You have searched the archives for '3d'.

Me World, ένα ελληνικό social network γίνεται 3D

Published by stelabouras in Gadgets, Internet - 3 comments

me-world 

Το Me.gr, που είχαμε παρουσιάσει παλαιότερα, πρόκειται για ένα ελληνικό social network με προεκτάσεις στο Facebook, live-chat, geotagging και mini-games. Οι δημιουργοί του αποφάσισαν να κάνουν ένα βήμα ακόμη, μεταφέροντας τα μέλη του Me σε μια 3D πλατφόρμα, μέσω του Me World.

Το Me World πρόκειται για ένα τρισδιάστατο κόσμο, στον οποίο κάθε χρήστης έχει ένα 3D avatar -στυλ Second Life- που μπορεί να χειριστεί και να επικοινωνήσει με τους υπόλοιπους Me users. Το περιβάλλον και οι κινήσεις που μπορεί να κάνει κάποιος στον κόσμο του Me είναι εύκολα στην εκμάθηση και θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε πως θα χρησιμοποιήσουν αυτό το νέο χαρακτηριστικό οι δημιουργοί για να φέρουν περισσότερα μέλη.

Παρόλα αυτά, το Me World είναι διαθέσιμο μόνο μέσα από τον browser ως ActiveX control, περιορίζοντας έτσι τους χρήστες σε Windows με Internet Explorer (ή σε Windows και Firefox με IEtab αν το θέλετε).
Read more

Οι πιο γρήγορες κάρτες: GeForce GTX 260/280

Published by Petrakeas in General - No comments

gtx_260 

Σήμερα εμφανίστηκαν οι νέες κάρτες της nvidia 200 Series: GTX 260 και GTX 280, επαληθεύοντας της φήμες που ήθελαν στα μέσα Ιουνίου να παρουσιαστεί η νέα γεννιά GPU από την πράσινη κυρία! Αυτή είναι πραγματικά νέα γενιά σε αντίθεση με τις 9XXX που ήταν απλά μιά βελτίωση της γενιάς 8ΧΧΧ.

Οι διαφορά στις επιδόσεις είναι εμφανής. Διαβάστε περισσότερα εδώ , εδώ και εδώ. Το Guru3D περιγράφει τη GTX 280 σε σχέση με τους Σπαρτιάτες..:

We have to admit, the GeForce GTX 280 is simply put – a Greek power house. Spaaaartaaans! Year after year it astonishes me how many transistors chipset manufacturers can place on a chipset die.

Εντυπώσεις:

  • δεν υποστηρίζει Direct3D 10.1 (κλάιν.. :P)
  • το Crysis είναι επιτέλους σχετικά playable σε 1920X1200
  • συμπίεση 400Mb video σε iPhone format με encoder σε CUDA μέσα σε 1 λεπτό!!! (το itunes το κατάφερε σε 5 λεπτά με χρήση CPU)
  • χαμηλότερη κατανάλωση σε idle mode από την προηγούμενη γενιά! Ο driver μεταβάλει τη συχνότητα και τάση τροφοδοσίας σε διαφορετικά τμήματα της κάρτας.
  • είναι αρκετά θορυβώδεις σε αντίθεση με τις προηγούμενες γενιές
  • η GTX 280 θα κοστίζει γύρω στα $650 ενώ η GTX 260 μόνο $400 αν και είναι 18% πιο αργή
  • 3 CUDA εφαρμογές απογειώνονται στις 200 Series: BadaBOOM video transcoder, Folding@Home GeForce beta client, GeForce PhysX support

Προσωπικό συμπέρασμα: η GTX 260 φαίνεται πολύ καλή και σε δελεαστική τιμή. Αν λυθεί το πρόβλημα με τα υψηλά επίπεδα θορύβου ή κυκλοφορήσει κάποιος cooler τρίτου κατασκευαστή θα αποδειχτεί διαμάντι!

