You have searched the archives for '3d'.

To Beowulf σε 3D στα village!

Published by Petrakeas in Cinema, Multimedia, Videos - 14 comments

Wiggler Video Post 

To Beowulf θα προβάλεται στις ειδικές Real D αίθουσες των Village cinemas σε 3D! Οι αίθουσες αυτές δυστυχώς βρίσκονται μόνο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και είναι:

Τώρα πώς δουλεύει η τεχνολογία Real D (τι geeks είστε αν δε θέλατε να το μάθετε)… Η τεχνολογία αυτή προϋποθέτει ότι ο θεατής φοράει γυαλιά (όχι εκείνα τα χαζά τα έγχρωμα) και ότι η ταινία προβάλετε σε 144 frames το δευτερόλεπτο σε ειδική έκδοση. Στην οθόνη προβάλλονται εναλλάξ εικόνες για το δεξί και αριστερό μάτι, οι οποίες μετά πολώνονται από μία LCD οθόνη που βρίσκεται μπροστά από τον DLP προτζέκτορα. Τα γυαλιά που φοράμε έχουν και αυτά φίλτρα πόλωσης διαφορετικά για το κάθε μάτι. Έτσι κάθε μάτι βλέπει διαφορετικές σκηνές και δημιουργείται η αίσθηση του βάθους.

Ελπίζω τα village να δείξουν και τη 3D έκδοση του Χριστουγεννιάτικου εφιάλτη που είναι μία από τις αγαπημένες μου ταινίες!

Υ.Γ. ακολουθεί video review της 3D εμπειρίας του Beowulf.

[thanks Erevos]

Google Maps, Terrain Layer

Published by stelabouras in Internet, Software, Tech - No comments

google-maps-terrain 

Η Google προσέθεσε ακόμη ένα layer στο Google Maps με το όνομα “Terrain” το οποίο απεικονίζει την υψομετρία σε κάθε περιοχή του πλανήτη σε τόνους του γκρί (και του πράσινου).

Το συγκεκριμένο layer, επειδή το έχει δανειστεί από το Google Earth, παίζει από την πρώτη στιγμή για κάθε σημείο της Γης, αν και δεν μπορώ να πω πως είναι τελείως χρήσιμο στην παρούσα φάση, εκτός και αν η εταιρία καταφύγει σε μια 3D απεικόνιση μέσα στο Google Maps και πειραματίζεται πάνω στον τομέα.

Κάτι άλλο που πρόσεξα, που λογικά μπορεί να παίζει καιρό τώρα, απλά δεν έχω χρησιμοποιήσει το Google Maps τελευταία, είναι η δυνατότητα να αναζητήσετε ελληνικές οδούς και να πάρετε σωστά αποτελέσματα, αν και κάτι τέτοιο εξαρτάται άμεσα με το εάν κάποιος έχει προσθέσει στην συγκεκριμένη οδό κάποια πληροφορία εκ των προτέρων.

XNA 2.0 Beta

Published by stelabouras in Coding, Gaming, Network, Software, Tech - No comments

xna-studio-2 

Δυο – δυο βγαίνουν οι beta εκδόσεις από ότι φαίνεται, καθώς μετά την κυκλοφορία της beta έκδοσης του Firefox 3, σειρά είχε η δεύτερη έκδοση της σουίτας game development από την Microsoft, XNA 2.0, που φαίνεται να είναι πολύ κοντά στην επίσημη κυκλοφορία της.

Η νέα έκδοση του XNA θα προσφέρει πάρα πολλές βελτιώσεις και νέα χαρακτηριστικά με κορυφαίο το multiplayer support (ανάμεσα σε PCs μεταξύ τους, Xbox 360 μεταξύ τους και cross platform Xbox – PC!) αλλά και υποστήριξη 3D sound και postprocess effects. Στην σελίδα του XNA υπάρχουν επίσης samples για να πειραματιστείτε!

Google Android με απλά λόγια

Published by stelabouras in Coding, Internet, Network, Software, Tech - 5 comments

android-wallpaper 

Google Android, η μεγάλη ανακοίνωση της Google την προηγούμενη εβδομάδα, με την οποία η εταιρία υπόσχεται να μετατρέψει κάθε κινητό σε ένα Google Phone.

Τι είναι όμως το Google Android με απλά λόγια; Ελπίζω στις επόμενες γραμμές να ξεκαθαρίσω κάπως την ιστορία για όσους θέλουν να ενημερωθούν για το τι μπορεί να προσφέρει και για ποιό λόγο υπάρχει όλο το buzz.

