You have searched the archives for 'tag'.

Nintendo Wii U hands-on!

Published by ispofacto in Consoles, Gaming - No comments

IMG_04981

Στο πλαίσιο της πρώτης παρουσίασης της καινούριας κονσόλας της Nintendo από την ελληνική αντιπροσωπεία, ακολουθούν οι πρώτες εντυπώσεις από το Wii U:

Γενικές εντυπώσεις: Το πρώτο που προσέχει κανείς είναι ότι η κονσόλα είναι πολύ μεγαλύτερη από το Wii, περίπου θα έλεγα διπλάσια στο μέγεθος. Το χειριστήριο είναι ελαφρύ αλλά όχι τόσο όσο θα περίμενα από διάφορα άλλα hands-on που έχω διαβάσει. Ίσως κιόλας να κουράζει λίγο μετά από πολλές ώρες παιχνίδι! Σίγουρα πάντως η λεπτομέρεια που υπάρχει στην οθόνη του χειριστηρίου είναι εντυπωσιακή και δεν το περιμένεις ότι θα έχει τόσο καλή γραφική απεικόνιση! Οι κονσόλες στην παρουσίαση δεν ήταν final build ώστε να δούμε από κοντά το κεντρικό μενού της κονσόλας.  Απ’ ότι είδα όταν μία κονσόλα crashαρε και bootαρε από την αρχή, έκανε απευθείας load το demo που είχε χωρίς να φορτώσει κάποιο μενού. Ο υπεύθυνος μάλιστα μου είπε ότι οι κονσόλες ήρθαν από την E3.

ZombiU: Η Ubisoft και αυτή την φορά επιλέγει να υποστηρίξει το λανσάρισμα της καινούριας κονσόλας της Nintendo με ένα αποκλειστικό παιχνίδι, όπως το Red Steel με το Wii, χρησιμοποιώντας και αυτή την φορά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κονσόλας. Το παιχνίδι δεν είναι ιδιαίτερα εύκολο και μπορείς να σκοτωθείς πολύ γρήγορα από τα zombies που κυκλοφορούν αν δεν προσέξεις ιδιαίτερα. Σίγουρα ότι κυκλοφορείς και στο σκοτάδι στο demo δυσκολεύει την όλη κατάσταση!

Nintendo Land: Στο πλαίσιο παρουσίασης των δυνατοτήτων της κονσόλας όπως  στο Wii Sports, το Nintendo Land είναι μια συλλογή από μίνι παιχνίδια που περισσότερο θα έλεγα έχουν φάση όταν παίζεις με παρέα. Παίζοντας τετραπλό και τριπλό σε κάποια από αυτά μπορώ να πω ότι το ομαδικό gaming όπου ένας κάνει χρήση αποκλειστικά της οθόνης του gamepad έχει σίγουρα φάση! Τώρα για single player δεν νομίζω ότι έχουν τόσο ενδιαφέρον!

New Super Mario Bros. U: Ομαδικό Mario με 3-4 παίκτες και τα μυαλά στα κάγκελα! Σε single player αν κάποιος έχει παίξει το αντίστοιχο version στο Wii, δεν νομίζω ότι έχει διαφορά.

Wonderful 101: Ενδιαφέρον παιχνιδάκι με πρωτότυπο χειρισμό που κάνει χρήση του gamepad και έχει καρτουνίστικα 3D γραφικά. Νομίζω ότι είναι ένα παιχνίδι που σίγουρα αξίζει την αγορά στο launch window της κονσόλας.

Assasin’s Creed 3 & Dark siders 2: Ενδιαφέρον action-adventures που δείχνουν σίγουρα ότι το Wii U μπορεί να σηκώσει και τίτλους με βαριά γραφικά και όχι μόνο …καρτουνίστικες 2D φάσεις!

Rayman Legend: Για το συγκεκριμένο παιχνίδι, παρόλο που είχα διαβάσει first-impressions, νομίζω ότι δεν με είχε ενθουσιάσει ιδιαίτερα. Όταν έπαιξα όμως ομαδικό κατάλαβα τι εννοεί η Nintendo με το καινούριο ομαδικό gaming που προσφέρει η κονσόλα. Νομίζω κάνει καλύτερη χρήση του gamepad ακόμα και από το New Super Mario Bros Wii U.  Τα γραφικά επίσης είναι πάρα πολύ όμορφα και χαίρεσαι να τα βλέπεις!

Tekken Tag Tournament: Το ειδικό mode με τα μανιτάρια να πετάγονται στην αρένα και να κάνουν τους παίκτες στην μάχη θεόρατους έχει σίγουρα πλάκα καθώς δεν μπορείς εύκολα να χτυπήσεις τον αντίπαλο αλλά μου έδωσε την αίσθηση ότι δεν κολλούσε ιδιαίτερα με τον κόσμο του Tekken. Πιο πολύ μου φάνηκε σαν gimmick για να ξαναβγεί το παιχνίδι για το Wii U. Σίγουρα πάντως έχει πολύ καλά γραφικά και είναι ακόμη ένα Tekken καλώς ή κακώς!

Oddworld: Abe’s Oddysee New ‘N’ Tasty VS Original!

