You have searched the archives for 'windows'.

Το Crysis είναι wow!!! το PC μου όχι!!

Published by Petrakeas in Gaming, Hardware - 6 comments

crysis1 

Δείτε τα τελευταία βίντεο εδώ. Το παιχνίδι είναι απίστευτο!!! Βέβαια αυτό σημαίνει αναβάθμιση, γιατί αν δε το απολαύσεις στο full δε λέει!! Το σκέφτομαι από οκτώβριο για καινούριο μηχάνημα..

Θα μου πεις αναβάθμιση μόνο για το Crysis; Το έχω 3 χρόνια το pc και συνήθως με καλύπτει. Αλλά πολλές φορές ο AMD Athlon 64 3500+ με 1 GB ram και μία geforce 6800 δεν είναι αρκετός. πχ σε προγράμματα μουσικής όταν τρέχουν πολλά εφέ ταυτόχρονα, σε επεξεργασία video, rendering ή όταν είναι αρκετά προγράμματα ανοιχτά και αργεί να ανοίξει ένα άλλο κλπ…

Βέβαια σκέφτομαι ότι το pc μου έχει αντέξει τόσα χρόνια χωρίς τρελά προβλήματα και bluescreens, σε αντίθεση με όλους τους υπολογιστές των γνωστών μου! Πραγματικά δεν ξέρω άτομο που να πήρε pc πριν 3 χρόνια και να μη του χάλασε είτε η κάρτα γραφικών ,είτε τροφοδοτικό, είτε οι πυκνωτές στη motherboard, είτε να έχει τρελά κρασαρίσματα (μου έρχονται τουλάχιστον 6 τέτοια περιστατικά στο μυαλό). Ίσως να παίζει ρόλο ότι έβαλα υλικά από καλές εταιρίες: Asus(mobo, graphics), Corsair (RAM), zalman (PSU), western digital(σκληροί).
Τη σκέφτομαι την αναβάθμιση πάντως.. τη σκέφτομαι σοβαρά… Bέβαια υπάρχει και ένα δίλημμα windows Xp ή Vista (DX10) και 32 bit ή 64! Λογικά τα benchmarks που βγουν θα δώσουν μία απάντηση..

Τα Windows λειτουργούν για μία ακόμη φορά σωστά

Published by ispofacto in Software, Tech - 7 comments

windows-95-packshot 

Αναμφισβήτητα, τα Windows χρησιμοποιούνται σε πάρα πολλές πλατφόρμες μηχανημάτων που δεν είναι αμιγώς PC όπως π.χ. βιομηχανικές συσκευές. Σε μία παλιότερη συνέντευξη του μάλιστα ο Bill Gates είχε δηλώσει ότι η τελευταία έκδοση των Windows μπορεί να χρησιμοποιηθεί άφοβα ακόμα και για διαχείριση σε νοσοκομείο. Προφανώς έχει πληρωθεί αδρά από γραφεία κηδειών.

Φυσικά το γεγονός ότι χρησιμοποιούνται σε μια πληθώρα από πλατφόρμες, δεν σημαίνει ότι η απόδοση τους είναι διαφορετική από αυτή των PCs. Για του λόγου το αληθές μπορείτε να δείτε την παρακάτω εικόνα στο flickr.

E.A. και Apple = L.O.L.

Published by stelabouras in Gaming, Software, Tech - 4 comments

electronic-arts-logo 

Laughing Out Loud λοιπόν για την ανακοίνωση της επιστροφής της Electronic Arts στους Mac! Καταρχάς παραβλέποντας το γεγονός πως η μεγάλη εταιρία βγάζει συνεχώς κακοφτιαγμένες μεταφορές ταινιών (harry potter series) σε όλες τις πλατφόρμες ή sport games που στην Ευρώπη τουλάχιστον δεν έχουν μεγάλο κοινό (nfl, madden, (american) football, nascar, tiger woods) και έχοντας μόνο λίγες (ευτυχώς) φωτεινές εξαιρέσεις ( NFS, C&C, το πολύ αναμενόμενο Crysis κ.ο.κ. ), η ανακοίνωση που έγινε στο πρόσφατο keynote του WWDC ήταν μάλλον παραπλανητική.

