You have searched the archives for 'ces'.

Ζωγραφίστε τα δικά σας έπιπλα!

Published by stelabouras in Hardware, Internet, Multimedia, Software, Tech, Videos - No comments

Wiggler Video Post 

Είναι δυνατόν να μπορείτε να σχεδιάζετε ένα τρισδιάστατο αντικείμενο στον χώρο (ουσιαστικά στον αέρα, χωρίς κάποιο καμβά) και να το βλέπετε μετά κατασκευασμένο ακριβώς όπως το σχεδιάσατε?

Η εταιρία FRONT απαντάει καταφατικά και μας δείχνει το παρακάτω video που μέσω motion capture και laser melting, κάθε μουτζούρα ή αρχιτεκτονικό σχέδιο μπορεί να πάρει σάρκα και οστά!

Πολύ καλή ιδέα και αρκετά φουτουριστική! Read more

Some Web news για να μην σας πιάσουν αδιάβαστους!

Published by stelabouras in Hardware, Internet, Multimedia, Software, Tech - 1 comment

logo-google1 

Αυτές τις ημέρες έχουν γίνει αρκετά όσο αναφορά το στρατόπεδο της Google, της Mozilla και γενικότερα του Web που θα ήταν καλό να τα μαζέψω σε ένα post για μια πιο συμπυκνωμένη πληροφόρηση!

Άλλωστε υπάρχει και το Web 2.0 Expo που “τρέχει”, οπότε είναι δικαιολογημένος ο βομβαρδισμός με νέα αυτόν τον καιρό!

Έχουμε και λέμε λοιπόν:

Προφανώς θα το έχετε διαβάσει και αλλού γιατί έχει κάποιες μέρες που έχει ανακοινωθεί, πάντως η Google πρόσθεσε την υποστήριξη ελληνικών (και ρουμάνικων) στο Google Adsense, έτσι λοιπόν όσοι χρησιμοποιείτε αυτή την υπηρεσία μπορείτε να την παραμετροποιήσετε για την ελληνική γλώσσα. About time θα έλεγα, αν και τελευταία το όλο θέμα με τις ελληνικές διαφημίσεις δούλευε πολύ πριν την ανακοίνωση οπότε ήταν κάπως αναμενόμενο.

Μετά τις βελτιώσεις στο Adsense η εταιρία προχώρησε στην εξαγορά της DoubleClick που κινείται σε άλλα διαφημιστικά πλαίσια, δείχνοντας έτσι τις προθέσεις της για αναζήτηση νέων αγορών. Το ποσό της εξαγοράς? $3.1 billion…τα λόγια είναι περιττά.. Read more

Fallout 3 by…Bethesda!

Published by stelabouras in General - 3 comments

fallout-3-screenshot 

Σύμφωνα με την παρακάτω ανακοίνωση της Bethesda (εταιρία ανάπτυξης της σειράς Elder Scrolls), η πολυαναμενόμενη τρίτη συνέχεια του κλασσικού πλέον RPG, Fallout θα προγραμματιστεί και θα εκδοθεί απο την ίδια και όχι από την Interplay, αφού η πρώτη έκανε licence το franchise, μπορώντας έτσι να αναπτύξει και στο μέλλον συνέχειες του τίτλου τόσο για PC όσο και για κονσόλες!

Απολαύστε:

“We’re extremely excited about this opportunity and what it means both for Bethesda and for Fallout fans around the world,” said Vlatko Andonov, president of Bethesda Softworks. “Fallout is one of the great RPG franchises. Millions of Fallout games have been sold worldwide, and fans have been eagerly awaiting the release of a Fallout 3 title. Bethesda’s proven expertise in this genre, building on our experience and the tremendous success we have enjoyed with our cutting-edge Elder Scrolls series, will enable us to create the next chapter of Fallout that is worthy of the franchise.”

Επειδή όμως τα πράγματα σπάνια είναι όπως φαίνονται, η Interplay σε ένα press release ακριβώς μετά την ανακοίνωση της Bethesda, ισχυρίστηκε πως έχουν ακόμη τα δικαιώματα για ένα online Fallout game και σχεδιάζουν να εκδόσουν ένα (guess what) Mmorpg βασισμένο στον κόσμο του παιχνιδιού…Ρώσσικη σαλάτα!

Τέλος, μέσα στην όλη αναμπουμπούλα, η Bethesda ανακοίνωσε ότι δουλεύει κιόλας πάνω στο επόμενο παιχνίδι-διάδοχο του Oblivion

Βαθμολογείστε την γειτονιά σας!

