You have searched the archives for 'electronic arts'.

Onlive – cloud gaming is here?

Published by stelabouras in Gaming, Internet, Videos - 10 comments

Wiggler Video Post 

Η αλήθεια είναι πως μια ιδέα σαν το Onlive, αν και φαίνεται εξαιρετικά φιλόδοξη, αν πετύχει και λειτουργήσει θα φέρει -πιστεύω- πραγματικά την επανάσταση στο gaming όπως το ξέρουμε τώρα.

Τι είναι το Onlive όμως; Το Onlive πρόκειται για μια web-based υπηρεσία που θα επιτρέπει τον gamer να παίζει οποιοδήποτε παιχνίδι (υποστηρίζει αυτή η υπηρεσία φυσικά – από PC, Xbox, PS3, you name it) με maximum settings, κατευθείαν στην τηλεόραση ή στον υπολογιστή του. Οι servers του Onlive θα κάνουν render το παιχνίδι και θα μεταδίδουν την πληροφορία (game frames) σαν video στους clients. Ανάλογα την σύνδεση του χρήστη, το παιχνίδι θα τρέχει σε HD (720p), η standard ανάλυση (480p) απαιτώντας έτσι στην καλύτερη περίπτωση τουλάχιστον μια σύνδεση 1.5 MBps.
Read more

Και το όνομα αυτής…Activision Blizzard!

Published by stelabouras in Gaming, Internet, Software, Tech - No comments

blizzard_logo 

Η είδηση αυτή έσκασε κάπως απότομα χθές, καθώς Vivendi και Activision αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους κάτω από το κοινό όνομα “Activision Blizzard” (η Blizzard αποτελεί ένα division της Vivendi) για το ποσό των $18 δισεκατομμυρίων!

Θα έλεγε κανείς πως τα χρήματα είναι λίγα αν αναλογιστούμε την σημασία της ένωσης αυτής. Ουσιαστικά η ανακοίνωση της “Activision Blizzard” δημιούργησε τον μεγαλύτερο pure-play online και console game publisher, με την Electronic Arts να είναι σε απόσταση βολής (μετά και την εξαγορά της Bioware).

Ενδιαφέρον πάντως θα έχει να δούμε τι θα προκύψει από την συνεργασία των δύο εταιριών, δεδομένου ότι η Activision είναι προσανατολισμένη περισσότερο στο action κομμάτι, ενώ η Vivendi / Blizzard στο RPG. Παρόλα αυτά σε ένα πρόσφατο F.A.Q. που έχει κυκλοφορήσει με λεπτομέρειες αυτής της συμφωνίας, δεν υπάρχει σχέδιο συνεργασίας των development teams.

Q: Will Activision and Blizzard now share development teams?
A: No, both of our companies will continue to operate as they have previously with regard to game development.

Εξαγορών συνέχεια

Published by stelabouras in Gaming, Internet, Multimedia - 2 comments

money-money 

Δυο μεγάλες εξαγορές αυτές τις μέρες απασχόλησαν το gaming industry και το…Internet entertainment που η μαμά Google δεν αφήνει να περάσει μήνας χωρίς shopping therapy!

Έτσι λοιπόν, η Google αποφάσισε να αγοράσει το Jaiku, το αντίπαλο δέος για το Twitter που διαθέτει πολλά περισσότερα features από τον προκάτοχό του (αλλά όχι τόσο πολύ και το hype από ότι φαίνεται, πράγμα σημαντικό στις μέρες μας) και να το εντάξει στα Google products. Πολλοί είδαν την συγκεκριμένη εξαγορά ως ένα στοιχείο για το Google Phone – που αν και ανεπίσημα, ανακοινώθηκε πως θα είναι πλατφόρμα για κινητά και όχι κινητό, αλλά ποτέ κανείς δεν ξέρει μέχρι την επίσημη ανακοίνωση – παρόλα αυτά είναι σίγουρα μια ένδειξη ότι η εποχή του microblogging επικρατεί πλέον με πλατφόρμες όπως το Facebook, Pownce, Twitter, Tumblr κ.ο.κ.

