You have searched the archives for 'cry engine'.

Τι κάρτα ήχου έχεις: την κάρτα γραφικών!

Published by Petrakeas in Hardware, Music, Software - No comments

IMAG0147

Είναι παράξενο πώς αλλάζουν οι καιροί. Πράγματα που κάποτε είχαν αξία, πλέον δεν έχουν σημασία. πχ παλιά είχε σημασία η κάρτα ήχου να έχει καλά DACs (αν συνδεόταν με καλά ηχεία), να υποστηρίζει hardware acceleration για καλύτερο ήχο στα games κλπ. Γι αυτό και είχα πάρει αρκετές soundblaster, καθώς και την υπάρχουσά μου PCI Express Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional.

Οι καιροί όμως αλλάζουν. Πλέον στα περισσότερα games η audio engine τρέχει στον επεξεργαστή καθώς οι πυρήνες του επεξεργαστή περισσεύουν και η επεξεργαστική ισχύς που χρειάζεται η real time επεξεργασία ήχου δεν καθυστερεί τους σημερινούς επεξεργαστές. Οπότε ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα τις soundblaster έχει εξαφανιστεί. Το τελειωτικό χτύπημα για μένα ήταν όταν κάηκαν τα gigaworks s750, πράγμα πολύ συνηθισμένο στο συγκεκριμένο μοντέλο μια και δεν αερίζονται καλά τα transistors μέσα στη καμπίνα του subwoofer. Οπότε έψαξα τις διάφορες λύσεις και κατέληξα να πάρω ένα entry level ενισχυτή  Yamaha, οποίος ερχόταν με δώρο τα πίσω ηχεία και το κεντρικό (ανώτερα των δορυφόρων των giagaworks). Ως μπροστά χρησιμοποίησα 2 παλιά loudspeakers που είχαμε στο σαλόνι μας. Το πρόβλημα ήταν ο εξής.. Ο ενισχυτής δεν έχει αναλογικές εισόδους (εκτός από στερεοφωνικές). Οπότε το pc θα έπρεπε να στείλει ψηφιακά τον ήχο στον ενισχυτή.

Οι λύσεις ήταν 2. Είτε να χρησιμοποιήσω το optical out της creative ή… την Ati HD4870 και να στείλω τον ήχο μέσω HDMI. Το τελευταίο αποδείχτηκε η καλύτερη λύση, γιατί το HDMI μπορεί να μεταφέρει πολυκάναλο PCM (ασυμπίεστο ήχο) αλλά και dts, ac3 (dolby digital). Μπορεί να μεταφέρει και τα τελυταία HD formats ήχου: Dolby TrueHD, DTS-HD master audio. Βέβαια ο ενισχυτής μου δεν μπορεί να τα αποκωδικοποιήσει αλλά είναι backwords compatible και τα παίζει σαν απλό dts και ac3.

Επίσης ο ενισχυτής εμφανίζει ένα lag όταν διαβάζει από την optical είσοδο. Οπότε σαν default κάρτα ήχου στα Windows 7 έχω την HD4870. Αλλά αν θέλω μπορώ να ρυθμίσω κάποιο πρόγραμμα να στέλνει ήχο στην Creative (το audio stack στα windows7 είναι φοβερό) και να γυρίσω τον ενισχυτή στην optical είσοδο.

Οπότε αυτό που θέλω να πω είναι τα πράγματα ίσως να είναι καλύτερα έτσι. Ο υπολογιστής στέλνει ψηφιακά τον ήχο στον ενισχυτή και μετά αυτός με τα DACs που έχει αναλαμβάνει να τον μετατρέψει σε αναλογικό και να τον ενισχύσει για να ταρακουνήσει τα ηχεία! Τα DACs του ενισχυτή είναι σαφώς καλύτερα από τις περισσότερες κάρτες ήχου και η λογική να “φύγει” το αναλογικό κομμάτι από τον υπολογιστή, μου φαίνεται σωστή. Επίσης, τα windows 7 έχουν κάτι απίστευτα σημαντικό για τους audioholics. Δίνουν τη δυνατότητα σε ένα πρόγραμμα να παρακάμψει το μείκτη του λειτουργικού συστήματος και να στείλει αναλλοίωτο το ψηφιακό σήμα στον ενισχυτή. Αυτό σημαίνει ότι κανένα άλλο πρόγραμμα δεν μπορεί να βγάλει ήχο εκείνη τη στιγμή και ότι ο ήχος που θα ακούσετε θα επηρεαστεί από τον ενισχυτή αλλά όχι από τον υπολογιστή. Αυτό το mode λέγεται WASAPI exclusive mode και το υποστηρίζουν αρκετοί video/audio players όπως XBMC, foobar.

