Κι όμως, αν νομίζατε πως ξέρατε τι ακριβώς είναι ένας browser, δείτε το παρακάτω video για να ενημερωθείτε!
Σκέφτομαι να κάνω κάτι παρόμοιο στο κέντρο του Ηρακλείου, είμαι σίγουρος πως θα πάρω πιο ευφάνταστες απαντήσεις!
Κι όμως, αν νομίζατε πως ξέρατε τι ακριβώς είναι ένας browser, δείτε το παρακάτω video για να ενημερωθείτε!
Σκέφτομαι να κάνω κάτι παρόμοιο στο κέντρο του Ηρακλείου, είμαι σίγουρος πως θα πάρω πιο ευφάνταστες απαντήσεις!
Χθες το βράδυ η computational knowledge engine “Wolfram|Aplha” ξεκίνησε δοκιμαστικά την public λειτουργία της. Αν και το επίσημο launch θα γίνει την Δευτέρα, μπορείτε από τώρα να την χρησιμοποιείτε κανονικά από τον browser σας ή και από το iPhone μέσω του optimized interface της (αν και η σελίδα των αποτελεσμάτων δεν είναι ακόμη iPhone friendly).
Τι μπορεί να κάνει η Wolfram|Alpha λοιπόν; Θεωρητικά μπορεί να υπολογίσει την απάντηση στα περισσότερα μαθηματικά προβλήματα, να δώσει πληροφορίες για χώρες, να συγκρίνει μεταξύ τους πληροφορίες, να βγάλει συμπεράσματα για συστοιχίες dna και πάρα πολλά ακόμη. Μερικά παραδείγματα μπορείτε να βρείτε στην ίδια την σελίδα της μηχανής, ενώ φυσικά μπορείτε να πειραματιστείτε και μόνοι σας.
Read more
Βλέπω πως η ανάπτυξη του Chromium για Mac προχωράει με γρήγορους ρυθμούς και αν εξαιρέσει κανείς κάποια ui bugs που υπάρχουν, ο browser βρίσκεται σε αρκετά καλό στάδιο. Ελπίζω σύντομα να έχουμε Chrome για Mac και επίσημα!
Ο browser σε αυτή την φάση φαίνεται να περνάει το Acid 2 test, όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω, αλλά έχει προβλήματα με τους τόνους στα ελληνικά γράμματα, με την μεταφορά των tabs, το tab switching και άλλα μικρά αλλά απαραίτητα usability issues που πρέπει να λυθούν πριν το public release. Εν αναμονή λοιπόν.
Η αλήθεια είναι πως το post αυτό θα έπρεπε να έχει βγει…μέρες πριν, δεδομένου πως η GDC τελείωσε εδώ και πολύ καιρό, παρόλα αυτά πιστεύω πως τα videos που μάζεψα θα σας αποζημιώσουν (αν και το laziness μου είναι αδικαιολόγητο)!
Πριν αρχίσω με τα videos των εμπορικών παιχνιδιών, θα ήθελα να κάνω μια παρατήρηση. Φέτος ήταν η πρώτη χρονιά που έγινε ιδιαίτερα αισθητή η παρουσία του Independent Games Festival/Summit, ή απλά η πρώτη χρονιά που μου έκανε τόσο εντύπωση, με αρκετά καλούς τίτλους να ανακοινώνονται πολλούς ανεξάρτητους developers.
Read more
Η αλήθεια είναι πως μια ιδέα σαν το Onlive, αν και φαίνεται εξαιρετικά φιλόδοξη, αν πετύχει και λειτουργήσει θα φέρει -πιστεύω- πραγματικά την επανάσταση στο gaming όπως το ξέρουμε τώρα.
Τι είναι το Onlive όμως; Το Onlive πρόκειται για μια web-based υπηρεσία που θα επιτρέπει τον gamer να παίζει οποιοδήποτε παιχνίδι (υποστηρίζει αυτή η υπηρεσία φυσικά – από PC, Xbox, PS3, you name it) με maximum settings, κατευθείαν στην τηλεόραση ή στον υπολογιστή του. Οι servers του Onlive θα κάνουν render το παιχνίδι και θα μεταδίδουν την πληροφορία (game frames) σαν video στους clients. Ανάλογα την σύνδεση του χρήστη, το παιχνίδι θα τρέχει σε HD (720p), η standard ανάλυση (480p) απαιτώντας έτσι στην καλύτερη περίπτωση τουλάχιστον μια σύνδεση 1.5 MBps.
