You have searched the archives for '3d'.

Twitter Mashups!

Published by stelabouras in Internet, Software, Tech - 1 comment

twittervision 

Μπορεί οι λίστες με τις ασχολίες κάθε χρήστη του Twitter να είναι όμορφα σχεδιασμένες, αλλά ποτέ κανείς δεν θα έλεγε όχι για έναν πιο εντυπωσιακό τρόπο απεικόνισης!

Δύο αρκετά καλά και time-killing mashups παρουσιάστηκαν τελευταία κάνοντας χρήση των Google Maps και Virtual Earth APIs! Το πρώτο είναι το twittervision που χρησιμοποιεί το Google Maps για να απεικονίσει την ασχολία κάθε Twitter user (που έχει αποδεχθεί να φαίνονται τα μηνύματα του στο ευρύ κοινό) στον παγκόσμιο χάρτη ανάλογα με το location.

Tο δεύτερο πρόκειται για το twitterearth που κάνει χρήση του ανανεωμένου Virtual Earth (Windows Live Maps), δίνοντας την δυνατότητα και για μια πιο…3D εμπειρία!Μακάρι φυσικά κάτι τέτοιο να ήταν πιο universal και όχι Windows/Internet Explorer only.

Outcast 2

Published by ispofacto in Gaming, Hardware, Software, Tech - 1 comment

outcast_2 

To Outcast ήταν ένα action-adventure game της Infogrames που είχε αποσπάσει σχετικά καλές εποχές την εποχή που είχε βγει. Κύριο χαρακτηριστικό του ήταν ότι για τη γραφική απεικόνιση του κόσμου του χρησιμοποιούσε τεχνολογία voxel που ήταν κυρίως software rendering και πετύχαινε πολύ καλύτερα γραφικά σε σύγκριση με τη χρησιμοποίηση μιας κάρτας με 3D επίταχυνση της εποχής. Το αρνητικό ήταν φυσικά ότι χρειάζονταν περισσότερη επεξεργαστική ισχύ.

Παρ’ότι γενικά υπήρχε διάθεση και από fans του παιχνιδιού αλλά και από developers να βγει μια συνέχεια του, δεν έχε ανακοινωθεί κάτι μέχρι πριν από λίγο καιρό κάτι επίσημο. Είχε γίνει παλιότερα μια προσπάθεια αλλά δυστυχώς δεν προχώρησε πολύ. Πριν λίγες μέρες ανακοινώθηκε όμως ότι αναπτύσσεται συνέχεια του παιχνιδιού για PC και -όπως σε όλους τους multi-platform τίτλους- και για PS2. Μπορείτε μάλιστα να διαβάσετε τις πρώτες εντυπώσεις και περισσότερες πληροφορίες για το Outcast 2 στο σχετικό άρθρο στο Gamespot.

Ανάγκασαν νεαρό Panda να δει…τσόντα!

Published by stelabouras in Misc, Various - No comments

pandas 

Είναι τρελοί αυτοί οι Κινέζοι! Για να αποκτήσουν όρεξη για αναπαραγωγή τα Panda ενός ζωολογικού κήπου στην Κίνας, τα αναγκάζουν να παρακολουθούν εδώ και μια βδομάδα για 15 λεπτά την ημέρα porn videos (με Pandas λογικά?)!

Η συγκεκριμένη “θεραπεία” για να γίνω πιο σαφής γίνεται σε ένα μόνο Panda, θέτοντας αρκετά ερωτήματα σχετικά τις συνθήκες διαβίωσης των χαριτωμένων πλασμάτων…Αφού υπάρχει και η εξωσωματική ρε παιδιά, τι το κουράζετε?