Η χρησιμοποίηση της κάρτας γραφικών για ήχο είναι γνωστή εδώ και καιρό σε όσους έχουν pc για home theater. Πλέον η λύση αυτή πιστεύω είναι η καλύτερη, αρκεί βέβαια να έχετε κάποιον audio receiver (ενισχυτή).  Επίσης,  η εμπειρία του surround ήχου στο Crysis 2 ήταν μοναδική!

Link to micropost

CryEngine 3 Video Game, GDC 11: Exclusive Tech Showcase HD | Video Clip | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

Published by Petrakeas - No comments

Απίστευτο βιντεάκι για τις δυνατότητες της CryEngine 3

CryEngine 3 Video Game, GDC 11: Exclusive Tech Showcase HD

Monkey Island 2 + CryEngine = Magic?

Published by stelabouras in Gaming, Videos - 3 comments

Wiggler Video Post 

Όπως φαίνεται φέτος είναι η χρονιά του Monkey Island! Εκτός όμως από τα official remakes και τις συνέχειες της γνωστής σειράς, οι fans δεν φαίνεται να έχουν χορτάσει! Ένας χρήστης λοιπόν με το nickname ‘OneClone’ (Hannes Appell) δημιούργησε μια καταπληκτική εναλλακτική έκδοση (το site του δεν άντεξε την κίνηση) του Monkey Island 2 χρησιμοποιώντας την μηχανή του Crysis (CryEngine)!

Από τα videos που μπορείτε να δείτε παρακάτω, το αποτέλεσμα είναι απλά φοβερό, καθώς η μεταφορά κατάφερε να διατηρήσει ανέπαφο το ύφος του παιχνιδιού (όσων αφορά τα γραφικά). Για το gameplay μπορώ να πω πως έχω τις επιφυλάξεις μου ακόμη, αλλά πιστεύω πως η όλη προσπάθεια βρίσκεται σε αρκετά καλό δρόμο!

GDC ’09 video galore

Published by stelabouras in Gaming, Videos - 4 comments

Wiggler Video Post 

Η αλήθεια είναι πως το post αυτό θα έπρεπε να έχει βγει…μέρες πριν, δεδομένου πως η GDC τελείωσε εδώ και πολύ καιρό, παρόλα αυτά πιστεύω πως τα videos που μάζεψα θα σας αποζημιώσουν (αν και το laziness μου είναι αδικαιολόγητο)!

Πριν αρχίσω με τα videos των εμπορικών παιχνιδιών, θα ήθελα να κάνω μια παρατήρηση. Φέτος ήταν η πρώτη χρονιά που έγινε ιδιαίτερα αισθητή η παρουσία του Independent Games Festival/Summit, ή απλά η πρώτη χρονιά που μου έκανε τόσο εντύπωση, με αρκετά καλούς τίτλους να ανακοινώνονται πολλούς ανεξάρτητους developers.
Read more

Jumpgate evolution

Published by stelabouras in Gaming, Videos - No comments

Wiggler Video Post 

Αρκετά ενδιαφέρον το αναμενόμενο space mmo που ετοιμάζει η NetDevil. Από τα videos που παρακολούθησα, μπορώ να πω πως gameplay-wise εισάγει αρκετά καλά στοιχεία που κάνουν το Jumpgate Evolution να διαφέρει από την μάζα, την ώρα που στην κατηγορία κυριαρχεί το Eve Online.

In related news, η NASA ανακοίνωσε πρόσφατα την δημιουργία του δικού της space MMO που θα χρησιμοποιεί την Unreal Engine 3 (Unreal Tournament 3, Gears of War). Παραδόξως, όλο και περισσότερα MMOs φαίνεται να χρησιμοποιούν την μηχανή της Epic, όπως το Huxley, το DC Online και το The Agency.

Oblivion στο…Crysis!

Published by stelabouras in Gaming, Tech, Videos - 2 comments

Wiggler Video Post 

Η πιστότητα της μεταφοράς της κεντρικής πόλης του Oblivion “Imperial City” και των πέριξ περιοχών, μέσω του editor του Crysis, στην τελευταία έκδοση της Cry Engine είναι όπως μπορείτε να δείτε κάτι παραπάνω από εκπληκτική!

Τα μοντέλα, η αρχιτεκτονική της πόλης, ακόμη και η γύρω χλωρίδα έχει αποδοθεί με προσοχή από τον χρήστη “Salenger” του Crymod forum και ελπίζω να είναι διαθέσιμη σύντομα για download (αν και υπάρχουν κάποια copyright issues από ότι ενημερώνει ο ίδιος).