Τα games λοιπόν που ανακοινώθηκαν για τους Mac και έρχονται αυτό το καλοκαίρι, ούτε ports είναι, αλλά ούτε και native applications. Η Electronic Arts κάνει χρήση της τεχνολογίας Cider για να πετύχει αυτή την κίνηση. Τι είναι το Cider? Μεταφέρω αυτούσιο το κείμενο από την σελίδα του προϊόντος:

Cider is a sophisticated portability engine that allows Windows games to be run on Intel Macs without any modifications to the original game source code. Cider works by directly loading a Windows program into memory on an Intel-Mac and linking it to an optimized version of the Win32 APIs. Games are “wrapped” with the Cider engine and they simply run on the Mac.

Με όσα συνεπάγονται από το “wrapping” που καταφέρνει το Cider technology (performance hit κ.ο.κ.), είναι λογικό να μιλάμε για “non-true” Mac gaming.

Τέλος απλά θα κλείσω με μία σκέψη. Η Apple δεν θα καταφέρει να πείσει εύκολα τους hardcore gamers να “γυρίσουν” σε Mac, πολύ απλά λόγω των integrated καρτών γραφικών. Η τεχνολογία των computer graphics αναπτύσσεται ταχύτατα, έχοντας άμεσο αντίκτυπο στην gaming industy. Για αυτό ακόμα και η επιλογή του Bootcamp φαίνεται λίγη.

Πάλι καλά που υπάρχουν εταιρίες σαν την Blizzard και την I.D. (long live John Carmack) που καταφέρνουν να κρατήσουν ακόμη και αυτό το μικρό κοινό των Mac gamers ζωντανό! Ελπίζω οι υπόλοιπες εταιρίες ( που πιστεύουν ότι έχουν κάτι να κερδίσουν από την Mac platform) να παραδειγματιστούν από τις δύο τελευταίες και όχι από την E.A.

Μόνο web apps το i-phone!

Published by Petrakeas in Hardware, Internet, Software - 17 comments

iphone1 

Εκεί που όλοι ανησυχούσαν για την έλλειψη SDK για το i-phone η apple την έβγαλε αρκετά φθηνά με τη λύση που σκέφτηκε! Είπε λοιπόν ο ημίθεος (για μερικούς) Steve ότι το i-phone έχει την engine του safari και επομένως μπορεί να τρέξει web applications που χρησιμοποιούν ajax (πχ youtube, flickr)!
Ενώ η Microsoft ξοδεύει χρήμα και χρόνο για ανάπτυξη SDKs για windows mobile, .Net framework κλπ η apple λέει:ξέρετε να προγραμματίζετε web apps σε php ή οποιαδήποτε γλώσσα. Ε φτιάξτε λοιπόν έτσι apps για το i-phone!

Kαλή κίνηση πραγματικά, αλλά διατηρώ τις αμφιβολίες μου για το αν μία web app μπορεί να είναι τόσο χρήσιμη όσο μία κανονική εφαρμογή. πχ κάποιες εφαρμογές που υπάρχουν σε windows mobile ή symbian και είναι δύσκολο ως αδύνατο να γίνουν σε web app είναι:

  • προγράμματα πλοήγησης δε δρόμους. πχ destinator
  • multimedia player. πχ core player. Βέβαια το i-phone είναι σαν i-pod, οπότε δεν έχει ανάγκη από τέτοιες εφαρμογές
  • προγράμματα επεξεργασίας εικόνας. πχ photogenics
  • παιχνίδια!!!!
  • άνοιγμα αρχείων που δεν υποστηρίζονται από τη συσκευή αρχικά

κλπ…

Διέξοδο στα παραπάνω θα μπορούσε να υπάρχει αν ο safari του i-phone τρέχει και java αλλά δε νομίζω…

papo γουστάρεις geeky θέμα;;;

Safari 3 εντυπώσεις!

Published by Petrakeas in Internet - 19 comments

snap509 

Η κίνηση της apple να βγάλει το safari3 για windows είναι αναμφίβολα πολύ καλή, μια και ο firefox αντιμετωπίζει προβλήματα τελευταία( αργός, πολύ μνήμη κλπ), τον IE δεν τον εμπιστευόμαστε έτσι κι αλλιώς και ο opera είναι για λίγους.