Published by stelabouras in Internet, Software, Tech - No comments

streetadvisor 

Web 2.0 Mashups βγαίνουν με την “σέσουλα” σχεδόν καθημερινά. Τα περισσότερα είναι αποτυχίες (λόγω υλοποίησης, αρχικής ιδέας, έλλειψης βασικών στοιχείων) και λίγα από αυτά πετυχαίνουν τον σκοπό τους και προσελκύουν πολλούς χρήστες.

Ένα mashup που ακόμη δεν έχω κατηγοριοποιήσει είναι το StreetAdvisor. Google Maps και rating system για να βαθμολογήσετε και εσείς την…γειτονιά σας! Θα πετύχει άραγε κάτι τέτοιο?…Κανείς δεν ξέρει! Εδώ πέτυχε το Twitter να μου πείτε!

P.S. Αν δεν έτρεχε και σε IIS θα ήταν πολύ καλύτερα!

Συνέντευξη από την ομάδα του Theseis game

Published by stelabouras in Gaming - 15 comments

theseis-games-minotaur 

Το Wiggler.gr εξασφάλισε μια πρώτη ματιά στο καταπληκτικό next-gen ελληνικό game, Theseis! Ο Δημήτρης Παπαδόπουλος της Track7games είχε την υπομονή να απαντήσει όλες τις περίεργες ερωτήσεις που μας βασάνιζαν για τον πολυαναμενόμενο τίτλο! Ελπίζουμε να σας καλύψαμε!

Καταρχάς, θα θέλαμε να συστηθείτε. Με λίγα λόγια, ποιος είστε, ποια είναι η Track7games οι στόχοι και τα σχέδια της εταιρίας?
Είμαι ο Δημήτρης Παπαδόπουλος, υπεύθυνος προώθησης του Θέσεις παγκοσμίως. Δεν είμαι developer, αλλά ένα σημαντικό είναι ότι είμαι hardcore gamer, όπου με αυτά που έχω δει μέχρι στιγμής από τα παΐδια του development, είναι απίστευτο το πόσο ταλαντούχα είναι αυτή η ομάδα.

Θεωρείτε τα games είδος τέχνης?

Ναι πιστεύουμε πως τα games είναι ένα είδος τέχνης. Read more

Ποιο θεωρείται το καλύτερο παιχνίδι όλων των εποχών;

Published by ispofacto in Consoles, Gaming, Hardware, Software, Tech - 12 comments

ocarina_of_time 

Σίγουρα ο καθένας από μας έχει τις δικές του αναμνήσεις από τα παιχνίδια που έχει παίξει και βρίσκονται στην καρδιά του! Προσωπικά τα αγαπημένα μου παιχνίδια είναι το The Curse of Monkey Island, το Oddworld Abe’s Oddysee και το Oddworld Abe’s Exoddus. Τουλάχιστον αν αναφερόμαστε σε top 3 σαφώς! Ποιο παιχνίδι όμως θεωρείται από την πλειοψηφία του κοινού αλλά σχεδόν όλων των κριτικών και reviewers ως το καλύτερο όλων των εποχών;

Ένας περισσότερο αντικειμενικός τρόπος εκτός βέβαια από τους ισχυρισμούς των ίδιων κριτικών είναι να αθροίσει κάποιος τον μέσο όρο όλων των reviews που έχουν γίνει για κάθε παιχνίδι για να βγάλει έναν κάπως αντικειμενικό μέσο όρο. Υπάρχουν πολλά sites που το κάνουν αυτό όπως το Game Rankings και το MetaCritic. Ποιο λοιπόν παιχνίδι βγαίνει με την υψηλότερη βαθμολογία; Ο λόγος φυσικά -για όσους ελάχιστους δεν το ξέρουν- είναι το The Legend of Zelda: Ocarina of Time.