Read more

Crysis Natural Mod 2.0

Published by stelabouras in Gaming, Videos - No comments

Wiggler Video Post 

Από την ημερομηνία που κυκλοφόρησε το Crysis, ακόμα και πριν από αυτή, θαυμάσαμε όλοι την αληθοφάνεια των γραφικών, την ισχυρή graphics engine που χρειάζεται ένα αρκετά…καλό σύστημα για να τρέξει και γενικά την state of the art δουλειά των ανθρώπων στην Crytek.

Κάποιοι όμως δεν ήταν τόσο ευχαριστημένοι με τα επίπεδα λεπτομέρειας, ήθελαν να πιέσουν τα πράγματα λίγο ακόμη, όσον αφορά τον φωτισμό, τις θέσεις του ήλιου, του φεγγαριού, την ομίχλη, δημιουργώντας το “Natural Mod 2.0“, που αλλάζει προς το καλύτερο τις σκηνές του παιχνιδιού, όπως μπορείτε να δείτε στο cross scene to scene comparison που υπάρχει στο αντίστοιχο post – ανακοίνωση του mod.

Όσοι από εσάς έχετε το σύστημα και την όρεξη, check it! Οι υπόλοιποι ας αρκεστούμε στα videos!

Far Cry 2 : Πιο “αληθινό” δεν γίνεται!

Published by stelabouras in Gaming, Videos - 8 comments

Wiggler Video Post 

Τώρα θα μου πείτε, ναι είναι λογικό, η Crytek πάντα πίεζε για μεγαλύτερη αληθοφάνεια στα γραφικά των παιχνιδιών της (Far Cry, Crysis), παρόλα αυτά, καταρχάς δεν αναφέρομαι στην μηχανή γραφικών αλλά στο gameplay του παιχνιδιού και κατά δεύτερον, από ότι βλέπω από την Wikipedia entry του τίτλου, το Far Cry 2 δεν θα χρησιμοποιεί την ίδια μηχανή γραφικών με το Crysis (δηλαδή την CryEngine2) αλλά την…Dunia (που σημαίνει “γη” στα Σουαχίλι)!

Όσο για το πόσο αληθινό φαίνεται το παιχνίδι, καλύτερα να δείτε πρώτα το video. Δεν θα υπάρχουν health packs, θα προσπαθείτε να αυτό-θεραπεύεστε βγάζοντας τις σφαίρες από πάνω σας με…τανάλια (!) και θα μπορείτε να περιμένετε κάπου κρυμμένος μέχρι να έρθει το βράδυ (quick-wait) που οι εχθροί σας θα έχουν διαφορετικές δουλειές (βλ. ύπνος) για να δράσετε ανενόχλητοι. Το σημαντικότερο της υπόθεσης φυσικά είναι πως το Far Cry 2 σε αντίθεση με τους 2 προηγούμενους τίτλους δεν θα λαμβάνει χώρα σε νησί αλλά στην Αφρική (κάτι σαν “Blood Diamond” μου κάνει)!

Το παιχνίδι αναμένεται αρχές του 2008 και θα κυκλοφορήσει για PC.

E.A. και Apple = L.O.L.

Published by stelabouras in Gaming, Software, Tech - 4 comments

electronic-arts-logo 

Laughing Out Loud λοιπόν για την ανακοίνωση της επιστροφής της Electronic Arts στους Mac! Καταρχάς παραβλέποντας το γεγονός πως η μεγάλη εταιρία βγάζει συνεχώς κακοφτιαγμένες μεταφορές ταινιών (harry potter series) σε όλες τις πλατφόρμες ή sport games που στην Ευρώπη τουλάχιστον δεν έχουν μεγάλο κοινό (nfl, madden, (american) football, nascar, tiger woods) και έχοντας μόνο λίγες (ευτυχώς) φωτεινές εξαιρέσεις ( NFS, C&C, το πολύ αναμενόμενο Crysis κ.ο.κ. ), η ανακοίνωση που έγινε στο πρόσφατο keynote του WWDC ήταν μάλλον παραπλανητική.

Τα games λοιπόν που ανακοινώθηκαν για τους Mac και έρχονται αυτό το καλοκαίρι, ούτε ports είναι, αλλά ούτε και native applications. Η Electronic Arts κάνει χρήση της τεχνολογίας Cider για να πετύχει αυτή την κίνηση. Τι είναι το Cider? Μεταφέρω αυτούσιο το κείμενο από την σελίδα του προϊόντος:

Cider is a sophisticated portability engine that allows Windows games to be run on Intel Macs without any modifications to the original game source code. Cider works by directly loading a Windows program into memory on an Intel-Mac and linking it to an optimized version of the Win32 APIs. Games are “wrapped” with the Cider engine and they simply run on the Mac.