Οπότε εγκατέστησα αμέσως τη beta έκδοση και μπορώ να πω ότι ήταν παράξενη εμπειρία! Καταρχήν η rendering engine μπορεί να είναι πιο γρήγορη από του firefox αλλά έχει χοντρά προβλήματα για beta! Koιτάξτε πώς φαίνεται το wiggler στο thumbnail. Προβλήματα υπήρχαν και σε άλλα sites και παρατήρησα ότι υπάρχει πρόβλημα με το χρώμα των fonts μέσα σε κάποια tags.

  • Πέρα από αυτά τα προσωρινά προβλήματα δε μου άρεσαν τα fonts. Ήταν πολύ χοντρά και σκούρα και ελαφρώς blurred.
  • Μου άρεσαν τα όμορφα animations στα οποία μας έχει συνηθίσει η apple στα λειτουργικά της.
  • Μου άρεσε που φορτώνει αστραπιαία!
  • Μου άρεσε το mac στυλ. Δίνει ένα αέρα, μία χαλαρότητα..
  • Αισθάνθηκα ότι έψαχνα λίγη ώρα να βρω αυτό που θέλω! Αυτό οφείλεται στη διαφορετική φιλοσοφία με τα windows προγράμματα που έχουν από 2 status bar, menus , κλπ. Αυτή όμως η λακονικότητα στο gui και της πληροφορίες δεν ξέρω αν θα με κερδίσει! Έχω συνηθίσει τον firefox, που μπορεί να θεωρηθεί και debugging εργαλείο για ιστοσελίδες..

Anyway! Αυτές είναι οι δικές μου εντυπώσεις… Εσείς;

UPDATE: για κάποιο λόγο ο safari εμφανίζει τα προβλήματα του screenshot σε μένα, αλλά όχι σε άλλους. πχ Titana.Παράξενο!!! Δε μας έχει συνηθίσει και σε public beta για windows με κουλά προβλήματα η apple!

UPDATE2: όλα τα bugs φαίνεται να έχουν σχέση με τη γλώσσα συστήματος. Ψάχνει να βρει ο safari κάποια αρχεία el, τα οποία όμως δεν υπάρχουν αλλά υπάρχουν μόνο αρχεία en εγκατεστημένα!!

Νέα touchscreen technology από την Microsoft

Published by stelabouras in Coding, Gadgets, Internet, Software, Tech, Videos - 3 comments

Wiggler Video Post 

Shift Technology, η νέα τεχνολογία από τα Μicrosoft Labs που βοηθάει αρκετά όσους δεν χρησιμοποιούν το stylus στο Windows-mobile powered pocketpc τους αλλά…τα δάκτυλά τους!

Ο τρόπος αλληλεπίδρασης είναι αρκετά εύκολος και γρήγορος, διευκολύνοντας την αλληλεπίδραση με τα μικρά σημεία της οθόνης!

Στην αντίπερα όχθη (AppleiPhone) έχουν αποφασίσει να εξαλείψουν αυτό το πρόβλημα χρησιμοποιώντας απλά αρκετά μεγάλα εικονίδια (και λογικά εξαναγκάζοντας όλες τις πιθανές third-party εφαρμογές να υπακούν με άμεσο ή έμμεσο τρόπο σε αυτό τον κανόνα)!

Η ιστορία επαναλαμβάνεται

Published by ispofacto in Consoles, Gaming, Hardware, Tech - 4 comments

playstation_31 

Είναι γεγονός ότι έχουν ειπωθεί πάρα πολλοί αρνητικοί σχολιασμοί από τη στιγμή που βγήκε το Playstation 3 στην αγορά, όπως μικρός αριθμός αρχικού launch shipment λόγω προβλημάτων στην παραγωγή και κακόγουστο hype marketing. Ένα από τα πιο γνωστά επιχειρήματα είναι επίσης ότι μπορεί να είναι μια ιδιαίτερα δυνατή κονσόλα από άποψη hardware αλλά δεν έχει αξιόλογα παιχνίδια για να συνοδέψει τις hardware δυνατότητές της. Ακριβώς όμως οι ίδιοι λόγοι λέγονταν και για το Playstation 2 όταν βγήκε στην αγορά. Για του λόγου το αληθές μπορείτε να δείτε το εν λόγω άρθρο από τον Οκτώβριο του 2000!