Το Google Android λοιπόν είναι μια πλατφόρμα για κάθε κινητό, και περιελαμβάνει ένα λειτουργικό σύστημα (με πυρήνα Linux 2.6), βιβλιοθήκες, application framework και μια “εικονική μηχανή” (Dalvik Virtual Machine) πάνω στην οποία θα τρέχουν οι εφαρμογές, γραμμένες σε Java.

Read more

3D Ripper DX – DirectX 9.0 Capturing

Published by stelabouras in Coding, Gaming, Software, Tech - 1 comment

3d-ripper-dx 

Με απλά λόγια μπορώ να πω πως το 3D Ripper DX κάνει ότι ακριβώς το Ogle (που είχαμε παρουσιάσει στο 5ο επεισόδιο του Wiggler Vidcast) αλλά για το DirectX!

Το 3D Ripper DX ωστόσο προχωράει την όλη διαδικασία ένα βήμα πιο πέρα, κάνοντας capture και τους shaders που μπορεί να είναι ενεργοί εκείνη την στιγμή όπως και HLSL κώδικα αν είναι διαθέσιμος! Έτσι μπορείτε να δείτε ανά πάσα στιγμή τι ακριβώς σχεδιάζεται από την κάρτα γραφικών και να το εισάγετε μετά στο Maya ή το 3D Studio Max για περαιτέρω επεξεργασία!

Open Social API

Published by stelabouras in Coding, Internet, Network, Software, Tech, Videos - No comments

Wiggler Video Post 

Σε λίγες ώρες λογικά, η Google θα ανακοινώσει και επίσημα πλέον το Open Social, το ανοικτό API που φιλοδοξεί να ενώσει όσα networking sites το υποστηρίζουν γρήγορα και εύκολα και το οποίο αποτελεί το πρώτο stage του μεγαλόπνοου σχεδίου της που ακούει στο όνομα Maka-maka (βρείτε κάποιο άλλο όνομα!).

Με το Open Social, οι developers θα είναι σε θέση να δημιουργούν εφαρμογές όπως περίπου το Facebook χωρίς όμως περιορισμούς όπως η χρήση ειδικής mark-up γλώσσας (call me FBML) [αν και μάλλον θα υποστηρίζει μόνο HTML και Javascript και όχι Flash] ή την απομόνωση της εφαρμογής μόνο μέσα στο social network που περικλύεται καθώς το API θα είναι καθολικό.
Read more

San Diego Fire : Όταν το web βοηθάει

Published by stelabouras in Internet, Misc, Multimedia, Tech - 2 comments

sandiegofires 

Χιλιάδες φωτογραφίες και videos ανέβηκαν αυτές τις μέρες που καίγεται το San Diego. Σε αυτό το post μπορείτε να δείτε ενδεικτικά ένα slideshow από τις photos που ανέβηκαν στο Flickr με tag “sandiegofire” καθώς και ένα Google Maps mashup που δίνει τις διαστάσεις της καταστροφής!

Πάνω από 3,500 αποτελέσματα επιστρέφει και το Technorati και πάνω από 600 video έχουν ανέβει στο Youtube γύρω από το θέμα δείχνοντας πως η κινητοποίηση του κόσμου είναι αρκετά μεγάλη με το Web και τα social media να βοηθούν αρκετά στην ενημέρωση.
Read more

ASD – Lifeforce

Published by stelabouras in Multimedia, Software, Tech, Videos - 7 comments

Wiggler Video Post 

Την demoscene ίσως να την ξέρετε, ίσως και όχι. Αν δεν ξέρετε για τι μιλάω, η demoscene πρόκειται με λίγα λόγια για μια σκηνή που έχει ως σκοπό την δημιουργία demos, μια μορφή τέχνης που συνδυάζει μουσική, 3D graphics, artwork και όλα αυτά προγραμματισμένα όσο το δυνατόν καλύτερα και συμπιεσμένα (τις περισσότερες φορές) σε μερικά kb.

Το ελληνικό demo group ASD (Andromeda Software Development) συνεχίζει να καταπλήσσει αφού έχοντας κερδίσει πολυάριθμα βραβεία, κατάφερε να αποσπάσει το πρώτο βραβείο στον αντίστοιχο διαγωνισμό Assembly 2007, με το demo “Lifeforce“!