Με όσα συνεπάγονται από το “wrapping” που καταφέρνει το Cider technology (performance hit κ.ο.κ.), είναι λογικό να μιλάμε για “non-true” Mac gaming.

Τέλος απλά θα κλείσω με μία σκέψη. Η Apple δεν θα καταφέρει να πείσει εύκολα τους hardcore gamers να “γυρίσουν” σε Mac, πολύ απλά λόγω των integrated καρτών γραφικών. Η τεχνολογία των computer graphics αναπτύσσεται ταχύτατα, έχοντας άμεσο αντίκτυπο στην gaming industy. Για αυτό ακόμα και η επιλογή του Bootcamp φαίνεται λίγη.

Πάλι καλά που υπάρχουν εταιρίες σαν την Blizzard και την I.D. (long live John Carmack) που καταφέρνουν να κρατήσουν ακόμη και αυτό το μικρό κοινό των Mac gamers ζωντανό! Ελπίζω οι υπόλοιπες εταιρίες ( που πιστεύουν ότι έχουν κάτι να κερδίσουν από την Mac platform) να παραδειγματιστούν από τις δύο τελευταίες και όχι από την E.A.

Το Star Wars The Force Unleashed θέτει νέα standards

Published by stelabouras in Cinema, Coding, Consoles, Gaming, Software, Tech, Videos - 5 comments

Wiggler Video Post 

Τρεις λέξεις: Euphoria Physics Engine. Η μηχανή φυσικής από την Natural Motion που κάνει ότι η Havok (Half-Life 2) και η Cry-engine (Crysis) απλά δεν μπορούν! Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι όλα αυτά τα εντυπωσιακά effects θα παρουσιαστούν σε ένα Star Wars game, το Star Wars The Force Unleashed!

Το παιχνίδι πρόκειται να κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο του 2007 για PS3, Xbox 360, PS2, DS και PSP και κρίνοντας από τα gameplay videos πρόκειται για έναν αρκετά εντυπωσιακό τίτλο! Η μηχανή φυσικής Euphoria χρησιμοποιεί την τεχνική του Procedural Animation (που οι ίδιοι την ονομάζουν Dynamic Motion Synthesis), κατά την οποία η κίνηση των αντικειμένων (χαρακτήρων, οχημάτων κ.ο.κ.) υπολογίζεται real-time και δεν είναι βασισμένη σε προ-υπολογισμένες κινήσεις!

Δείτε τα videos και ειδικότερα το σημείο που ένας χαρακτήρας προσπαθεί να ισορροπήσει πάνω σε μια γέφυρα καθώς και το ρεαλιστικό σπάσιμο των υλικών σε πραγματικό χρόνο! Όπως μπορείτε να δείτε και απο το trailer του παιχνιδιού, με την βοήθεια της Euphoria Engine, όντως είναι unleashed η “Force” των Jedi!

[Thanks Mark]

Bioshock: ένα παιχνίδι που εξελίσσει το gameplay

Published by Petrakeas in Consoles, Gaming - 2 comments

bioshock1 

To Bioshock είναι ένα από τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια για PC και xbox360. Είναι από τους δημιουργούς του System Shock και θεωρείται action horror rpg! Όπως δηλώνει ένας από τους developers, η αρχική έμπνευση ήρθε από της ταινία "η μύγα", και παίζει με τον ηθικό προβληματισμό: πότε η γενετική εξέλιξη του ανθρώπου του αφαιρεί της ανθρώπινη υπόσταση και θεωρείται τέρας. Το gameplay έχει πάρα πολλά καινοτομικά στοιχεία και σε όσους άρεσε το System Shock 2 θα τρελαθούν με το bioshock. Τα εντυπωσιακά underwater τοπία αναλαμβάνει η unreal engine 3! Για περισσότερες πληροφορίες και video δείτε εδώ. Videos: trailer
Βλέπουμε λοιπόν ότι παιχνίδια με καινοτομικό gameplay (αλλά και γραφικάρες) δε βγαίνουν μόνο στο wii αλλά και σε άλλες πλατφόρμες. Μαζί με το Bioshock αναμένουμε για pc (και όχι μόνο) τα: Alan Wake, crysis, Half life 2 ep2,Assasin’s Creed.