Για ακόμα περισσότερες πιο τρομακτικές ομοιότητες από εκείνη την εποχή και τη σημερινή, υπήρχε μια αντίπαλη κονσόλα που είχε λανσαριστεί νωρίτερα (Dreamcast-Xbox 360) και είχε πιο πολλά αξιόλογα παιχνίδια στην κυκλοφορία! Το άρθρο ακόμα αναφέρει ότι είναι πολύ πιο δύσκολο να φτιάξεις παιχνίδια για το Playstation 2 απ’ότι για το Dreamcast (το Dreamcast χρησιμοποιούσε Windows CE!) και ότι ο John Carmack αναφέρει ότι γενικά είναι πολύ δύσκολο να έχεις ικανοποιητική απόδοση από άποψη προγραμματιστική στα παιχνίδια για Playstation 2.

Τέλος, το άρθρο αναφέρει ότι η Sony έκανε λάθος που πρόσθεσε DVD στο Playstation 2 για αναπαραγωγή ταινιών καθώς αυτό ανέβασε την τιμή του περισσότερο από το αντίπαλο Dreamcast. (Το γεγονός αυτό ήταν ένας από τους κύριους λόγους που το Playstation 2 είχε μεγάλες πωλήσεις.) Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ πιστέυω ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η ιστορία να επαναληφθεί η ιστορία ακριβώς ίδια μόλις βγουν οι αντίστοιχοι flagship τίτλοι της Sony και στο Playstation 3 όπως είχαν βγει και στο Playstation 2. Μιλάω φυσικά για Gran Tourismo, Final Fantasy και Metal Gear Solid. Μαλλον και η ενσωμάτωση Blu-ray ίσως να αποδειχθεί στο μέλλον ότι δεν ήταν και τόσο κακή επιλογή τελικά…!

18 μήνες, 20 άνθρωποι και 500 επιλογές…

Published by stelabouras in Coding, Multimedia, Software, Tech - 8 comments

vista-desktop 

…χρειάστηκαν για να δημιουργηθεί ο εισαγωγικός ήχος των Windows Vista που αποτελείται από 4 συγχορδίες!

Στις 24 Απριλίου, η Microsoft κατοχύρωσε αυτή την μελωδία σε περίπτωση που κάποιος την αντιγράψει..Για την ιστορία οι συγχορδίες είναι οι παρακάτω:

“2-note chords E/B, G#/E, a brief rest, followed by two more 2-note chords B/F#, E/B where the initial notes are played two octaves above middle C”

Dong!

Στα windows δεν μπορείτε να ονομάσετε ένα φάκελο “CON”

Published by Petrakeas in Software - 8 comments

microsoft-wallpaper 

Κουλό ε; Δοκιμάστε να φτιάξετε ένα φάκελο ή ένα αρχείο και να του δώσετε ως όνομα τη λέξη CON. Δε γίνεται!!! Όπως και δε γίνεται να τον ονομάσετε LPT1, LPT2 … LPT9, NUL, PRN, COM1, COM2…COM9 !!!

Απίστευτο και όμως αληθινό. Ο λόγος έχει να κάνει με το… DOS. Στο DOS οι θύρες και οι είσοδοι του υπολογιστή αντιμετωπίζονταν από το λειτουργικό σύστημα ως αρχεία. πχ COM1 η θύρα εισόδου, CON το πληκτρολόγιο κλπ. πχ η εντολή C:\>COPY CON mydata.txt αντιγράφει από το πληκτρολόγιο στο αρχείο mydata.txt .

Οπότε αν υπήρχε ένα αρχείο με όνομα παρόμοιο με κάποιο resource τότε θα υπήρχε πρόβλημα καθώς το DOS δε θα ήξερε πώς να του συμπεριφερθεί. Γι αυτό από τότε απαγορεύτηκε η δημιουργία αρχείων με τέτοια ονόματα!

Περισσότερα εδώ.