Το video είναι ότι καλύτερο έχω δει, με την μουσική και τα effects να δένουν τόσο αρμονικά που ξεχνάει κανείς ότι αυτό τρέχει real-time!

4 things meme

Published by stelabouras in General, Misc - No comments

memes 

Yay, ακόμα μια αλυσίδα από memes πάνω που πίστευα πως αυτό το trend έχει πλέον σταματήσει! Anyways, παρακάτω ακολουθεί η λίστα μου.

Four jobs I’ve had in my life

  1. Web designer
  2. Web programmer
  3. Web designer (yeap ακόμη μια, έτσι για εμπέδωση)
  4. 3D graphics programmer

Read more

Flash 3D Engines Showcase

Published by stelabouras in Internet, Multimedia, Software, Tech - 1 comment

3d-flash-depth-of-field 

Έχοντας κάνει σχετικά posts στο παρελθόν για την πορεία ορισμένων 3D μηχανών γραφικών σε actionscript / flash, ήρθε η ώρα να παρουσιάσω τις πιο γνωστές και επιτυχημένες κρίνοντας από τα βραβεία που έχουν αποσπάσει (Papervision), από την αποδοχή τους και την χρήση τους σε ιστοσελίδες (π.χ. Το καταπληκτικό menu στο Vds-communication, που κάνει χρήση της Flashsandy).

Το Papervision 3D είναι φανερό πως πρόκειται για μια καταπληκτική μηχανή γραφικών τόσο από άποψη απόδοσης αλλά και χαρακτηριστικών και πιστεύω πως έχει ένα λαμπρό μέλλον μπροστά της κρίνοντας από τελευταία jaw-dropping demos και εφαρμογές που είδα (πρέπει οπωσδήποτε να δείτε τα Depth of Field demos που δημιούργησε ο Mr Doob).

Το Away3d πρόκειται για μια ολοκληρωμένη μηχανή γραφικών (με υποστήριξη normal mapping, enviromental mapping, μηχανή φυσικής) σε Flash που την καθιστά κατάλληλη στον οποιονδήποτε θέλει να ασχοληθεί σοβαρά με αυτό τον τομέα. Το μόνο drawback της όλης υπόθεσης είναι πως πρόκειται για ένα αρκετά “βαρύ” πακέτο χωρίς να είναι απαγορευτικό στις απαιτήσεις μνήμης και CPU από τον client.

Τέλος μια ακόμη μηχανή είναι το Flashsandy το οποίο είναι αρκετά lightweight και συνίσταται για την κατασκευή μικρών games. Το Flashsandy μπορεί να μην φαίνεται αρκετά καλό μπροστά στα 2 προηγούμενα, παρόλα αυτά, τα tutorials, τα demos & το support είναι αρκετά για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί!

Να σημειώσω πως και οι 3 μηχανές γραφικών είναι opensource και ο κώδικας τους διατίθεται ελεύθερα στα αντίστοιχα sites.

Nvidia 9800 series

Published by stelabouras in Gaming, Hardware, Tech - 2 comments

nvidia_logo1 

Η νέα γενιά των GPUs από την Nvidia με κωδικό 9800 θα βασίζεται στο G92 chip (65 nanometer) που είναι υπεύθυνο για video processing και περιέχει πάνω από ένα δισεκατομμύριο transistors.

Με το chip αυτό η Nvidia πέτυχε την ενσωμάτωση της δεύτερης έκδοσης του Unified Shader Architecture, όπως και την υποστήριξη για υπολογισμούς double precision (FP64). Από άποψη επιδόσεων οι νέες GPU θα φτάσουν το 1 teraflop και θα υποστηρίζουν μέχρι και 1Gb μνήμη GDDR4 με 512-bit memory interface. Τα graphic APIs που θα υποστηρίζονται θα είναι το DirectX 10.1 και OpenGL 3.0 [pdf] (που ακόμη δεν έχουν κυκλοφορήσει).

Μερικά ακόμη χαρακτηριστικά των καρτών της σειράς 9800 θα είναι η υποστήριξη του “FREE 4xAA”, ενός audio HDMI compliant chip και ενός tesselation unit εντός των άλλων. Οι τιμές θα κυμαίνονται περί τα $549-649 για τις GeForce 9800 GTX και $399-449 για τις GeForce 9800 GTS.

Ημερομηνία κυκλοφορίας? Σύμφωνα με πληροφορίες μάλλον μέσα στον Νοέμβρη!

[via]