Street Fighter IV Arcade Version Preview

Published by ispofacto in Consoles, Gaming, Software - 1 comment

street-fighter-4 

Χωρίς αμφιβολία το Street Fighter και το Mortal Kombat είναι δύο παιχνίδια που έχουν αφήσει ιστορία στην κατηγορία τους. Και τα δύο γνώρισαν πάρα πολλές συνέχειες λόγω της μεγάλης εμπορικής επιτυχίας τους. Το Mortal Kombat κατάφερε να κάνει επιτυχημένη μετάβαση σε 3D, σε αντίθεση με το Street Fighter που παρόλο που έκανε κάποιες προσπάθειες με τρισδιάστατα γραφικά, δεν ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένες, σε αντίθεση πάντα με τις δισδιάστατες υλοποιήσεις.

Ιδιαίτερα μάλιστα το Street Fighter 2, γνώρισε τόσες πολλές παραλλαγές όσες κανένα άλλο παιχνίδι στο είδος του. Ιδιαίτερη εντύπωση μου είχε προκαλέσει το γεγονός ότι το Street Fighter 3 παρόλο που ήταν ένα ιδιαίτερα αξιόλογο παιχνίδι δεν γνώρισε την επιτυχία αλλά και την δημοτικότητα του προκατόχου του. Αυτό και μόνο το γεγονός δείχνει ότι οποιαδήποτε προσπάθεια δημιουργίας συνέχειας της σειράς πρέπει να είναι πολύ προσεκτική ώστε να μην καταστρέψει τελείως το όνομα που έχει χτίσει.

Η τέταρτη υλοποίηση λοιπόν, φαίνεται ότι είναι ιδιαίτερα προσεκτικά υλοποιημένη καθώς δεν ακολούθησε την πλήρως τρισδιάστατη προοπτική. Ακολουθώντας δοκιμασμένες συνταγές του Street Fighter 2 με τα απαραίτητα χαρακτηριστικά που μπορούν να δικαιολογήσουν μια μετάβαση στη σύγχρονη εποχή φαίνεται ότι η Capcom έφτιαξε μία αρκετά αξιόλογη συνέχεια. Αν θέλετε λοιπόν να διαβάσετε εντυπώσεις από την Arcade Version του παιχνιδιού δεν έχετε παρά να πάτε στην ανάλογη σελίδα στο 1up. Θετικό είναι πάντως το γεγονός ότι η Capcom δέχτηκε feedback απο όσους δοκίμασαν το παιχνίδι σε πιο early builds και διόρθωσε κακώς κείμενα.

WoW + Mario = WTF?!

Published by stelabouras in Gaming, Internet - 1 comment

wow-n-mario-wtf 

Και όμως το “WTF?!” είναι ο τίτλος του παιχνιδιού. Ενός flash-based side-scroller τύπου Mario με pseudo-3D γραφικά και στοιχεία “δανεισμένα” από το mmorpg, World of Warcraft.

Οι δημιουργοί του παιχνιδιού έχουν κάνει αρκετά καλή δουλεία στον τομέα του gameplay, αφού το mini-game παίζεται ευχάριστα, και θυμίζει αρκετές φορές το γνωστό online τίτλο της Blizzard.

Αλλά οι “WTF?!” creators δεν σταμάτησαν εκεί, μαζί με το παιχνίδι μπορείτε να βρείτε το SDK που χρησιμοποίησαν για να δημιουργήσουν το flash game, με οδηγίες για το πως θα δημιουργήσετε την δική σας περιπέτεια.

Interesting; You bet! Αλλά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσον η Blizzard είναι ευχαριστημένη με την χρήση των γραφικών / ήχων από το World of Warcraft

Big Buck Bunny

Published by stelabouras in Multimedia, Software, Videos - 6 comments

Wiggler Video Post 

Μετά την επιτυχία που είχε το project της Orange “Elephants Dream“, μια μικρή ομάδα απο 7 κορυφαίους 3D artists και προγραμματιστές από την κοινότητα του Blender, μαζεύτηκε για να δημιουργήσει το Big Buck Bunny.

