Το Megatexture Technology είναι το νέο feature που ετοιμάζει πυρετωδώς ο John Carmack και η Id Software για το νέο παιχνίδι Quake Wars, κάνοντας χρήση μιας βελτιωμένης έκδοσης της Doom 3 Graphic Engine. Πρόσφατα όμως κυκλοφόρησε ένα mod για το Doom 3 το οποίο μπορεί να δώσει μια μικρή γεύση σχετικά με το τι θα περιμένουμε απο το Megatexture Technology.
Το mod μπορεί να δημιουργήσει textures ανάλυσης 16384×16384 (64 φορές μικρότερα απο το Quake Wars, but you get the picture) και υποστηρίζει ασύγχρονη προσπέλαση ανάλογα με το κομμάτι που βλέπει ο χρήστης. Τέλος, δεν υποστηρίζει συμπίεση (στον βαθμό που θα δούμε στο Quake Wars), οπότε μιλάμε για αρκετά μεγάλα αρχεία. (Quote απο την σελίδα του mod: "What would be a 5.7GB Megatexture in D3/Q4/Prey takes only ~500MB in Quake Wars. Or in other words: The 4096×4096 Megatexture in this mod would have been 7MB and not 87MB.")