You have searched the archives for 'canvas'.

Ζωγραφίζοντας στο χάρτη της Θεσσαλονίκης με GPS

Published by Petrakeas in Misc, Multimedia, Software - 6 comments

snap7651 

Δεν ξέρω πόσοι θυμάστε το Stavro.. Είχε την εξής απλή ιδέα.. Αν έχουμε μία συσκευή GPS μαζί μας και σώζουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα τη θέση μας, μετά μπορούμε να την προβάλουμε σε κάποιο χάρτη (google earth) σαν ζωγραφιά!!

Αυτό κάναμε και εμείς παρασκευή βράδυ με το HTC Touch Cruise και ένα freeware πρόγραμμα το NoniGPSPlot, το οποίο έτρεχε στο παρασκήνιο (παράλληλα με άλλα GPS προγράμματα πλοήγησης) και σημείωνε τη θέση μας σε ένα αρχείο το οποίο το έκανε export για google maps! Καμβάς μας, η Θεσσαλονίκη! Αν θέλετε να δείτε την διαδρομή μας πάνω στο χάρτη της Θεσσαλονίκης διαβάστε τη συνέχεια.

Read more

Raytracer με Javascript!

Published by stelabouras in Internet, Software - No comments

javascript_raytracer 

Έχω δεί πολλές προσπάθειες για κατασκευή ενός online raytracer χωρίς όμως καλά αποτελέσματα. Ο Flog.Raytracer από ότι μπορείτε να δείτε και εσείς, είναι γραμμένος σε Javascript και αξιοποιεί το canvas tag κάνοντας τον αρκετά γρήγορο για τις απαιτικές πράξεις ενός raytracing αλγορίθμου.

Φυσικά στο τελευταίο επίπεδο ποιότητας rendering τα αποτελέσματα είναι και πάλι απογοητευτικά αλλά φαίνεται πως υπάρχει μια βελτίωση στον χώρο…Αυτό που ίσως πρέπει να ερευνήσουν οι online-raytracer-programmers είναι αρχικά ένας editor για δημιουργία της σκηνής για να είναι πιο διαδραστική η όλη εμπειρία, άλλωστε πιο ο λόγος να κάνουν όλοι rendering την ίδια σκηνή (οέο)?

HTML Canvas Element…είναι χρήσιμο τελικά?

Published by stelabouras in Coding, Internet, Software, Tech - No comments

html-canvas 

Η ιστορία της υποστήριξης του Canvas Element στον Firefox αρχίζει από την έκδοση 1.5 και από τις υποσχέσεις που είχαν δοθεί ότι αυτή η μέθοδος θα μπορεί να απεικονίσει με απλές εντολές 3D κόσμους. Μάλιστα είχε κυκλοφορήσει και ένα απλό demo (wolfenstein-like) που έδειχνε τις ομολογουμένως περιορισμένες δυνατότητες του Canvas (η έκδοση με textures ήταν αδικαιολόγητα αργή).

Από ότι φαίνεται όμως, έχουν αρχίσει να γίνονται βήματα προς το καλύτερο για το Canvas, με έναν καινούργιο 3D renderer που έχει δημιουργηθεί. Στην προκειμένη φάση, ο renderer μπορεί και φορτώνει μοντέλα αποθηκευμένα στο πρότυπο Alias Wavefront OBJ και να τα απεικονίζει σωστά, να χρωματίζει τα πολύγωνα βάση της απόστασης και να έχει ένα υποτυπώδες σύστημα collision detection, που μπορώ να πω ότι τα πράγματα έγιναν αναπάντεχα αισιόδοξα για το Canvas, αν σκεφτεί κανείς πως όλοι οι υπολογισμοί γίνονται από την Javascript και με τόσες λίγες γραμμές κώδικα! Άραγε τι γίνεται αν κάποιος φορτώσει μοντέλο των χιλιάδων ή εκατομμυρίων πολυγώνων?