Πριν βγουν τα windows XP ακούγαμε φήμες ότι δε θα υποστηρίζουν mp3 και άλλα χαριτωμένα. Αποδείχτηκε τελικά ότι όλα αλλάζουν στην πορεία και δεν πρέπει να δίνουμε μεγάλη βάση σε αυτά που ακούγονται. Έτσι νόμιζα και για τα Vista όταν ακούστηκε ότι δε θα υπάρχει hardware acceleration για το DirectSound 3D. Τελικά ,όμως, αποδεικνύεται ότι αυτό είναι όντως αλήθεια!!Τι σημαίνει αυτό; Read more
You have searched the archives for 'doom'.
15Jan 07
Χωρίς Directsound 3D Hardware acceleration τα vista
Published by Petrakeas in Gaming - 9 comments
02Jan 07
Newslens Podcast Episode 9
Published by stelabouras in Podcast - 1 comment
Ένατο και τελευταίο επεισόδιο του 2006 ή πρώτο του 2007? Εσείς επιλέγετε! Με τον Kcorax να λείπει λόγω εορτών κάναμε μόνοι μας το podcast! Χρόνια Πολλά once again και καλή χρονιά!
Καλή Ακρόαση!
Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.
Download Newslens Episode 9 (High) [37mb]
Download Newslens Episode 9 (Low) [29mb]
12Dec 06
13 χρόνια Doom!
Published by stelabouras in Gaming - No comments
Πρίν 2 μέρες το Doom έκλεισε τα 13 χρόνια ‘ζωής’ του! Ήταν 10/12/1993 όταν η ID Software διέθεσε το game μέσω ftp στο κοινό.
Και φυσικά απο εκεί και πέρα όλα τα υπόλοιπα έχουν περάσει στην ιστορία του gaming, που όλοι θα θυμούνται..Τα χαρακτηριστικά που εισήγαγε το Doom, το έφερε στην κορυφή για αρκετό καιρό (μέχρι να βγεί το Quake, χεχε), για να μην πω πως ακόμη αναπτύσσονται mods/tweaks/βελτιώσεις για το αρχικό game!
Doom 4 ever!
09Dec 06
Doom 3 Megatexture Mod
Published by stelabouras in Coding, Gaming, Software, Tech - No comments
Το Megatexture Technology είναι το νέο feature που ετοιμάζει πυρετωδώς ο John Carmack και η Id Software για το νέο παιχνίδι Quake Wars, κάνοντας χρήση μιας βελτιωμένης έκδοσης της Doom 3 Graphic Engine. Πρόσφατα όμως κυκλοφόρησε ένα mod για το Doom 3 το οποίο μπορεί να δώσει μια μικρή γεύση σχετικά με το τι θα περιμένουμε απο το Megatexture Technology.
Το mod μπορεί να δημιουργήσει textures ανάλυσης 16384×16384 (64 φορές μικρότερα απο το Quake Wars, but you get the picture) και υποστηρίζει ασύγχρονη προσπέλαση ανάλογα με το κομμάτι που βλέπει ο χρήστης. Τέλος, δεν υποστηρίζει συμπίεση (στον βαθμό που θα δούμε στο Quake Wars), οπότε μιλάμε για αρκετά μεγάλα αρχεία. (Quote απο την σελίδα του mod: "What would be a 5.7GB Megatexture in D3/Q4/Prey takes only ~500MB in Quake Wars. Or in other words: The 4096×4096 Megatexture in this mod would have been 7MB and not 87MB.")
01Dec 06
Gaming σε Mac…και όμως υπάρχει!
Published by stelabouras in Gaming, Hardware, Software, Tech - 3 comments
Όταν πήρα τον Mac δεν μπορώ να πω οτι είχα μεγάλες προσδοκίες για το gaming κομμάτι, αλλά τελικά διαψεύσθηκα σε μεγάλο βαθμό!
Συγκεκριμένα, μπόρεσα να βρώ αρκετούς και γνωστούς τίτλους να παίζουν το ίδιο άψογα και απροβλημάτιστα σε MacOSX όπως ακριβώς στα Windows!
Read more