Στον τομέα του gaming industry, η εταιρία-κολοσσός που ότι βρίσκει στον διάβα της το αγοράζει, Electronic Arts, ανακοίνωσε την εξαγορά της Bioware. Δεδομένου πως η Bioware είναι μια αρκετά μεγάλη εταιρία, η κίνηση αυτή προκαλεί μεγάλο προβληματισμό. Με αρκετά hit-games να είναι έτοιμα να βγουν αυτόν και τον επόμενο χρόνο (Mass Effect, Dragon Age) και με τόσα άλλα στο ενεργητικό της (Baldur’s Gate, Neverwinter Nights, Jade Empire) ελπίζω η εξαγορά της Bioware από την EA να μην χαμηλώσει την ποιότητα των τίτλων της πρώτης (yeah right), προς όφελος της ποσότητας και του portability, γιατί κάτι τέτοιο θα βρει αρκετούς gamers απογοητευμένους.

Ας ελπίσουμε πως οι παραπάνω κινήσεις από Google και Electronic Arts να είναι επικερδείς εκτός από τις ίδιες τις εταιρίες και στους τελικούς χρήστες, είτε αυτοί είναι web-users είτε gamers!

E.A. και Apple = L.O.L.

Published by stelabouras in Gaming, Software, Tech - 4 comments

electronic-arts-logo 

Laughing Out Loud λοιπόν για την ανακοίνωση της επιστροφής της Electronic Arts στους Mac! Καταρχάς παραβλέποντας το γεγονός πως η μεγάλη εταιρία βγάζει συνεχώς κακοφτιαγμένες μεταφορές ταινιών (harry potter series) σε όλες τις πλατφόρμες ή sport games που στην Ευρώπη τουλάχιστον δεν έχουν μεγάλο κοινό (nfl, madden, (american) football, nascar, tiger woods) και έχοντας μόνο λίγες (ευτυχώς) φωτεινές εξαιρέσεις ( NFS, C&C, το πολύ αναμενόμενο Crysis κ.ο.κ. ), η ανακοίνωση που έγινε στο πρόσφατο keynote του WWDC ήταν μάλλον παραπλανητική.

Τα games λοιπόν που ανακοινώθηκαν για τους Mac και έρχονται αυτό το καλοκαίρι, ούτε ports είναι, αλλά ούτε και native applications. Η Electronic Arts κάνει χρήση της τεχνολογίας Cider για να πετύχει αυτή την κίνηση. Τι είναι το Cider? Μεταφέρω αυτούσιο το κείμενο από την σελίδα του προϊόντος:

Cider is a sophisticated portability engine that allows Windows games to be run on Intel Macs without any modifications to the original game source code. Cider works by directly loading a Windows program into memory on an Intel-Mac and linking it to an optimized version of the Win32 APIs. Games are “wrapped” with the Cider engine and they simply run on the Mac.

Με όσα συνεπάγονται από το “wrapping” που καταφέρνει το Cider technology (performance hit κ.ο.κ.), είναι λογικό να μιλάμε για “non-true” Mac gaming.

Τέλος απλά θα κλείσω με μία σκέψη. Η Apple δεν θα καταφέρει να πείσει εύκολα τους hardcore gamers να “γυρίσουν” σε Mac, πολύ απλά λόγω των integrated καρτών γραφικών. Η τεχνολογία των computer graphics αναπτύσσεται ταχύτατα, έχοντας άμεσο αντίκτυπο στην gaming industy. Για αυτό ακόμα και η επιλογή του Bootcamp φαίνεται λίγη.

Πάλι καλά που υπάρχουν εταιρίες σαν την Blizzard και την I.D. (long live John Carmack) που καταφέρνουν να κρατήσουν ακόμη και αυτό το μικρό κοινό των Mac gamers ζωντανό! Ελπίζω οι υπόλοιπες εταιρίες ( που πιστεύουν ότι έχουν κάτι να κερδίσουν από την Mac platform) να παραδειγματιστούν από τις δύο τελευταίες και όχι από την E.A.

