Πώς θα ήταν το παραμύθι της Χιονάτης και της κακιάς Βασίλισσας αν διαδραματιζόταν στη web εποχή; Δείτε παρακάτω!
[πολύ έξυπνο viral]
Πώς θα ήταν το παραμύθι της Χιονάτης και της κακιάς Βασίλισσας αν διαδραματιζόταν στη web εποχή; Δείτε παρακάτω!
[πολύ έξυπνο viral]
Με το νέο κινητό της Apple να κυκλοφορεί εδώ και λίγες μέρες, και παρά τα όποια προβλήματα φαίνεται να έχουν καταγραφεί με την κεραία και την οθόνη του, το συγκρότημα ‘The Anix‘ αποφάσισε να γυρίσει το videoclip του ‘Enemy eyes’ με την νέα 720p camera του κινητού. Δείτε το video παρακάτω.
Είπε κανείς κάτι για viral;
Αν δεν θέλετε να βλέπετε εφιάλτες μη δείτε το παρακάτω βίντεο βραδυνές ώρες! Caution!! Πρόκειται για ένα viral video για το Science World που αν μη τι άλλο κάνει πολύ καλά τη δουλειά του! Η πληροφορία που θέλει να σας μεταδώσει, μένει με το παραπάνω.
Τώρα αν η …εγκυκλοπαιδική πληροφορία σας κινεί την περιέργεια να εμπλουτίσετε τις επιστημονικές σας γνώσεις από το Science World δεν ξέρω, αυτό σίγουρα εξαρτάται από τα προσωπικά γούστα του καθενός! Go for it, λοιπόν!
Η εφαρμογή που δημιούργησαν 2 προγραμματιστές για το iPhone Blackberry Storm με σκοπό να ελέγχουν ασύρματα μέσω bluetooth ένα RC car κατέληξε να χρησιμοποιείται από τον ίδιο τον Louis Hamilton σε ένα κανονικό μονοθέσιο της εταιρίας! Viral; Ναι! Αλλά αρκετά καλοφτιαγμένο!
Ο πονοκέφαλος κάθε designer, η χαρά κάθε πελάτη! “Πολύ μικρό logo έβαλες, δεν γίνεται να το κάνουμε λίγο μεγαλύτερο;” “Γιατί υπάρχει τόσος χώρος κενός; Να τον γεμίσουμε με καμία λεζάντα;” “Βάλε περισσότερα χρώματα!”. Τέλος λοιπόν με όλα αυτά τα προβλήματα! Ήρθε η κρέμα που κάνει κάθε logo μεγαλύτερο, παρέα με εξίσου χρήσιμα προϊόντα!
Φυσικά η όλη ύπαρξη του site είναι καθαρά χιουμοριστική και viral παρόλα αυτά μπορείτε να προμηθευτείτε tees με το “Make My Logo Bigger cream” logo ακόμη και σχετικά posters!
Οι δύο πρωταγωνιστές της διαφημιστικής καμπάνιας της Apple, “Get a Mac”, Mac (Justin Long) και PC (John Hodgman) παίρνουν μέρος σε μια διαφορετική flash viral ad μέσα σε websites!
Με τίτλο “Don’t Give Up on Vista” η διαφήμιση παίζει σε μεγάλα sites όπως το News.com το Engadget και το PCMag, και αν δεν την έχετε πετύχει έως τώρα πουθενά δείτε την παρακάτω!
Μετά την ιαπωνική διαφήμιση της Coca Cola με έντονα τα στοιχεία από το World of Warcraft, ήταν καιρός για την Toyota να χρησιμοποιήσει το γνωστό mmorpg για την διαφημιστική της καμπάνια!
Το viral ad χρησιμοποιεί καθ’όλη την διάρκεια του in-game graphics αλλά και αντικείμενα που δεν υπάρχουν στο παιχνίδι! Η όλη φάση θυμίζει και το αντίστοιχο video “Leeeroooyyy!” από το οποίο μάλλον εμπνεύστηκαν οι δημιουργοί.
Four wheels of fury!
Από ότι φαίνεται η τελευταία μανία των δημιουργών του Halo 3, είναι να δημιουργούν trailers για το παιχνίδι με καθαρά viral χαρακτήρα, αφού δεν περιέχουν ούτε μια σκηνή από το gameplay και τα γραφικά του τίτλου. Προφανώς τα video αυτά απευθύνονται σε πρώτη φάση στους hardcore Halo players (fans) που έχουν διαβάσει οτιδήποτε σχετικά με το halo-universe και περιμένουν την ταινία περισσότερο από καθετί άλλο!
One way or another τα videos είναι αρκετά καλά σκηνοθετημένα, προετοιμάζοντας κατάλληλα το έδαφος για την επιστροφή του Master Chief!
Τα παρακάτω (concept) videos λέγεται ότι προέρχονται από τα εργαστήρια της Κινέζικης εταιρίας Lenovo που έχει αναλάβει την σειρά φορητών υπολογιστών της IBM. Στα clips μπορείτε να δείτε έναν ιπτάμενο laptop, έναν φορητό που δημιουργεί ολογράμματα και έναν που αυτοπροστατεύεται από τα υγρά που μπορεί να πέσουν πάνω του.
Το περίεργο της υπόθεσης είναι πως το site του δημιουργού είναι hosted μέσα στο ίδιο το site της εταιρίας, οπότε η πιθανότητα για viral διαφήμιση / hype και ότι σχετικό μπορώ να φανταστώ είναι αρκετά μεγάλη. Πάντως έστω και έτσι, αν ποτέ αυτά τα concepts γίνουν πραγματικότητα, θα είναι τουλάχιστον επαναστατικά!
Αυτός κατα την γνώμη μου είναι ο ορισμός του Viral Advertising, το διαφημιστικό της QuickSilver!
Οι τύποι πέταξαν δυναμίτη μέσα στο ποτάμι για να παραχθεί κύμα ώστε να μπορεί ο surfer να κάνει παιχνίδι! Τρελό?
Τα σχόλια δικά σας για το νέο διαφημιστικό του Zune απο την Microsoft! Απλά θα παραθέσω ένα κομμάτι απο την Wikipedia σχετικά με το viral marketing γιατί κάποιοι δεν πάνε καλά τελευταία…
Viral marketing and viral advertising refer to marketing techniques that use pre-existing social networks to produce increases in brand awareness, through self-replicating viral processes, analogous to the spread of pathological and computer viruses. It can often be word-of-mouth delivered and enhanced online; it can harness the network effect of the Internet and can be very useful in reaching a large number of people rapidly.
Αυτό κύριοι δεν είναι viral marketing, αυτό είναι αηδία (sorry δεν άντεξα)!