Published by ispofacto in Gaming - No comments

oddworldabeshd

Το Oddworld Abe‘s Oddysee (μαζί με την συνέχειά του το Abe’s Exoddus) είναι ένα από τα αγαπημένα μου παιχνίδια. Η είδηση επομένως ότι θα γίνει remake ήταν ένα πολύ ευχάριστο γεγονός, όταν το ανακοίνωσε ο Lorne Lanning! Πριν λίγο καιρό κυκλοφόρησε και το πρώτο gameplay footage από το παιχνίδι! Το πρώτο διαφορετικό χαρακτηριστικό που προσέχει κανείς είναι ότι η ροή του παιχνιδιού είναι συνεχόμενη και δεν υπάρχει πια εναλλαγή οθονών όταν φτάνεις στο τέλος μιας οθόνης.

Κυκλοφόρησε επίσης ένα side-by side comparison video σε σύγκριση με το αρχικό παιχνίδι που νομίζω έχει πολύ ενδιαφέρον να το δει κάποιος, καθώς φαίνονται και διάφορες άλλες αλλαγές που έχουν κάνει οι δημιουργοί του παιχνιδιού (Just Add Water).

BT.601 and BT.709 compatibility benchmark

Published by Petrakeas in Software - 13 comments

wmplayer-2012-02-27-00-01-37-97

The world of video is so complicated that you have to be very careful in order to produce a compressed video file that looks as close to the original as possible when reproduced. Many aspects can vary such as framerate, progressive vs interlaced, resolution, pixel aspect ratio, full ( 0 – 255) or limited luma  range (16 – 235). As if these were not enough, I recently learned the hard way that color coefficients of a video are not always the same. This means that a video can be displayed differently depending on the color space that will be used in decoding.

Without getting into much detail, 2 main color spaces exist noways for video: BT.601 and BT.709 . If a video is encoded using one of them and then decoded with the other, a slight color shift will occur (see the post’s image that is split into 3 rows). Most people may not even notice it, but areas with blue and green colors will be more affected and if you want your video to be reproduced the way you mastered it, you have to take some things into consideration.

You may wonder, how the decoder/TV will know which color space to use.. There are some ways but not all software/hardware behaves the same. That’s why I made this benchmark, testing video editing applications like Adobe Suite, Sony Vegas, video players and many decoders suck as windows media player, quick time on a mac, Adobe Flash player, VLCXBMC and browsers with mp4 playback capabilities such as chrome and safari. If you are curious about their behavior read below!

Read more

Fastest way to draw shadows and blend layers in iOS

Published by Petrakeas in Software - 1 comment

Screen-shot-2011-09-02-at-6

And by fastest I mean performance wise. Right now I’m working on an application that has to perform custom drawing (bezier curves) in real time and I am trying to achieve an oscilloscope look. That’s why at first I tried to do everything using Core Graphics functions (mainly CGContext functions) inside a custom drawRect function in my custom UIView. Core Graphics is very powerful and you can almost do what Photoshop does, in a programmatic way. The downside is that many functions are quite slow because they don’t use hardware acceleration.

For example, I first loaded the background of my oscilloscope inside a custom drawRect using Core Graphics and then painted curves on it using some interesting blending modes. I figured that it was quite faster to have the background on a separate UIView and just draw the curves on my custom UIView (which was on top of the other). This is due to the fact that layer compositing (CALayers and UIviews) uses hardware acceleration. On the other hand, when the background image was rendered using Core Graphics it caused heavy use of CGSBlendRGBA8888toRGBA8888 as Instruments showed.

Another way to blend layers and images is to use CGLayers but they are also slow due to the same reason. So, the fastest way to blend layers and images is to place them in separate CALayers or UIViews (you might prefer using CALayers to UIViews when user won’t be able to interact with the object). The disadvantage of this method  is that you can only blend them the normal way (you can’t use color dodge blend mode for example).

Secondly, I wanted to achieve a glow effect, so I decided to use shadow with a bright color. At first I used CGContextSetShadowWithColor on the layer of my curves. It proved to be very slow and the CPU usage increased proportionally to the amount of blur. This was caused by the fact that the shadow is implemented using a correlation function. As a result I decided to try the same with the shadow function of the CALayer of my UIView (self.layer.shadowRadius=8; … ). I was surprised to see that it almost had no impact on the performance even for bigger pixel radius! I am not sure but maybe this shadow function is hardware accelerated or has a more optimized implementation.

To sum up, iOS has a lot of graphics frameworks, some of which are just wrappers for the low level ones and others have completely different implementation. Unfortunately you have to learn the hard way in order to find the one who suits you right. For example when I used UIGraphicsGetCurrentContext inside the init function of my UIView  to initialize a CGLayer, the CGContext at that point was not intended for a display. The result was that this CGLayer was not on graphics memory and the rendering was very slow. So, I had to initialize it inside drawrect! This is just an example of how the performance of your application can vary from small changes…

UPDATE: for even faster shadows (for paths) create a shadowpath. Read more here.

UPDATE2: I added some functions to create bezier curves easily. Read the post here.

