You have searched the archives for 'doom'.

BT.601 and BT.709 compatibility benchmark

Published by Petrakeas in Software - 13 comments

wmplayer-2012-02-27-00-01-37-97

The world of video is so complicated that you have to be very careful in order to produce a compressed video file that looks as close to the original as possible when reproduced. Many aspects can vary such as framerate, progressive vs interlaced, resolution, pixel aspect ratio, full ( 0 – 255) or limited luma  range (16 – 235). As if these were not enough, I recently learned the hard way that color coefficients of a video are not always the same. This means that a video can be displayed differently depending on the color space that will be used in decoding.

Without getting into much detail, 2 main color spaces exist noways for video: BT.601 and BT.709 . If a video is encoded using one of them and then decoded with the other, a slight color shift will occur (see the post’s image that is split into 3 rows). Most people may not even notice it, but areas with blue and green colors will be more affected and if you want your video to be reproduced the way you mastered it, you have to take some things into consideration.

You may wonder, how the decoder/TV will know which color space to use.. There are some ways but not all software/hardware behaves the same. That’s why I made this benchmark, testing video editing applications like Adobe Suite, Sony Vegas, video players and many decoders suck as windows media player, quick time on a mac, Adobe Flash player, VLCXBMC and browsers with mp4 playback capabilities such as chrome and safari. If you are curious about their behavior read below!

Read more

Γραφικά στο νέο iPhone 3G S

Published by stelabouras in Gadgets, Gaming, Hardware, Software, Tech, Videos - 2 comments

Wiggler Video Post 

Είναι γεγονός πως το νέο iPhone, εκτός από ενσωματωμένη πυξίδα, camera 3mp με video και autofocus και μεγαλύτερη χωρητικότητα, διαθέτει αρκετή υπολογιστική ισχύ που μπορεί κάλλιστα να συγκριθεί με μια handheld console όπως το PSP.

Τι μπορεί όμως πραγματικά να κάνει από άποψη γραφικών;

Κάνοντας χρήση του προτύπου OpenGL ES 2.0 η απάντηση είναι πολλά, κάποια από τα οποία μπορείτε να δείτε τόσο στο tech demo video που ακολουθεί, όσο και στο trailer του νέου Doom Resurrection της ID για το νέο κινητό της Apple.

Link to micropost

Doom for sys admins

Published by stelabouras - No comments

Sysadmins, deamons processes…kill…μήπως το doom να είναι το κατάλληλο εργαλείο για την διαχείριση ενός συστήματος; Αν πάντως θέλετε να αντικαταστήσετε την κονσόλα με κάτι πιο διαδραστικό, στην παρακάτω σελίδα μπορείτε να βρείτε τον κώδικα για μια διαφορετική έκδοση του Doom!

Nostalgia: DOS classics

Published by stelabouras in Gaming, Videos - 13 comments

Wiggler Video Post 

Συνεχίζοντας την σειρά των “Nostalgia” posts, σήμερα το menu περιέχει κλασσικούς τίτλους από την εποχή του DOS. Τα παιχνίδια για [IBM] PC στην προ-Windows εποχή εκμεταλλεύονταν όλες τις δυνατότητες του DOS, με τους δημιουργούς να μεγαλουργούν τόσο από άποψη ποιότητας του gameplay αλλά και γραφικών (Doom).

Παρακάτω ακολουθεί μια συλλογή videos με 38 γνωστά DOS classics. Προσωπικά θα μπορούσα να ξεχωρίσω παιχνίδια από διάφορες κατηγορίες, όπως το Day of the Tentacle, Space Quest, Doom, Eye of the Beholder και Ultima Underworld.

Ποιο είναι το αγαπημένο σας DOS game;

Μετά τους “πειρατές”…το “Bioshock”!

Published by stelabouras in Cinema, Gaming - 2 comments

bioshock3 

Ο σκηνοθέτης της επιτυχημένης τριλογίας της DisneyΠειρατές της Καραϊβικής“, Gore Verbinski, δήλωσε πρόσφατα πως θα αναλάβει την σκηνοθεσία της ταινίας που θα βασίζεται στο καταπληκτικό παιχνίδι του 2007, Bioshock (που πρέπει κάποτε να τερματίσω)!

Σύμφωνα με τον ίδιο:

“The whole utopia-gone-wrong story that’s cleverly unveiled to players is just brimming with cinematic potential”

Οπότε αυτό και το γεγονός πως η τριλογία των “Πειρατών” είχε πάει αρκετά καλά (11 υποψηφιότητες για Oscar, 1 βραβείο) είναι στοιχεία που ενισχύουν το ότι η κινηματογραφική μεταφορά του Bioshock θα είναι μάλλον σίγουρα κάτι καλύτερο από το…Doom!

iPhone Magic!

Published by stelabouras in Gadgets, Gaming, Videos - No comments

Wiggler Video Post 

Μπορεί το συγκεκριμένο video με αυτό τον τίτλο να ήταν fake όσο αναφορά τις εφαρμογές που διαθέτει το iPhone, παρόλα αυτά, οι hackers κατάφεραν να τρέξουν στο κινητό της Apple αρκετούς emulators για τους gamers εκεί έξω!

Μετά λοιπόν το ScummVM για iPhone το οποίο περίμενε πως και πως ακόμη και ο Ron Gilbert, hacker κατάφερε να τρέξει και το doom! Αν και ο τρόπος πλοήγησης με τα δάκτυλα δεν φαίνεται τόσο εύκολος, παρόλα αυτά touch-enabled doom δεν είναι κάτι που βλέπεις κάθε μέρα!
Read more

QuakeCon 2007, ο Carmack επιστρέφει!