Η ιστορία της Electronic Arts

Published by stelabouras in Gaming, Tech - No comments

ea-logo 

Το Gamasutra έχει ένα καταπληκτικό άρθρο γύρω απο την ιστορία του μεγαλύτερου -αυτόν τον καιρό- developer, της EA Games.

Το άρθρο ασχολείται με τα πρώτα χρόνια της εταιρίας με τίτλους όπως Hard Hat Mack, Pinball Construction Set, Archon και φτάνει μέχρι την σημερινή εποχή με την παραγωγή παιχνιδιών για το PS3.

Αν είστε EA fan, αν και δεν ξέρω πόσοι πολλοί μπορεί να είναι, καθώς αρκετοί την κατακρίνουν (και με το δίκιο τους) για τις συνεχείς συγχωνεύσεις και την “καταστροφή” του gameplay στους τίτλους της (βλ. μεταφορές σε όλες τις πλατφόρμες a.k.a. να-αρπάξουμε-απο-παντού-κάτι), τότε αξίζει να ρίξετε μια ματιά στο ιστορικό. Αν πάλι δεν είστε ένας απο αυτούς, μπορείτε να δείτε πόσα και ποιά acquisitions έχουν γίνει στην ιστορία της ΕΑ Games!

Κρυφή εταιρεία που φτιάχνει παιχνίδια για λογαριασμο των Nintendo, Capcom, Namco, Sony, Square Enix, Electronic Arts και THQ!

Published by ispofacto in Consoles, Gaming, Hardware, Software, Tech - 1 comment

aeris 

Και όμως είναι αλήθεια. Ο λόγος για την Tose. Είναι μια εταιρεία που φτιάχνει παιχνίδια για λογαριασμο πάρα πολύ γνωστών εταιρειών όπως των παραπάνων που αναγράφονται στον τίτλο (Nintendo, Capcom, Namco, Sony, Square Enix, Electronic Arts και THQ). Δεν ενδιαφέρεται να γίνει γνωστό το όνομα της παρά μόνο να φτιάχνει παιχνίδια για λογαριασμό εταιρειών που τα βρίσκουν σκούρα στην ανάπτυξη των παιχνιδιών ή θέλουν να τελειώσουν γρήγορα ή ακόμα δεν έχουν το απαραίτητο δυναμικό για να κάνουν port.

Η φιλοσοφία μάλιστα της εταιρείας ορίζει ότι δεν χρειάζεται να αναγραφεί πουθενά το όνομα της εταιρείας στο παιχνίδι σε περίπτωση που βοηθήσει ή φτιάξει ένα παιχνίδι. Δε μιλάμε μάλιστα για τίποτα άγνωστα παιχνίδια αλλά τίτλους όπως: Final Fantasy, Resident Evil, Dragon Warrior Monsters, Metal Gear Solid Ghost Babel, Dragon Quest Rocket Slime και Dragon Ball Z! Συνολικά έχει ασχοληθεί με 1000 τίτλους! Απίστευτο και όμως αληθινό! Για περισσότερα δέστε το σχετικό άρθρο στο 1up.com!

Ημερομηνία κυκλοφορίας του καινούριου Need For Speed!

Published by ispofacto in Consoles, Gaming - 1 comment

need_for_speed_carbon.jpgΌπως οι περισσότεροι θα γνωρίζουν το καινούριο Need For Speed θα ονομάζεται Need For Speed Carbon. O λόγος που θα ονομάζεται έτσι θα είναι επειδή θα λαμβάνει χώρα στην τοποθεσία Carbon στην Καλιφόρνια, που συμβαίνουν αγωνιστικές…κόντρες. Η Electronic Arts σήμερα ανακοίνωσε την ημερομηνία κυκλοφορίας: 10 Νοεμβρίου 2006. Το παιχνίδι όπως συνήθως θα κυκλοφορήσει παντού: Xbox 360, PS3, PS2, Xbox, GameCube, DS, PSP, GBA και PC.