Link to micropost

Thundercats CG Footage

Published by stelabouras - 4 comments

Και όχι δεν αναφέρομαι σε αυτό το fake video. Παρακάτω θα δείτε ένα απόσπασμα (;) από μια CG εκδοχή των Thundercats που φημολογείται ότι θα κυκλοφορήσει. Στο video δυστυχώς δεν βλέπουμε τον Lion-O ως πρωταγωνιστή, αλλά κάποιον…απόγονό του!

Read more

Το studio του Hans Zimmer

Published by stelabouras in Music, Videos - No comments

10668747_AuyBk

Είχα την τύχη να αποκτήσω (thanks nuc!) το Inception σε Βlu-ray και χθες κατάφερα να δω κάποιες σκηνές από τα γυρίσματα που περιέχονται στο disc. Μια από τις σκηνές ήταν η μουσική της ταινίας (που απλά δεν υπάρχει), με πλάνα από το studio του γνωστού συνθέτη Hans Zimmer.

Είχα δει και παλαιότερα (HDR) φωτογραφίες από τον χώρο, αλλά αυτή την φορά βρήκα κάτι πιο..ζωντανό! Στα παρακάτω videos ο συνθέτης παρουσιάζει το…ταπεινό του studio.

Δείτε τα video και θα καταλάβετε!

[photo by Stuck in Customs]

Link to micropost

Το Dragon Age II είναι σχεδόν έτοιμο!

Published by stelabouras - 1 comment

55 λεπτά livestreaming Dragon Age 2; Oh yeah!

[via Dragon Age II Goes Gold, 55 Mins Of Footage | Rock, Paper, Shotgun]

Kingston SSDNow V+ Series 128GB 2nd gen review

Published by Petrakeas in Software, review - 7 comments

P6020006

Πριν λίγο καιρό είχαμε παρουσιάσει το μικρό αδερφάκι αυτού του SSD, τον Kingston Vseries 128GB.  Ο SSDNow V+ series 128 GB (SNV325S2) κοστίζει 100 ευρώ περισσότερο (γύρω στα 320) και απευθύνεται σε πιο απαιτητικούς χρήστες. Σε αυτό το review θα εξετάσω αν υπάρχει μεγάλη διαφορά από τον απλό Vseries και αν ναι κατά πόσο θα είναι αισθητή και θα σας ωφελήσει.

Read more

Kingston SSDNow V Series 128GB 2nd gen

Published by Petrakeas in Hardware, review - 9 comments

P3250009

Θα είμαι λακωνικός και θα ξεκινήσω λέγοντας για ποιο λόγο σας ενδιαφέρει αυτό το review. Το drive (SNV425-S2) κοστίζει  220-260 ευρώ κάπου και οι επιδόσεις του κοντράρουν έναν mainstream SSD. Να συμπληρώσω ότι υπάρχει TRIM support και ότι στη συσκευασία περιλαμβάνεται το Acronis True Image HD για να μεταφέρετε το λειτουργικό από τον παλιό σας δίσκο. Επίσης, πέρα από τα κλασσικά τεστ που έγιναν στον SSD θα σας περιγράψω την εμπειρία μου από τη χρήση του λειτουργικού μου από τον παλιό δίσκο (western digital caviar blue 320GB) στον Kingston SSD. Γιατί καλά είναι τα νουμεράκια, αλλά αυτό που μετράει περισσότερο είναι αν υπάρχει αισθητή διαφορά στις επιδόσεις του συστήματος και αν αξίζει κανείς να επενδύσει σε μια τέτοια αγορά.

Read more

Τι φοράει ο George Lucas;

Published by ispofacto in Cinema - 1 comment

han-big1

Πριν κάποιο καιρό είχε κυκλοφορήσει μία φωτογραφία που δείχνει τον George Lucas να φοράει μπλούζα που λέει πάνω “Han shot first“. Στη συγκεκριμένη φωτογραφία μάλιστα τη φοράει μπροστά στον Harrison Ford!

Μια φωτογραφία που σίγουρα εκπλήσσει οποιονδήποτε Star Wars geek! Αν δεν την έχετε δει, νομίζω είναι ευκαιρία να την προσθέσετε στη συλλογή σας!
Read more

Tweet count και facebook shares με ένα click!

Published by stelabouras in Coding, Internet, Software, Tech - 5 comments

share-badge

Μου ήρθε σήμερα η ιδέα να δημιουργήσω ένα bookmarklet με το οποίο ο καθένας θα μπορεί να δει πόσοι μίλησαν για την σελίδα που έχει επισκεφτεί σε Twitter και Facebook.

Η εγκατάσταση είναι απλή: Δεξί click στο bookmark bar > New bookmark και στο location κάντε paste το παρακάτω κώδικα:

javascript:(function(){head=document.getElementsByTagName('head')[0];script=document.createElement('script');script.src='http://wiggler.gr/stats.php?url='+window.location.href;head.appendChild(script);})()

Κάθε φορά που θα κάνετε click στο bookmarklet, θα εμφανίζεται στο πάνω αριστερά μέρος της σελίδας, ο αριθμός των Facebook shares και Tweets του συγκεκριμένου url! Enjoy!