειται να κυκλοφορήσει τέλη του 2007 για Xbox 360! Fuuinjutsu Shiki Fuujin!

Μπέρδεμα στο Xbox live για Ελλάδα από Δευτέρα

Published by Petrakeas in Consoles, Gaming, Hardware, Software, Tech - No comments

xbox-360 

Με το Spring update της microsoft για το xbox360, θα αλλάξουν κάποια πράγματα όσο αναφορά τις ip και το κράτος το οποίο έχετε δηλώσει στο xbox live. Αν αυτά δε συμφωνούν θα υπάρχει ενδεχομένως πρόβλημα.

Από Δευτέρα θα μάθουμε τι ακριβώς θα συμβεί. Περισσότερα εδώ.

Clive Barker’s Jericho

Published by stelabouras in Consoles, Gaming, Tech, Videos - 3 comments

Wiggler Video Post 

Με το που ακούω το όνομα Clive Barker, η πρώτη λέξη που μου έρχεται στο μυαλό είναι τρόμος.

Δεν ξέρω πόσοι από εσάς θυμάστε το Undying, ένα από τα πιο τρομαχτικά games που έχω παίξει, αλλά όπως και εκείνο έτσι και το Jericho βασίζεται σε ιστορία που έχει γραφτεί από τον ίδιο συγγραφέα και φυσικά περιέχει τρόμο, φαντάσματα, ανεξήγητα και άλλα…Χαρδαβελικά στοιχεία!

Από ότι μπορείτε να δείτε και από το trailer του παιχνιδιού (το οποίο θα κυκλοφορήσει για Xbox360, PS3 και PC) η ιστορία περιστρέφεται γύρω από κάποιους στρατιώτες που ερευνούν την εξαφάνιση μιας squad όταν ξαφνικά δέχονται επίθεση από…(ας μην το ειδικεύω) πλάσματα!

HD download εδώ

My Xbox 360 expected Games

Published by stelabouras in Consoles, Gaming, Videos - 4 comments

Wiggler Video Post 

Παρακάτω ακολουθεί μια λίστα από τα (9) games που περιμένω εναγωνίως για το Xbox360. Μερικά απο αυτά θα βγούν και σε άλλες πλατφόρμες (PS3, PC) ενώ άλλα είναι αποκλειστικοί τίτλοι για την κονσόλα της Microsoft.

Στο post αυτό μπορείτε να βρείτε τα trailers των τίτλων και μια μικρή περιγραφή για τον καθένα. Read more

Συνέντευξη από την ομάδα του Theseis game

Published by stelabouras in Gaming - 15 comments

theseis-games-minotaur 

Το Wiggler.gr εξασφάλισε μια πρώτη ματιά στο καταπληκτικό next-gen ελληνικό game, Theseis! Ο Δημήτρης Παπαδόπουλος της Track7games είχε την υπομονή να απαντήσει όλες τις περίεργες ερωτήσεις που μας βασάνιζαν για τον πολυαναμενόμενο τίτλο! Ελπίζουμε να σας καλύψαμε!

Καταρχάς, θα θέλαμε να συστηθείτε. Με λίγα λόγια, ποιος είστε, ποια είναι η Track7games οι στόχοι και τα σχέδια της εταιρίας?
Είμαι ο Δημήτρης Παπαδόπουλος, υπεύθυνος προώθησης του Θέσεις παγκοσμίως. Δεν είμαι developer, αλλά ένα σημαντικό είναι ότι είμαι hardcore gamer, όπου με αυτά που έχω δει μέχρι στιγμής από τα παΐδια του development, είναι απίστευτο το πόσο ταλαντούχα είναι αυτή η ομάδα.

Θεωρείτε τα games είδος τέχνης?

Ναι πιστεύουμε πως τα games είναι ένα είδος τέχνης. Read more

Η μέχρι τώρα πορεία του XNA programming

Published by stelabouras in Coding, Consoles, Gaming, Internet, Software, Tech, Videos - No comments

Wiggler Video Post 

Η πλατφόρμα της Microsoft για την διευκόλυνση των indie programmers στην δημιουργία τίτλων για το Xbox360, είχε πάρα πολύ μεγάλη απήχηση από ότι φαίνεται καθώς πολλοί αξιόλογοι τίτλοι έχουν παρουσιαστεί έως τώρα και άλλοι τόσοι βρίσκονται στα σκαριά!