Θυμάμαι ακόμα την εποχή που πρωτοβγήκε στο Nintendo 64. Τα γραφικά του ήταν ασύγκριτα για την εποχή του, το gameplay δε με τη μετάβαση από 2D σε 3D έγινε τόσο επιτυχημένα που όλοι μιλούσαν για τελειότητα. Πάρα πολλά από τα στοιχεία που πρωτοεμφανίστηκαν σε αυτό το παιχνίδι όπως το σύστημα κάμερας, μηχανισμοί κίνησης σε 3D χώρο και gameplay πρακτικές χρησιμοποιούνται ακόμα και σήμερα σε πολλά FPS, RPG και γενικά σε 3D παιχνίδια. Σε review εκείνη την εποχή είχε πραγματικά σαρώσει. Για παράδειγμα το IGN που θεωρείται από τα πιο αξιόπιστα του χώρου του έδωσε καθαρό 10. Το ίδιο και το πιο γνωστό ιαπωνικό περιοδικό το Famitsu, το EDGE, το Gamepot και φυσικά πάρα πολλά άλλα. Σε όσους δεν το έχουν παίξει συνιστώ όποτε βρουν χρόνο να του ρίξουν μια ματιά, πραγματικά το αξίζει ή στην χειρότερη περίπτωση δείτε το sequel του στο Wii που πραγματικά το διαδέχθηκε σχεδόν επάξια.

Πως γίνεται το South Park; Με Macs φυσικά!

Published by ispofacto in Cinema, Hardware, Multimedia, Software, Tech, Television - 4 comments

south-park-season-11 

Είναι γεγονός ότι εκτός από τις μόνιμες σχεδόν εμφανίσεις σε όλες τις ταινίες αλλά και τις τηλεοπτικές σειρές (αμερικάνικες ) πάρα πολλά studio χρησιμοποιούν Macs για την παραγωγή. Ένα από αυτά είναι μάλιστα των δημιουργών του South Park της πολύ γνωστής σειράς που έχουμε μάλιστα παρουσιάσει και στο vidcast.

Συγκεκριμένα αναφέρουν ότι προκειμένου να κρατήσουν τα επεισόδια επίκαιρα τα κάνουν μέσα σε 6 μέρες ακριβώς πριν την προβολή του επεισοδίου. Τα προγράμματα που χρησιμοποιούν όσο και αν δεν φαίνεται στη σειρά είναι το Maya και το Photoshop. Ναι χρησιμοποιούν ένα 3D Modeling πρόγραμμα για τη σειρά! Η δημιουργία των γραφικών όπως μπορείτε να δείτε και στο άρθρο είναι πολύ πιο περίπλοκη απ΄ότι φαίνεται. Χρησιμοποιούν έναν μεγάλο αριθμό υπολογιστών, όπως: 120-processor render farm, περισσότερους από 30 Mac workstations και σχεδόν 10 terabytes of Xserve RAID storage space!

Χαρακτηριστικά να αναφέρω κάποια quotes από το πολύ ενδιαφέρον άρθρο:

“We have very complex stuff that needs to be done very fast and we need to know that we can trust the machines to handle whatever we throw at them without crumbling,” says JJ Franzen, technical director at South Park Studios. “That’s why we use Macs.”
“There were times when Maya would crash on the Windows workstations,” says Franzen. “The entire system had to be rebooted, which would take three or four minutes. It simply happened too often and wasted too much time.” When Maya was released for the Mac, Franzen made the switch. “Mac OS X is UNIX-based and in a UNIX or Linux system, of course, when an application crashes, only the application crashes, not the whole computer.”

Μια ματιά στο παρελθόν: Nintendo 64

Published by stelabouras in Consoles, Gaming, Videos - 3 comments

Wiggler Video Post 

 Ήρθε η ώρα να θυμηθούμε το παρελθόν (1996) και την πετυχημένη κονσόλα της Nintendo, το Nintendo 64! Τα tech demos που είχαν κυκλοφορήσει τότε, μπορεί σήμερα να μην σας λένε κάτι το ιδιαίτερο, αλλά πριν 11 περίπου χρόνια όλοι έμεναν αποσβολωμένοι με τις δυνατότητες της κονσόλας των ~200$ από την ιαπωνική εταιρία!

Μερικά χαρακτηριστικά του συστήματος, έτσι για να μην ξεχνιόμαστε:

  The CPU powering Nintendo 64 is a MIPS R4300i-based NEC VR4300. The CPU is clocked at 93.75 MHz and connects to the rest of the system through a 32-bit data bus. VR4300 is a RISC 5-stage scalar in-order execution processor with an integrated floating point unit. It is a 64-bit processor, in that it has 64-bit registers, a 64-bit instruction set, and 64-bit internal data paths.

Το PS3 μονοπωλεί στο Folding@Home!

