Μετά το Imaginality Unleashed [Wiggler vidcast Episode 8] και τα παρόμοια papervision 3D powered demos, σειρά είχε ο χώρος της διαφήμισης! Η εταιρία Mini αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τεχνικές augmented reality για να προωθήσει το Mini Cabrio.
Στις σελίδες γερμανικών περιοδικών αυτοκίνησης όπως Auto, Motor und Sport, Werben & Verkaufen και Autobild, οι αναγνώστες έρχονταν αντιμέτωποι με την εικόνα στα αριστερά [direct pdf link].
Η εικόνα μπορεί με μια πρώτη ματιά να φαίνεται σαν μια απλή διαφήμιση, παρόλα αυτά όταν ο αναγνώστης ακολουθήσει τις οδηγίες της σελίδας, τα αποτελέσματα είναι άκρως συναρπαστικά.
Αφού ο χρήστης επισκεφτεί το website της εταιρίας, ανοίξει την webcam του και εμφανίσει την εικόνα αριστερά μέσα στο frame της webcam, ένα Mini Cabrio εμφανίζεται επί της οθόνης, full 3D, ικανό να περιστραφεί όπως επιθυμεί ο ίδιος!
Έξυπνο, αλλά ίσως ο περιορισμός σε Internet Explorer / Active X να μην ήταν τόσο καλή κίνηση after all.
Read more