Είχατε ποτέ την απορία γιατί δεν μπορείτε να διαιρέσετε με το μηδέν; Αν δεν μείνατε ποτέ στον κανόνα (δεν ορίζεται!) και θέλετε να μάθετε το γιατί με μια πλήρη μαθηματική εξήγηση, μπορείτε να πάτε στην παρακάτω σελίδα!
Είχατε ποτέ την απορία γιατί δεν μπορείτε να διαιρέσετε με το μηδέν; Αν δεν μείνατε ποτέ στον κανόνα (δεν ορίζεται!) και θέλετε να μάθετε το γιατί με μια πλήρη μαθηματική εξήγηση, μπορείτε να πάτε στην παρακάτω σελίδα!
Comments (10)
Δεν πρόσεχες και πολύ στο μάθημα όταν πήγαινες 3 Γυμνασιου εε?? :)
Τα έχουμε κάνει στο σχολείο αυτά. βρε!!!.. (εκτός εάν δεν είναι πλέον στην ύλη.. τι να πω.. είμαι 38 χρονών , εάν είσια πιο μικρός και δεν τα έχεις διδαχθεί … πάω πάσο !!! :) :) :)
Η σελίδα αναφέρει για παράδειγμα: It’s a common strategy in teaching to simplify concepts when they are first encountered. In other words, it’s common for your teacher to lie to you. I just did! Actually, there is a way to make sense of the expression 0/0.
Δεν νομίζω ότι στο σχολείο μαθαίνουμε ότι ο καθηγητής μας λέει ψέμματα ε; Κάτι μου λέι ότι διάβασες μόνο τον τίτλο από τη σελίδα…! :P
Όχι βρε – έτσι όπως τα λέει τα είχαμε κάνει . Εμάς δεν μας λέγαν ψέμματα :) :)
Σαν να μου φαίνεται ότι εσύ δεν θυμάσαι τίποτα από το σχολείο φιλαράκι. Βάζω στοίχημα ότι είχες γκόμενα στο σχολείο και την έκανες κοπάνες από τα μαθηματικά για μπιλιάρδα , κορίτσια και γρήγορα μηχανάκια ! Χο χο χο
Να διευκρινίσω ότι την απόδειξη του α/0 -> ∞ την κάναμε πρώτη λυκείο και την 0/0 την κάναμε στην αρχή της 2ας λυκείου που μαθαίναμε Όρια.
Μα καλά , δεν θυμάστε τον κανόνα του Ντελοπιτάλ ? Που κάναμε πλάκα και λέγαμε “θα εφαρμόσουμε Χόσπιταλ”? Δοζ γουέρ δε ντέηζ!!
@azrael ξεχνιέται ο Ντελοπιτάλ;
@azrael βασικά στις πανελλήνιες είχα γράψει το μεγαλύτερο βαθμό στο σχολείο στα μαθηματικά κατεύθυνσης,έπεσες λίγο έξω! :) Τέσπα,το ζαλίσαμε….!
Θα την διαβάσω όταν ξεκουραστώ…
Τα έχω φτύσει σήμερα.
Πάντως το νούμερο μηδέν για εμένα δεν είναι μόνο μαθηματικός αριθμός. >.>
Πάντος από ότι βλέπω, φαίνεται γαμάτο.
Έχω την εντύπωση πως αν ο Πυθαγόρας άκουγε τις αερολογίες του ‘καθηγητή’ του Πανεπιστημίου της Utah θα ταξίδευε μέχρι την Ιαπωνία για να μάθει πως να κάνει sepuku… Τα μαθηματικά, πέρα και πάνω απ’όλα είναι συμβολισμός. Αρκεί λοιπόν να ψάξουμε λίγο για την έννοια του μηδενός και έπειτα (πιστεύω) όλα ξεκαθαρίζουν. Αλλά σιγά μη μας τα μάθαιναν αυτά στο σχολείο…
Σημείωση: Ούτε κατέχω καμία ανώτερη γνώση, ούτε κοιτώ κανέναν άλλο αφ’υψηλού και περιφρονητικά