Published by stelabouras in Gaming, Videos - 1 comment

Wiggler Video Post 

QuakeCon, η συνάντηση των απανταχού Quakers μεταξύ τους και με τους δημιουργούς: την ID. Ο John Carmack (δημιουργός του Doom / Quake ) ανακοίνωσε στην φετινή QuakeCon, τα σχέδια του και τα νέα projects της εταιρίας μεταξύ των οποίον την νέα μηχανή γραφικών Tech 5 (που είχε πρωτοπαρουσιαστεί στο WWDC ’07) και το νέο racing (run’n'gun) shooter game “Rage” (σε first person perspective) που χρησιμοποιεί την Tech 5 και την mega-texture technology γενικότερα.

Επίσης η εταιρία δουλεύει πάνω και στην πλατφόρμα του Nintendo DS, ετοιμάζοντας ένα game που θα μοιάζει αρκετά με το “Quake 3: Arena”.

Video του keynote του Carmack δεν υπάρχει ακόμη, μόλις ανέβει, θα κάνω update το post.

[via Gamasutra, Gamespot, IGN]

Tech 5 Demo από την ID Software

Published by stelabouras in Gaming, Software, Tech, Videos - 1 comment

Wiggler Video Post 

Κατά την διάρκεια της χθεσινής WWDC (World-Wide Developers Conference) της Apple, εμφανίστηκε στην σκηνή – προς μεγάλη μου έκπληξη – ένας από τους ζωντανούς θρύλους του game & graphics programming, ο γνωστός John Carmack.

Ο ιδρυτής της Id Software, με γνωστούς τίτλους στο ενεργητικό του όπως τα Doom και Quake series, παρουσίασε την νέα μηχανή γραφικών πάνω στην οποία δουλεύει (μυστικά) εδώ και 2 χρόνια και η οποία φέρει το κωδικό όνομα “Tech 5″.

Ουσιαστικά η μηχανή, η οποία θα είναι διαθέσιμη για σχεδόν όλες τις πλατφόρμες (PC, Mac, PS3 και Xbox360) χρησιμοποιεί κατά κόρον την Megatexture technology που έχει πρώτο-εισαγάγει ο ίδιος στο πολύ-αναμενόμενο game Quake Wars και βάσει της οποίας όλος ο κόσμος “ντύνεται” με το ίδιο τεράστιο αρχείο υφής υψηλής ανάλυσης [texture] (~20gb) δίνοντας την δυνατότητα στους game artists να επέμβουν on-the-fly στον χάρτη και να αλλάξουν ακόμη και την παραμικρή λεπτομέρεια!

Δείτε την χθεσινή παρουσίαση του J.C., η εικόνα μιλάει από μόνη της!

Παίξτε Doom και Zelda στον Ti Calculator!

Published by stelabouras in Gadgets, Gaming, Hardware, Software, Tech, Videos - 1 comment

Wiggler Video Post 

Οι Ti Calculators της Texas Instruments (εξού και το όνομα) είναι αρκετά γνωστοί στους geeks και όχι μόνο τόσο για τις ικανότητές τους αλλά και για το γεγονός ότι μπορούν να προγραμματιστούν!

Έτσι λοιπόν μπορείτε να παίξετε Zelda και Doom στο calculator όταν βαριέστε να υπολογίζετε τα διπλά ολοκληρώματα! Τα videos που ακολουθούν δείχνουν τα δύο αυτά games εν δράσει που για να λειτουργήσουν χρειάζονται Ti-83+ Calculator. Πάντως κάτι πιο έξυπνο θα ήταν να δημιουργηθεί ένας text editor…Είναι πάντα χρήσιμος!

Τα games στην υπηρεσία της οικονομολογίας!

Published by stelabouras in Gaming, Internet, Software, Tech, Videos - 4 comments

Wiggler Video Post 

Ποιο θα ήταν το αποτέλεσμα αν κάναμε plot το γράφημα με τις τιμές των οικοπέδων στην Αμερική τα τελευταία 110+ χρόνια, μέσα στο Rollercoaster Tycoon?

Το video που ακολουθεί, δημιουργία της Speculative Bubble, απαντάει στο προηγούμενο ερώτημα, δείχνοντας πως ένα game μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για άλλους σκοπούς εκτός της ψυχαγωγίας! Αλήθεια, εάν έκαναν plot αυτά τα δεδομένα στο Doom…τι θα έβγαινε?

Όλα τα HDDVD και Blu-ray δισκάκια που ύπαρχουν στην αγορά = CRACKED

Published by ispofacto in Cinema, Hardware, Multimedia, Software, Tech - 3 comments

down-with-drm 

Και όμως είναι αλήθεια. Ένας χρήστης στα doom9 forums κατάφερε να βρει το processing key που υπάρχει στο DRM σε ΟΛΑ τα HDDVD και Bluray δισκάκια αυτή τη στιγμή στην αγορά! Προσοχή! Δεν μιλάω για το volume key που είναι διαφορετικό σε κάθε release ταινίας. Το processing key είναι παντού ίδιο. Τι σημαίνει αυτό; Απλά ότι ότι δισκάκι υπάρχει μέχρι στιγμής στην αγορά είτε είναι Bluray είτε είναι HDDVD μπορεί να γίνει backup.

O τρόπος που βρέθηκε είναι ο ίδιος που χρησιμοποιήθηκε και στην περίπτωση των volume keys: memory dumping. Δεν νομιζω λοιπόν να αργήσουν να εμφανίζονται στα torrent sites, όλες oi ταινίες στις HD εκδόσεις τους. Το μόνο αρνητικό στην όλη υπόθεση είναι πάντως ότι θα είναι το λιγότερο γύρω στα 20 GB…