You have searched the archives for 'nvidia'.

Wiggler Wallpaper – The way it’s meant to be viewed

Published by stelabouras in Misc, Multimedia, Tech - 5 comments

blue_800-600 

Για την εισαγωγή του δέκατου επεισοδίου του Wiggler Vidcast δημιούργησα στο 3D Studio Max ένα μικρό animation, παραλλαγή του γνωστού nVidia logo, αλλά αντί “The way it’s meant to be played” αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε το…”The way it’s meant to be viewed”.

Αν σας άρεσε το logo, παρακάτω παραθέτω wallpapers για κάθε ανάλυση, χωρισμένα σε 3 κατηγορίες (normal, wide screen, mobile) για να επιλέξετε αυτό που ταιριάζει στην…οθόνη σας!

Read more

Το μέλλον είναι massively multi-core συσκευές!

Published by Petrakeas in Gaming, Hardware, Multimedia - 1 comment

titolo 

Δηλαδή η επιτάχυνση στις κάρτες γραφικών δε θα υφίσταται, αλλά θα έχουν απλώς εξόδους VGA και HDMI! Ήδη στις κάρτες ήχου στα Vista έχει απομακρυνθεί η επιτάχυνση και έχει αντικατασταθεί από software rendering. Επίσης βλέπουμε την nvidia με το CUDA αλλά και την ATI να δίνουν τη δυνατότητα προγραμματισμού των GPU (GPGPU programming). Οπότε στο μέλλον μάλλον η CPU θα αντικατασταθεί από κάτι ανάμεσα σε CPU και GPU με πάρα πολλούς πυρήνες.

Οι μηχανές γραφικών δε θα χρησιμοποιούν hardware acceleration, αλλά θα είναι software renderers δίνοντας πολύ περισσότερες δυνατότητες και ενώνοντας ακόμα περισσότερα το χάσμα ανάμεσα στα realtime γραφικά και τα prerendered από 3d Studio MAX κλπ. Επίσης, αν τα πράγματα στο hardware πάρουν αυτή την πορεία τότε η intel και η nvidia νομίζω ότι θα κονταροχτυπηθούν. Η AMD θεωρητικά έχει ένα πλεονέκτημα γιατί θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τεχνογνωσία της ATI, αλλά φοβάμαι ότι τα 2 τμήματα δε συνεργάζονται και πολύ… Αντίθετα Intel + ATI έχουν μεγαλύτερη συνεργασία και αυτό φαίνεται στο ότι τα πιο δημοφιλή MOBO chipsets που υποστηρίζουν crossfire είναι της Intel!!

Τα παραπάνω είναι δικές μου σκέψεις σε συνδυασμό με αυτά που δήλωσε ο Tim Sweeney, δημιουργός της Unreal Engine. Διαβάστε τη συνέντευξη εδώ.

EDIT: Η Intel ετοιμάζει νέα γενιά επεξεργαστών με κωδικό όνομα Larrabe, οι οποίοι φαίνεται να κινούνται προς την παραπάνω κατεύθυνση

GeForce 9800 GX2

Published by Petrakeas in Gaming, Hardware, Multimedia - No comments

albatron-9800gx2-1gx 

Η νέα γενιά Geforce αποκαλύπτει σιγά σιγά τα νέα μέλη της. Όπως φαίνεται δεν έχει μεγάλες διαφορές από τη γενιά 8ΧΧΧ, αλλά βασίζεται σε βελτιωμένες εκδόσεις των παλιών chip. Η GeForce 9800 GX2 είναι το βαρύ πυροβολικό καθώς αποτελείται από 2 βελτιωμένα G92 chips. Η τιμή ανέρχεται στα $599. Κάτι μου λέει ότι το Πλαίσιο θα φέρει την υλοποίηση της Albatron τρέχοντας!! Περισσότερα εδώ.

Το Facial Animation στα καλύτερα του

Published by stelabouras in Coding, Gaming, Software, Tech, Videos - 2 comments

Wiggler Video Post 

Μέσω τεχνικών motion capture, τα νέα games υπόσχονται μεγαλύτερη αληθοφάνεια όσο αναφορά τα ψηφιακά πρόσωπα, με φυσιολογικές εκφράσεις, lip syncing και όλα αυτά σε πραγματικό χρόνο!

Εταιρίες όπως η Image Metrics (με μεγάλους πελάτες στο ενεργητικό της) και Mova, δημιουργούν καταπληκτικά αποτελέσματα όπως το παρακάτω πρόσωπο που πλησιάζει αρκετά την πραγματικότητα, με μόνο μειονέκτημα το γεγονός ότι απαιτεί dual NVIDIA 8800 GTXs για να τρέξει σωστά.