Ποιο θεωρείται το καλύτερο παιχνίδι όλων των εποχών;

Published by ispofacto in Consoles, Gaming, Hardware, Software, Tech - 12 comments

ocarina_of_time 

Σίγουρα ο καθένας από μας έχει τις δικές του αναμνήσεις από τα παιχνίδια που έχει παίξει και βρίσκονται στην καρδιά του! Προσωπικά τα αγαπημένα μου παιχνίδια είναι το The Curse of Monkey Island, το Oddworld Abe’s Oddysee και το Oddworld Abe’s Exoddus. Τουλάχιστον αν αναφερόμαστε σε top 3 σαφώς! Ποιο παιχνίδι όμως θεωρείται από την πλειοψηφία του κοινού αλλά σχεδόν όλων των κριτικών και reviewers ως το καλύτερο όλων των εποχών;

Ένας περισσότερο αντικειμενικός τρόπος εκτός βέβαια από τους ισχυρισμούς των ίδιων κριτικών είναι να αθροίσει κάποιος τον μέσο όρο όλων των reviews που έχουν γίνει για κάθε παιχνίδι για να βγάλει έναν κάπως αντικειμενικό μέσο όρο. Υπάρχουν πολλά sites που το κάνουν αυτό όπως το Game Rankings και το MetaCritic. Ποιο λοιπόν παιχνίδι βγαίνει με την υψηλότερη βαθμολογία; Ο λόγος φυσικά -για όσους ελάχιστους δεν το ξέρουν- είναι το The Legend of Zelda: Ocarina of Time.

Θυμάμαι ακόμα την εποχή που πρωτοβγήκε στο Nintendo 64. Τα γραφικά του ήταν ασύγκριτα για την εποχή του, το gameplay δε με τη μετάβαση από 2D σε 3D έγινε τόσο επιτυχημένα που όλοι μιλούσαν για τελειότητα. Πάρα πολλά από τα στοιχεία που πρωτοεμφανίστηκαν σε αυτό το παιχνίδι όπως το σύστημα κάμερας, μηχανισμοί κίνησης σε 3D χώρο και gameplay πρακτικές χρησιμοποιούνται ακόμα και σήμερα σε πολλά FPS, RPG και γενικά σε 3D παιχνίδια. Σε review εκείνη την εποχή είχε πραγματικά σαρώσει. Για παράδειγμα το IGN που θεωρείται από τα πιο αξιόπιστα του χώρου του έδωσε καθαρό 10. Το ίδιο και το πιο γνωστό ιαπωνικό περιοδικό το Famitsu, το EDGE, το Gamepot και φυσικά πάρα πολλά άλλα. Σε όσους δεν το έχουν παίξει συνιστώ όποτε βρουν χρόνο να του ρίξουν μια ματιά, πραγματικά το αξίζει ή στην χειρότερη περίπτωση δείτε το sequel του στο Wii που πραγματικά το διαδέχθηκε σχεδόν επάξια.

Πως γίνεται το South Park; Με Macs φυσικά!

Published by ispofacto in Cinema, Hardware, Multimedia, Software, Tech, Television - 4 comments

south-park-season-11 

Είναι γεγονός ότι εκτός από τις μόνιμες σχεδόν εμφανίσεις σε όλες τις ταινίες αλλά και τις τηλεοπτικές σειρές (αμερικάνικες ) πάρα πολλά studio χρησιμοποιούν Macs για την παραγωγή. Ένα από αυτά είναι μάλιστα των δημιουργών του South Park της πολύ γνωστής σειράς που έχουμε μάλιστα παρουσιάσει και στο vidcast.

Συγκεκριμένα αναφέρουν ότι προκειμένου να κρατήσουν τα επεισόδια επίκαιρα τα κάνουν μέσα σε 6 μέρες ακριβώς πριν την προβολή του επεισοδίου. Τα προγράμματα που χρησιμοποιούν όσο και αν δεν φαίνεται στη σειρά είναι το Maya και το Photoshop. Ναι χρησιμοποιούν ένα 3D Modeling πρόγραμμα για τη σειρά! Η δημιουργία των γραφικών όπως μπορείτε να δείτε και στο άρθρο είναι πολύ πιο περίπλοκη απ΄ότι φαίνεται. Χρησιμοποιούν έναν μεγάλο αριθμό υπολογιστών, όπως: 120-processor render farm, περισσότερους από 30 Mac workstations και σχεδόν 10 terabytes of Xserve RAID storage space!