Οι πειρατικές κόπιες και το Spiderman 3

Published by ispofacto in Cinema, Misc, Software, Tech - 3 comments

spiderman1 

Είναι γεγονός ότι σε μια προσπάθεια να πολεμηθεί η υπερβολικά αυξημένη πειρατεία στην Κίνα, η Sony αποφάσισε η ταινία να κάνει εκεί 1 μέρα νωρίτερα πρεμιέρα. Το γεγονός αυτό προσωπικά δεν νομίζω ότι θα έχει κανένα αποτέλεσμα στην πειρατεία καθώς στην Κίνα μπορείς να βρεις όποια ταινία θες με εκτυπωμένο εξώφυλλο με 1 δολλάριο. Δεν υπάρχει δηλαδή περίπτωση να απασχολήσει κανέναν Κινέζο η νωρίτερη πρεμιέρα. Είναι μάλιστα αλήθεια ότι έχουν πουληθεί λιγότερα από 1000 αντίτυπα των Windows Vista συνολικά σε ολόκληρη τη χώρα!

Μόλις λοιπόν το Reuters ανακοίνωσε ότι ήδη κυκλοφορούν αντίτυπα της ταινίας στην Κίνα στο… κανονικό ποσό του 1 δολλαρίου, η Sony ανακοίνωσε κατευθείαν ότι σε δικιά της έρευνα που έκανε, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν έχει γίνει ακόμα η ταινία pirated, καθώς τα δισκάκια που κυκλοφορούν είχαν το εξώφυλλο της τρίτης ταινίας αλλά στην πραγματικότητα είχαν μέσα την δεύτερη ταινία!

Λες και όταν θα βγει η ταινία, δε θα κυκλοφορήσει κατευθείαν έκδοση cam που θα κατακλύσει την πειρατική αγορά. Πραγματικά δεν νομίζω ότι μερικές μέρες θα κάνουν τη διαφορά και θα σώσουν την ταινία από την πειρατεία. Πάντως ήδη τα μεγάλα κινηματογραφικά studio σκέφτονται να σταματήσουν τελείως να εξάγουν ταινίες στην Κίνα ως αντιμετώπιση του απίστευτα μεγάλου προβλήματος στη χώρα αυτή.

Nero 7 ultra: παίζει και γράφει τα πάντα!

Published by Petrakeas in Multimedia, Software - 38 comments

nero_showtime 

Πρόσφατα δοκίμασα το nero 7 ultra edition και εντυπωσιάστηκα από την εξέλιξη του Nero στο τομέα αναπαραγωγής multimedia . Συγκεκριμένα το nero 7 ultra έρχεται με τα βασικά προγράμματα του πακέτου nero για εγγραφή CD/DVD/ταινιών αλλά και με τα nero showtime και nero home για αναπαραγωγή μουσική, βίντεο κλπ.

Το showtime (μοιάζει με το power DVD εμφανισιακά) παίζει τα πάντα και μάλιστα κάνει πολύ γρήγορο decode σε HD αρχεία, υποστηρίζει surround αλλά και κάνει upmix stereo αρχεία σε 5.1 , 7.1 κλπ. Μάλιστα δε εγκαθιστά directshow codecs στον υπολογιστή, οπότε δεν επηρεάζει τον media player. Αν κάποιος απλός user, ο οποίος δεν ξέρει από codecs κλπ, με ρωτούσε για ένα απλό πρόγραμμα με το οποίο να μπορεί να βλέπει βίντεο θα του έλεγα showtime. Υποστηρίζει και ελληνικούς υποτίτλους srt κλπ!!!

Επίσης το nero home είναι σαν το media center των windows, αλλά δεν το έψαξα πολύ. To πακέτο κάνει 80 ευρώ και πιστεύω ότι αξίζει γιατί είναι μία ολοκληρωμένη λύση και όντως δουλεύει!

Το μόνο πρόβλημα που έχω τελευταία με το nero είναι ότι δεν μπορώ να κάνω “continue multisession” γιατί μου βγάζει : “disk not writable”, ενώ παλιά μπορούσα!

EDIT: τελικά το πρόβλημα οφειλόταν στην demo έκδοση του Alcohol 1.9.6.4719. Μόλις το απεγκατέστησα λύθηκε!