Το Big Buck Bunny πρόκειται για μια μικρού μήκους 3D animation ταινία, που έχει υλοποιηθεί εξολοκλήρου στο 3D open-source program “Blender” με τις ευχές του Blender Foundation μέσα σε 7 μήνες (10/07-4/08) και παρουσιάζει μια μικρή ιστορία με πρωταγωνιστή ένα μεγαλόσωμο…κουνέλι!

Την ταινία μπορείτε να την δείτε παρακάτω, αλλά και να την κατεβάσετε από το website σε μεγαλύτερη ποιότητα (1080p)!

Τα γράφικα και το animation των χαρακτήρων είναι άψογα και η συνολική ποιότητα (για όσους δούν την 1080p έκδοση) είναι αντάξια πολλών επαγγελματικών studios!

Havoc Physics & Animation engine, δωρεάν

Published by stelabouras in Coding, Gaming, Software, Tech - 1 comment

havok-logo 

Η Havok, η εταιρία-δημιουργός της ομώνυμης μηχανής φυσικής και animation που χρησιμοποιείται σε κορυφαίους τίτλους (Assasin’s Creed, Half-Life 2,Fear, Bioshock) και πρόκειται να είναι μέρος πολλών γνωστών blockbuster παιχνιδιών που αναμένονται (Fallout 3, Starcraft 2, Alan Wake, Alone in the Dark), αποφάσισε να κάνει ένα μεγάλο δώρο στους developers.

Τα προϊόντα της εταιρίας Havok™ Physics και Havok™ Animation διατίθενται για download χωρίς χρεώσεις από το website της εταιρίας, με το πακέτο να περιλαμβάνει βιβλιοθήκες, SDK, samples και αρκετό documentation για όποιον θέλει να χρησιμοποιήσει την μηχανή στο πρόγραμμα / παιχνίδι που αναπτύσσει.

Στα ~233Mb του συνολικού πακέτου, οι δημιουργοί μπορούν να βρουν επίσης εργαλεία για μετατροπή των αντικειμένων τους από γνωστά προγράμματα 3D modelling & animation όπως Autodesk Maya, 3ds Max και Avid XSI 3D.

Σε περίπτωση πάντως που κάποιος θέλει να δημιουργήσει έναν ολοκληρωμένο τίτλο και να τον πουλήσει πάνω από $10, τότε πρέπει να συμπληρώσει μια αντίστοιχη φόρμα στο website ώστε να του δοθεί η σχετική άδεια από την εταιρία.

Μπράβο Havok!

Νέα από την Google

Published by stelabouras in Internet, Software, Tech, Videos - 3 comments

Wiggler Video Post 

Μέσα σε τρεις ημέρες μαζεύτηκαν αρκετά νέα από την Google, που καλό θα ήταν να κάνω μια αναφορά στο καθένα, αφού παρουσιάζουν αρκετό ενδιαφέρον.

Αρχικά, η Google διέθεσε το AJAX libraries API, το οποίο πρόκειται για ένα συνολικό API που περιέχει όλες τις μεγάλες javascript βιβλιοθήκες (jQuery,prototype,script.aculo.us,MooTools,dojo), παρέχοντας ένα κοινό set εντολών, με την εταιρία να κάνει host και να ανανεώνει στις τελευταίες εκδόσεις όλες τις βιβλιοθήκες και τον προγραμματιστή να επιλέγει αυτή που θέλει.
Read more

XNA 3.0, gentlemen start your Zunes!

Published by stelabouras in Coding, Gaming, Software, Tech - 1 comment

zune-games-slide-details 

Η εξελίξεις στην πλατφόρμα ανάπτυξης games (για PC και Xbox 360) της Microsoft, XNA είναι ραγδαίες!