Όλα όμως έχουν ένα κόστος, έτσι δεν είναι;

Nvidia hybrid Sli: γιατί η ΔΕΗ δεν παλεύεται

Published by Petrakeas in General - 2 comments

hybrid_sli_header1 

To SLI όπως θα έχετε παρατηρήσει είναι ένα από τα πιο ισχυρά brands στο χώρο των 3D γραφικών, πνευματικό παιδί της nvidia. Επιτρέπει την παράλληλη λειτουργία 2 και (πολύ πρόσφατα) τριών καρτών γραφικών για την αύξηση των επιδόσεων στα 3D γραφικά! Γιατί αν θέλετε να παίξετε στις native αναλύσεις των 22” και 24”οθονών (1920×1200) δεν αρκεί ούτε η 8800 ultra. To SLI είναι τόσο ισχυρό brand που οι εταιρίες κατασκευής motherboards, chipsets, PSU, ram κλπ καμαρώνουν να δηλώνουν SLI compatible. Read more

3D οθόνη από Zalman!

Published by Petrakeas in Gaming, Hardware, Multimedia - 1 comment

zm-m220w_01 

Η zalman ,γνωστή στο χώρο για τα coolers της, έβγαλε πρόσφατα μια σειρά από 3D tft οθόνες! Η οθόνη έχει 2D και 3D mode. Για το 3D mode απαιτούνται ειδικά polarised γυαλιά (διατηρούνται τα χρώματα) και η τεχνολογία μοιάζει κάπως με αυτή που είχα αναφέρει εδώ.

Προκειμένου να δείτε σε 3D κάποιο παιχνίδι πρέπει να έχετε nvidia και τους stereo drivers εγκατεστημένους. Τα περισσότερα games έχουν πολύ καλή 3D αίσθηση (ειδικά το Wow) σύμφωνα με το review εδώ. Θα ήθελα πολύ να τη δω από κοντά. Η τιμή της 22άρας είναι γύρω στα 1000 ευρώ.

Update: ακούστε στο podcast αυτό στη μέση, τη γνώμη από τα παιδιά στο custom pc που δοκίμασαν την οθόνη. Όπως λένε, εντυπωσιάστηκαν πάρα πολύ, αλλά αν δε δεις την οθόνη στημένη κάπου δεν μπορείς να πειστείς για το πόσο καλή είναι. Σε μια φάση λένε ότι μοιάζει σαν να κοιτάς έξω στο παράθυρό σου από άποψη βάθους… Πλαίσιο άντε φέρ’την!!!

Η Intel θα κάνει high perfomance GPUs;

Published by Petrakeas in Hardware, Multimedia - 5 comments

intel_blueonwhite 

H Intel πρόσφατα αγόρασε τη Neoptica, μια εταιρία που ασχολείται με interactive computer graphics. Μάλιστα κάποιοι υπάλληλοι είχαν δουλέψει σε nvidia και sony entertaiment και σε GPGPU projects (general purpose computing on graphics processing units). Αυτή τη στιγμή η intel είναι πρώτη σε πωλήσεις ενσωματωμένων συστημάτων γραφικών, αλλά όχι σε μεμονομένα συστήματα όπου κάνουν παιχνίδι nvidia και ATI… Τι σχεδιάζει άραγε;;;

[VIA]

Nvidia 9800 series

Published by stelabouras in Gaming, Hardware, Tech - 2 comments

nvidia_logo1 

Η νέα γενιά των GPUs από την Nvidia με κωδικό 9800 θα βασίζεται στο G92 chip (65 nanometer) που είναι υπεύθυνο για video processing και περιέχει πάνω από ένα δισεκατομμύριο transistors.

Με το chip αυτό η Nvidia πέτυχε την ενσωμάτωση της δεύτερης έκδοσης του Unified Shader Architecture, όπως και την υποστήριξη για υπολογισμούς double precision (FP64). Από άποψη επιδόσεων οι νέες GPU θα φτάσουν το 1 teraflop και θα υποστηρίζουν μέχρι και 1Gb μνήμη GDDR4 με 512-bit memory interface. Τα graphic APIs που θα υποστηρίζονται θα είναι το DirectX 10.1 και OpenGL 3.0 [pdf] (που ακόμη δεν έχουν κυκλοφορήσει).

Μερικά ακόμη χαρακτηριστικά των καρτών της σειράς 9800 θα είναι η υποστήριξη του “FREE 4xAA”, ενός audio HDMI compliant chip και ενός tesselation unit εντός των άλλων. Οι τιμές θα κυμαίνονται περί τα $549-649 για τις GeForce 9800 GTX και $399-449 για τις GeForce 9800 GTS.

Ημερομηνία κυκλοφορίας? Σύμφωνα με πληροφορίες μάλλον μέσα στον Νοέμβρη!

[via]

Το Νvidia cuda = 20 x intel CPU

Published by Petrakeas in General - 2 comments

img0020719 

Τι εννοώ με αυτόν τον τίτλο. Nvidia Cuda είναι μία νέα τεχνολογία – αρχιτεκτονική που επιτρέπει στη GPU να λύνει επιστημονικά προβλήματα με μεγάλο βαθμό παραλληλισμού. Ο John Ston έχει φτιάξει ένα πρόγραμμα μελέτης οργανικών μορίων. Το πρόγραμμα έχει έκδοση που τρέχει κανονικά σε CPU, αλλά και έκδοση που έγινε compiled mε το CUDA 1.0 και τρέχει σε nvidia GPUS της σειράς 8xxx.