Χαρακτηριστικά να αναφέρω κάποια quotes από το πολύ ενδιαφέρον άρθρο:

“We have very complex stuff that needs to be done very fast and we need to know that we can trust the machines to handle whatever we throw at them without crumbling,” says JJ Franzen, technical director at South Park Studios. “That’s why we use Macs.”
“There were times when Maya would crash on the Windows workstations,” says Franzen. “The entire system had to be rebooted, which would take three or four minutes. It simply happened too often and wasted too much time.” When Maya was released for the Mac, Franzen made the switch. “Mac OS X is UNIX-based and in a UNIX or Linux system, of course, when an application crashes, only the application crashes, not the whole computer.”

Kaneva…Καλύτερο απο το Second Life?

Published by stelabouras in Gaming, Internet, Software, Tech - 2 comments

kaneva3d 

Είχα παρουσιάσει και παλαιότερα το Kaneva, ένα εναλλακτικό community site που διαθέτει 3D client με τους χρήστες του site να έχουν τα δικά τους διαμερίσματα, κοινούς χώρους που μπορούν να συναντηθούν, μαγαζιά κ.τ.λ.

Πρόσφατα πήρα το invitation για το beta testing του client και ομολογώ πως οι εντυπώσεις που μου άφησε ήταν αρκετά καλές! Το πρόγραμμα είναι αρκετά ελαφρύ, μια απλή ADSL σύνδεση είναι αρκετή και τα γραφικά απο ότι μπορείτε να δείτε και από τα screenshots είναι αρκετά συμπαθητικά (ναι το avatar μου είναι στα screenshots)! Γενικότερα μπορώ να πω ότι το Kaneva μου άφησε καλύτερες εντυπώσεις σε σύγκριση με το Second Life (που τα γραφικά του / ο όγκος των δεδομένων είναι ανησυχητικά και αδικαιολόγητα άθλια). Ούτε μια φορά δεν παρουσιάστηκε πρόβλημα σε tearing ή σε λάθος πολύγωνα..

Το interface του Kaneva είναι αρκετά μινιμαλιστικό και διαθέτει quick buttons για όλες τις λειτουργίες (travel, emote, home, preferences) με την κάθε οντότητα-παίκτη να είναι άμεσα συνδεδεμένη με το (myspace-like) kaneva προφίλ του..Δείτε τα screenshots, πιστεύω ότι το Second-Life / Myspace era έχει διάδοχο!

Sirenia – My Mind’s Eye

Published by stelabouras in Misc, Music, Videos - 7 comments

Wiggler Video Post 

Ένα αρκετά catchy τραγουδάκι φαίνεται να παίζει τελευταία στο ραδιόφωνο από το νορβηγικό συγκρότημα Sirenia (οι Σειρήνες ελληνιστί) με όνομα My Mind’s Eye.

Το τραγούδι και το videoclip θυμίζει αρκετά Nightwish λόγω των παρακάτω των παρακάτω στοιχείων:

  1. Σύνθεση του συγκροτήματος (1 γυναίκα και 3 άντρες)
  2. Κεντρική τραγουδίστρια κάπως…”ευτραφούλα”
  3. Κιθαρίστα που παίζει τις σολιές την ώρα που αέρας ανακατεύει τα μαλλιά (βλ. Over the hills and Far Away)

Το τραγούδι είναι αρκετά καλό και ελπίζω το συγκρότημα να συνεχίσει έτσι!

HTML Canvas Element…είναι χρήσιμο τελικά?

Published by stelabouras in Coding, Internet, Software, Tech - No comments

html-canvas 

Η ιστορία της υποστήριξης του Canvas Element στον Firefox αρχίζει από την έκδοση 1.5 και από τις υποσχέσεις που είχαν δοθεί ότι αυτή η μέθοδος θα μπορεί να απεικονίσει με απλές εντολές 3D κόσμους. Μάλιστα είχε κυκλοφορήσει και ένα απλό demo (wolfenstein-like) που έδειχνε τις ομολογουμένως περιορισμένες δυνατότητες του Canvas (η έκδοση με textures ήταν αδικαιολόγητα αργή).