Read more
Η τέταρτη (beta) έκδοση του Safari είναι διαθέσιμη από σήμερα τόσο για MacOSX όσο και για Windows. Αισθητικά φαίνεται εμφανώς βελτιωμένη, καθώς υποστηρίζει native OS themes, eye-candy τρόπους εμφάνισης σελίδων (coverflow, top sites) και σαφείς επιρροές από άλλους γνωστούς browsers (chrome like τοποθέτηση των tabs στο πάνω μέρος του παραθύρου).
Στα πιο τεχνικά του θέματος, το Safari 4 υποστηρίζει HTML 5, κάτι που μπορείτε να παρατηρήσετε με την έναρξη της εφαρμογής (δείτε το source code της Welcome page – pure html 5) και “φοράει” την νέα Nitro rendering engine που τον κάνει (αν ίσως όχι τον πιο γρήγορο) έναν από τους πιο γρήγορους beta browsers που κυκλοφορούν!
Σε 3 μέρες ξεκινάει η open beta του νέου free online browser-based fps από την ID software, Quake Live. Η ιδέα ενός γρήγορου Quake game που δεν χρειάζεται download και είναι δωρεάν, ακούγεται ελκυστική to say the least!
Κυκλοφόρησε η release candidate του Internet Explorer 8 για Vista, XP και Windows Server. Yet another browser για CSS debugging; Ας ελπίσουμε όχι
Το HLSW είναι ένα εύχρηστο προγραμματάκι για να βλέπετε τους online servers για τα παιχνίδια που έχετε εγκατεστημένα στον υπολογιστή σας. Αρχικά ήταν μόνο για Half life (από ‘κει και το όνομα), αλλά στη συνέχεια υποστήριξε και άλλα games. Μπορείτε να προσθέσετε τους δικούς σας servers και να κάνετε custom λίστες με τους αγαπημένους σας.
Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο καθώς δε χρειάζεται να τρέξετε πρώτα το κάθε παιχνίδι για να δείτε πόσοι (και ποιοι) είναι online στον κάθε server, ή ποια πίστα παίζουν.
Στην αρχή δεν κατάλαβα πώς προσθέτω έναν δικό μου server, αν γνωρίζω IP. Με βοήθησε αυτό το tutorial. Happy fragging..
10 ημέρες χωρίς post, μάλλον πρέπει να σπάσαμε κάθε ρεκόρ. Αν και η απουσία posts μπορεί να δικαιολογηθεί από τις γιορτές, τις εξόδους και τα μικρά ταξίδια, δεν έχουμε σταματήσει να ασχολούμαστε με το Wiggler ούτε στιγμή. Δεν μπορώ όμως να πω περισσότερα ακόμη. Στο θέμα μας τώρα.
Έχοντας δει αρκετά games να εισάγουν την έννοια των “achievements” τον τελευταίο χρόνο, από console games μέχρι iphone και flash games, καιρός για έναν μικρό τίτλο που σατιρίζει την μανία των achievements! Το όνομα του “Achievement unlocked” και μοναδικός σκοπός η ολοκλήρωση όλων των -ανούσιων- achievements που έχουν θέσει οι δημιουργοί.
Έτσι λοιπόν, υπάρχει achievement που ξεκλειδώνει όταν βρείτε πως να μετακινήσετε τον ήρωα, όταν παίξετε πάνω από 10”, όταν ενεργοποιήσετε το mute κ.ο.κ. Λίγο τραβηγμένο, παρόλα αυτά εξυπηρετεί τον σκοπό του, ως παρωδία του achievement-mania.
Μετά το ξέσπασμα του centralized web, χρήσιμα features των browsers άρχισαν να χρησιμοποιούνται όλο και λιγότερο, μέχρι που για κάποιους αντικαταστάθηκαν τελείως από αντίστοιχες online υπηρεσίες. Κλασσικό παράδειγμα φυσικά, αποτελούν τα bookmarks (ή στα ελληνικά “Αγαπημένα” / “Αγαπημένοι σύνδεσμοι” [brr]).
Με υπηρεσίες, όπως το del.icio.us, να προσφέρουν αποθήκευση των bookmarks στους servers τους ώστε να υπάρχει ένα σημείο κεντρικό σημείο αναφοράς, οι χρήστες άρχισαν να προτιμούν αυτές τις λύσεις έναντι των local bookmarks, ειδικά όταν κάτι τέτοιο τους διευκόλυνε αρκετά στην μεταφορά από PC σε PC. Έτσι λοιπόν σήμερα αρκετοί δεν χρησιμοποιούν τα bookmark mechanics των browsers, όσο ελκυστικά και αν φαίνονται (βλ. παρακάτω), και καταφεύγουν στις online υλοποιήσεις.
Read more