Όπως φαίνεται στο screenshot το σύστημα θηρίο της intel( αποτελούμενο από 2 quadcore CPU Xeon X5365 στα 3Ghz )έκανε μία ώρα να τελειώσει τους υπολογισμούς, ενώ η nvidia μόλις 4 λεπτά!!!!

Απίστευτο?? Περισσότερα διαβάστε στο άρθρο εδώ.

Ελπίζω να γίνουν αντίστοιχα μαθήματα προγραμματισμού για πολύ μεγάλο επίπεδο παραλληλισμού στις ανάλογες σχολές στα ελληνικά πανεπιστήμια, γιατί έχει πολύ ενδιαφέρον να μπορείς να εκμεταλλευτείς ένα τόσο δυνατό αλλά και φθηνό σύστημα.

Bioshock benchmarks: dx9 VS dx10 VS xbox360, nvidia VS ATI

Published by Petrakeas in General - 10 comments

bioshock 

To Bioshock κυκλοφόρησε και άρχισαν οι συγκρίσεις σε όλα τα επίπεδα! Είναι αναμφίβολα το νέο benchmark. Καταρχήν να πούμε ότι χρησιμοποιεί πειραγμένη έκδοση της Unreal Engine 3 η οποία έχει σχεδιαστεί για dx9, αλλά τρέχει και σε dx10 χωρίς να χρησιμοποιεί νέα features αλλά κάνει απλά ένα optimization. Ωστόσο οι δημιουργοί του Bioshock χρησιμοποίησαν στη dx10 έκδοση κάποια features που βελτιώνουν (θα το δούμε) την ποιότητα.

Σύμφωνα με αρκετά site η Xbox 360 έκδοση έχει ίδια σχεδόν γραφικά με την PC (dx10). Ωστόσο στο PC αν έχετε καλό σύστημα, μπορείτε να ανεβάσετε ανάλυση όσο τραβάει. Μπορείτε να δείτε εδώ ένα video με σύγκριση Xbox 360 VS PC (dx10).

Όσο αναφορά το performance στα PC έκπληκτοι όλοι διαπιστώνουν ότι τρέχει και σε παλιά συστήματα αρκετά ομαλά (από geforce 6 και πάνω) ! Κάποιο σοβαρό συγκριτικό XP VS VISTA δεν βρήκα, αλλά σε διάφορα forums λένε ότι στα XP είναι 5 με 10 fps πιο γρήγορο, αλλά περιμένω κάποιο σοβαρό συγκριτικό από αντίστοιχο site.

DX9 VS DX 10: οι οπτικές διαφορές είναι ελάχιστες ως ανύπαρκτες (τα γραφικά είναι τέλεια εννοείται). Δείτε σύγκριση screenshots εδώ και εδώ. Ωστόσο κάποιοι γράφουν ότι σε DX9 είχαν 20 fps λιγότερα, αλλά το benchmark εδώ δείχνει ελάχιστη διαφορά

ΑΤΙ VS NVIDIA: η ΑΤΙ έχει βγάλει ειδικούς για το παιχνίδι beta drivers! Αναμένεται και η nvidia. Σύμφωνα με το benchmark που έτρεξε σε Vista, η nvidia προηγείται.

Αν είστε τυχεροί κάτοχοι μιας 8800, μπορείτε να το τρέξετε σε 1920×1200 με 75fps!!! Παίζει και σε 2560×1600 αλλά αμφιβάλω αν έχετε τέτοια οθόνη! Κατεβάστε το demo εδώ.

Nvidia: το πιο ρεαλιστικό κεφάλι σε 3D γραφικά

Published by Petrakeas in Hardware, Videos - 2 comments

Wiggler Video Post 

dougjones_grani_12902016_400.jpgΧθες έπεσα πάνω στο tech demo της nvidia για την 8800, το Human Head. Όσοι είστε οι τυχεροί κάτοχοι μιας 8800 μπορείτε να το κατεβάσετε και να το τρέξετε. Οι υπόλοιποι μπορείτε να δείτε μια 720p video έκδοση του demo.

O ηθοποιός που χρησιμοποιήθηκε έχει ερμηνεύσει αρκετούς creepy ρόλους και είναι ο Doug Jones. Βασικά μοιάζει πολύ με τον G-man του Half life!! Πραγματικά είναι απίστευτο. Είναι σχεδόν αληθινό. Και αν σκεφτεί κανείς ότι αυτοί οι υπολογισμοί χρειάζονται πολλά δευτερόλεπτα για να γίνουν σε μία CPU, αλλά μόνο μερικά ms για να γίνουν σε μία GPU καταλαβαίνετε πόσο έχει προοδεύσει αυτός ο τομέας! Φανταστείτε τα games των επόμενων 5 χρόνων…

Παρακάτω ακολουθεί το video στο youtube. Επίσης, προτείνω αυτό το χορταστικό video, όπου ένας χρήστης παίζει με το demo.