Από ότι φαίνεται όμως, έχουν αρχίσει να γίνονται βήματα προς το καλύτερο για το Canvas, με έναν καινούργιο 3D renderer που έχει δημιουργηθεί. Στην προκειμένη φάση, ο renderer μπορεί και φορτώνει μοντέλα αποθηκευμένα στο πρότυπο Alias Wavefront OBJ και να τα απεικονίζει σωστά, να χρωματίζει τα πολύγωνα βάση της απόστασης και να έχει ένα υποτυπώδες σύστημα collision detection, που μπορώ να πω ότι τα πράγματα έγιναν αναπάντεχα αισιόδοξα για το Canvas, αν σκεφτεί κανείς πως όλοι οι υπολογισμοί γίνονται από την Javascript και με τόσες λίγες γραμμές κώδικα! Άραγε τι γίνεται αν κάποιος φορτώσει μοντέλο των χιλιάδων ή εκατομμυρίων πολυγώνων?

Dreamlords RTS, υβριδικό gameplay!

Published by stelabouras in Gaming, Videos - No comments

Wiggler Video Post 

Το Dreamlords είναι ίσως από τα λίγα (αν όχι το μοναδικό) παιχνίδι που έχει μια αρκετά υβριδική φύση αφού εξελίσσεται τόσο μέσα στον browser, ως ένα κλασσικό strategy game χωρίς γραφικά (βλ. King of Chaos , Kingdom of Loathing κ.α.), όσο και στον δικό του stand-alone client με 3d γραφικά powered by Torque Engine έχοντας δανειστεί αρκετά στοιχεία τόσο από τον τομέα των Mmorpgs όσο και των RTS.

Στο game παίρνετε την θέση ενός…Dreamlord και διοικείτε την δική σας γη / στρατό / resources / economy και γενικότερα (όπως στα περισσότερα παιχνίδια του είδους) την δική σας αυτοκρατορία. Το video που συνοδεύει το post είναι περισσότερο επεξηγηματικό για το game, κάτι σαν walkthrough που σας βοηθάει να καταλάβετε το gameplay του Dreamlords.

Όλα τα HDDVD και Blu-ray δισκάκια που ύπαρχουν στην αγορά = CRACKED

Published by ispofacto in Cinema, Hardware, Multimedia, Software, Tech - 3 comments

down-with-drm 

Και όμως είναι αλήθεια. Ένας χρήστης στα doom9 forums κατάφερε να βρει το processing key που υπάρχει στο DRM σε ΟΛΑ τα HDDVD και Bluray δισκάκια αυτή τη στιγμή στην αγορά! Προσοχή! Δεν μιλάω για το volume key που είναι διαφορετικό σε κάθε release ταινίας. Το processing key είναι παντού ίδιο. Τι σημαίνει αυτό; Απλά ότι ότι δισκάκι υπάρχει μέχρι στιγμής στην αγορά είτε είναι Bluray είτε είναι HDDVD μπορεί να γίνει backup.

O τρόπος που βρέθηκε είναι ο ίδιος που χρησιμοποιήθηκε και στην περίπτωση των volume keys: memory dumping. Δεν νομιζω λοιπόν να αργήσουν να εμφανίζονται στα torrent sites, όλες oi ταινίες στις HD εκδόσεις τους. Το μόνο αρνητικό στην όλη υπόθεση είναι πάντως ότι θα είναι το λιγότερο γύρω στα 20 GB…

Το Animation Vs. Animator σε 3D!

Published by stelabouras in Videos - 5 comments

Wiggler Video Post 

Θυμάστε το Animation vs. Animator? Απο ότι φαίνεται η σειρά ενέπνευσε και άλλους…animators που ήθελαν να κάνουν την δικιά τους έκδοση!

Σε αυτό το video μπορείτε να δείτε τι γίνεται όταν ένας 3d χαρακτήρας στο 3D Studio Max αποκτά ζωή! Το σκεπτικό αλλάζει λίγο καθώς αυτή την φορά ο κεντρικός χαρακτήρας δεν κυνηγάει το Mouse αλλά κυνηγιέται!