Published by stelabouras in Consoles, Internet, Software, Tech - 3 comments

ps31 

Σύμφωνα με τον αναλυτικό πίνακα που υπάρχει στο site του Folding@Home, μίας εφαρμογής που τρέχει ως screensaver χρησιμοποιώντας τον επεξεργαστή (CPU ή GPU) του υπολογιστή όταν αυτός δεν απασχολείται για να αναλύσει δεδομένα που σχετίζονται με την αναδίπλωση των πρωτεϊνών (σκεφτείτε το σαν το Seti@Home της Βιολογίας), το Playstation 3 είναι πρώτο σε προσφορά TFLOPS ανάλυσης για την εφαρμογή.

Ο client του Folding@Home υπάρχει μέσα σε κάθε PS3 με έκδοση firmware 1.6 και πάνω και μπορεί να ανοίξει εύκολα από το menu της κονσόλας. Το καλύτερο πάντως είναι ότι εκτός από την ανάλυση των δεδομένων από τον Cell processor, το PS3 μπορεί να απεικονίσει την όλη διεργασία παράγοντας καταπληκτικές εικόνες!

Από ότι μπορείτε να δείτε στον συγκριτικό πίνακα, η νέα κονσόλα της Sony, αν και δεν έχει αρκετά active/total CPUs σε σχέση με τα Windows machines παράγει 4πλάσια TFLOPS δείχνοντας την δύναμη που κρύβει μέσα της!

Ελληνική ταινία στο U.S. Comedy Arts Festival!

Published by ispofacto in Cinema, Television - 3 comments

charitons-choir 

Για όσους δεν γνωρίζουν το USCAF (U.S. Comedy Arts Festival) πρόκειται για μια διοργάνωση που προωθεί τις ανεξάρτητες παραγωγές και επικεντρώνεται κυρίως στις κωμικές ταινίες. Εκτός από κανονικές ταινίες περιέχει και μικρού μήκους ταινίες αλλά και live performances. Μία λοιπόν από τις ταινίες που προβλήθηκε στο φεστιβαλ είναι και η Chariton’s Choir (στα ελληνικά η χορωδία του Χαρίτωνα).

Η ταινία περιστρέφεται γύρω από έναν καθιερωμένο ετήσιο διαγωνισμό χωρού σε μια επαρχιακή πόλη της Ελλάδας. Σκηνοθετεί ο Γρηγόρης Καραντινάκης. Δεν την γνώριζα την ταινία αν και στο imdb δείχνει ότι έχει ημερομηνία παραγωγής το 2005. Αυτό σημαίνει ότι είναι παλιά και έχει βγει ήδη και στην Ελλάδα παλιότερα; Γενικά ισχύει όμως ότι στο φεστιβαλ παρουσιάζονται περισσότερο καινούριες ταινίες οπότε υπάρχει πιθανότητα να είχε η ταινία προβλήματα στην διανομή και στην προώθηση στις αίθουσες και να άργησε να βγει γι’αυτό τον λόγο.

Kaneva…Καλύτερο απο το Second Life?

Published by stelabouras in Gaming, Internet, Software, Tech - 2 comments

kaneva3d 

Είχα παρουσιάσει και παλαιότερα το Kaneva, ένα εναλλακτικό community site που διαθέτει 3D client με τους χρήστες του site να έχουν τα δικά τους διαμερίσματα, κοινούς χώρους που μπορούν να συναντηθούν, μαγαζιά κ.τ.λ.

Πρόσφατα πήρα το invitation για το beta testing του client και ομολογώ πως οι εντυπώσεις που μου άφησε ήταν αρκετά καλές! Το πρόγραμμα είναι αρκετά ελαφρύ, μια απλή ADSL σύνδεση είναι αρκετή και τα γραφικά απο ότι μπορείτε να δείτε και από τα screenshots είναι αρκετά συμπαθητικά (ναι το avatar μου είναι στα screenshots)! Γενικότερα μπορώ να πω ότι το Kaneva μου άφησε καλύτερες εντυπώσεις σε σύγκριση με το Second Life (που τα γραφικά του / ο όγκος των δεδομένων είναι ανησυχητικά και αδικαιολόγητα άθλια). Ούτε μια φορά δεν παρουσιάστηκε πρόβλημα σε tearing ή σε λάθος πολύγωνα..

Το interface του Kaneva είναι αρκετά μινιμαλιστικό και διαθέτει quick buttons για όλες τις λειτουργίες (travel, emote, home, preferences) με την κάθε οντότητα-παίκτη να είναι άμεσα συνδεδεμένη με το (myspace-like) kaneva προφίλ του..Δείτε τα screenshots, πιστεύω ότι το Second-Life / Myspace era έχει διάδοχο!