Καθημερινά, μπορεί να βρει κάποιος αρκετά άρθρα γύρω από προγραμματιστικές τεχνικές / tutorials / κομμάτια κώδικα για συγκεκριμένες λειτουργίες βασισμένες στο XNA, με την ίδια την εταιρία να διοργανώνει διαγωνισμούς και να παρέχει αρκετό υλικό για να ασχοληθεί κάποιος, που με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι στις μέρες μας είναι ίσως η καταλληλότερη εποχή για τον οποιονδήποτε έχει όρεξη να ασχοληθεί και να διαπρέψει στον τομέα του game programming!

Απλά σκεφτείτε! Εάν έχετε μια καλή ιδέα, τότε υπάρχει ένα αρκετά εύκολο framework, αμέτρητες βιβλιοθήκες και βοήθεια (thank Web for this) όπως επίσης και η βεβαιότητα ότι αυτό που θα φτιάξετε , αν είναι τόσο καλό όσο και εσείς πιστεύετε, θα γίνει αυτόματα γνωστό παντού (βλ. XNA racer)!

Για αυτό τέρμα τα from-scratch tutorials, αν θέλετε να δοκιμαστείτε στην κανονική βιομηχανία ήρθε ο καιρός!

Τα παλιά καλά Worms ξανάρχονται!

Published by stelabouras in Consoles, Gaming - No comments

worms-xbox-360 

Θυμάστε το παλιό καλό all-time-classic Worms: Armageddon? Πρέπει να είχα περάσει άπειρες ώρες με αυτό το game και η μεταφορά του στις 3 διαστάσεις με απογοήτευσε (και μου φαίνεται ότι δεν ήμουν ο μόνος).

Από ότι φαίνεται οι δημιουργοί έμαθαν από τα λάθη τους και μετά την κυκλοφορία του Worms 4: mayhem (no comment) αποφάσισαν να κυκλοφορήσουν ένα remake του Armageddon με καλύτερα effects και γραφικά αλλά με το ίδιο (ευτυχώς) επιτυχημένο Gameplay! Αυτή η έκδοση του Worms θα είναι διαθέσιμη για την πλατφόρμα του Xbox Live Arcade τον επόμενο μήνα (February 2007) και μάλλον θα το προμηθευτώ αφού πρόκειται για εγγυημένη multiplayer εμπειρία!

Η Microsoft στην CES

Published by stelabouras in Gadgets, Gaming, Hardware, Internet, Multimedia, Software, Tech, Television - No comments

microsoft-ces 

Μπορεί το χθεσινό νέο (You know, the Apple thing) να σας απασχόλησε αρκετά, παρόλα αυτά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι έχει αρχίσει η CES στην οποία παρουσιάζονται συνέχεια ενδιαφέροντα gadgets και τεχνολογίες που αλλάζουν/βελτιώνουν την ποιότητα ζωής, την ψυχαγωγία και την αποδοτικότητά στον εργασιακό τομέα.

Η Microsoft λοιπόν, στην εμφάνισή της στην CES είχε μια αρκετά ενδιαφέρουσα παρουσίαση των νέων never-seen-before features των Vista (Ultimate Extra όπως τα λένε) καθώς και των IPTV δυνατοτήτων του Xbox360! Μπορείτε να δείτε το keynote στο site της Microsoft για την CES και να παρακολουθήσετε κάποια Soapbox videos στο Microsoft CES blog!

Newsflash: Η Microsoft ανακοίνωσε επίσης το Office 2008 for Mac που θα μοιράζεται αρκετές τεχνολογίες απο το πολυαναμενόμενο καινοτομικό Office 2007 μεσα στις οποίες θα είναι και το Ribbon interface.

Blue Dragon

Published by stelabouras in Gaming, Videos - 2 comments

Wiggler Video Post 

Ο…μπλέ δράκος είναι για την Microsoft η (τελευταία?) ελπίδα για να σώσει τις μειωμένες πωλήσεις της νέας της κονσόλας (Xbox360) στην χώρα του ανατέλλοντος ηλίου και στα πέριξ..

Κατασκευασμένο απο τον δημιουργό του Final Fantasy, το Blue Dragon εισάγει καινοτομίες στον χώρο των Japanese RPGs (των οποίων δεν είμαι και ιδιαίτερος fan) όπως επίσης και χαρακτηριστικά που καθιστούν τον τίτλο ένα αρκετά καλό next-gen game! Τελικά από ότι βλέπω η Microsoft κέρδισε το στοίχημα αφού η αντίδραση των Γιαπωνέζων (και όχι μόνο) gamers ήταν θερμή! Χμμ..ένα είναι σίγουρο, όλοι οι Final Fantasy / Zelda / insert-a-similar-game-here fans, θα το λατρέψουν!