Δεν ξέρω αν θυμάστε ένα post που είχα γράψει ότι στο μέλλον οι GPU και τα APIs θα είναι τελείως διαφορετικά. Τελευταία όλα τα στοιχεία και οι συνεντεύξεις δείχνουν προς τα εκεί. Δηλαδή CPU με πολλούς πυρήνες και δυνατές μονάδες επεξεργασίας vectors κλπ
Συγκεκριμένα:
- η intel μιλάει για τον Larrabee και το scaling που κάνει το ray-tracing σε αντίθεση με το rasterising,
- o δημιουργός της unreal engine μιλάει για software renderers σε κονσόλες και pc στην επόμενη δεκαετία
- η nvidia είναι σε διαπραγματεύσεις με τη VIA ίσως για το X86 licence, για να μπορεί να βγάλει CPUs
- ΑΤΙ+AMD ως γνωστόν θα βγάλουν hybrid cpu-gpu για χαμηλή κατανάλωση όμως
- ο Alex St John, ένας από τους δημιουργούς του DirectX δηλώνει (μην τρομάξετε):
We’re in a very interesting transition period. We’re at the end of the game industry, and a major era in the game industry. This is the end of an ice age. Don’t know what’s coming after this…gonna be something new. We’re seeing the end of what came before. The end of 3D graphics as we knew it, we’re at the end of PC and console gaming as we knew it, it’s gonna be something new from here on out.
Να συμπληρώσω ότι ο Alex St John έθαψε λίγο και τα Vista. Διαβάστε τη συνέντευξη…