Με την χθεσινή κυκλοφορία της τρίτης έκδοσης του XNA (Community Technology Preview), το εργαλείο εμπλουτίστηκε με αρκετά νέα χαρακτηριστικά αλλά και το πιο σημαντικό όλων, την δυνατότητα ανάπτυξης παιχνιδιών για τον φορητό media player της εταιρίας, Zune!

Η δυνατότητα για gaming (αλλά και ανάπτυξη games από indies) στο Zune (έστω και χωρίς 3D acceleration) ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για φορητό media player, αφού η δυνατότητα ασύρματης δικτύωσης (ad-hoc wifi network) επιτρέπει τα multiplayer games, υποστηρίζοντας μέχρι και 8 players ταυτόχρονα. Τώρα φυσικά μένει να αποκτήσουν αρκετοί Zune αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία!

Μέσα σε όλες τις νέες ανακοινώσεις για το X.N.A. πρέπει να αναφέρω επίσης και την δυνατότητα που δίνει η Microsoft μέσω του MSDNAA προγράμματος για δωρεάν 12-μηνη φοιτητική συνδρομή στο XNA Creators Club ( Online Academic Subscription ) για όλους τους φοιτητές των οποίων τα Πανεπιστήμια που σπουδάζουν, υποστηρίζουν το msdnaa/elms subscription!

Guernica, 3D

Published by stelabouras in Multimedia, Software, Tech, Videos - 3 comments

Wiggler Video Post 

Η “Guernica“, ένας από τους πιο γνωστούς πίνακες του γνωστού ζωγράφου Picasso μεταφέρθηκε στις τρεις διαστάσεις με την βοήθεια της τεχνολογίας, απεικονίζοντας έτσι σημεία του έργου που δεν φαίνονται με μια απλή ματιά, δίνοντας άλλη διάσταση (τόσο κυριολεκτικά, όσο και μεταφορικά) στον πίνακα.

Η ιδέα / υλοποίηση του project είναι μια δουλεία της Lena Gieseke και η καταπληκτική μουσική πρόκειται για το κομμάτι “Nana”, enjoy!

Portal IRL!

Published by stelabouras in Software, Tech, Videos - 1 comment

Wiggler Video Post 

Το παιχνίδι-φαινόμενο του 2007 “Portal” μάλλον θα το έχετε ακουστά και αν όχι, δείτε αμέσως περί τίνος πρόκειται για να καταλάβετε για ποιο λόγο θεωρείται από πολλούς Game Of The Year.

Η εταιρία Total Immersion για να παρουσιάσει τα νέα χαρακτηριστικά του προγράμματος D’Fusion, που δραστηριοποιείται στον χώρο των γραφικών επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) δημιούργησε το παρακάτω video, που θυμίζει αρκετά το Portal.

Τα features του D’Fusion όπως “real-time video handling, taken from cameras standing still or moving/instrumented”, “real-time animated virtual 3D objects handling” και Markerless Tracking φαίνονται παρακάτω, θυμίζοντας αρκετά το Imaginality 3D αλλά…στο καλύτερο!

Enkin, Android + GPS + 3D + Maps + … Reality!

Published by stelabouras in Coding, Hardware, Internet, Software, Tech, Videos - 3 comments

Wiggler Video Post 

Πιστεύω ότι το “Enkin” είναι από εκείνα τα λίγα projects που όταν βλέπεις το video και διαβάζεις το πως λειτουργεί [pdf] και τι κάνει στην πραγματικότητα λες: “Wow…”

Τι κάνει λοιπόν; Το Enkin αναπτύχθηκε από τους Max Braun και Rafael Spring στα πλαίσια του Google Android Developer Challenge και αποτελεί έναν απλό τρόπο γεφύρωσης της πραγματικότητας και των δεδομένων από GPS receivers, χάρτες και γεωγραφικής πληροφορίας με έναν τρόπο που επαυξάνει την πραγματικότητα, παρουσιάζοντας πάνω στο realtime video μιας webcam, πληροφορίες για τα κτίρια και τις τοποθεσίες.

Δείτε το video οπωσδήποτε!