Το μέλλον είναι massively multi-core συσκευές!

Published by Petrakeas in Gaming, Hardware, Multimedia

titolo 

Δηλαδή η επιτάχυνση στις κάρτες γραφικών δε θα υφίσταται, αλλά θα έχουν απλώς εξόδους VGA και HDMI! Ήδη στις κάρτες ήχου στα Vista έχει απομακρυνθεί η επιτάχυνση και έχει αντικατασταθεί από software rendering. Επίσης βλέπουμε την nvidia με το CUDA αλλά και την ATI να δίνουν τη δυνατότητα προγραμματισμού των GPU (GPGPU programming). Οπότε στο μέλλον μάλλον η CPU θα αντικατασταθεί από κάτι ανάμεσα σε CPU και GPU με πάρα πολλούς πυρήνες.

Οι μηχανές γραφικών δε θα χρησιμοποιούν hardware acceleration, αλλά θα είναι software renderers δίνοντας πολύ περισσότερες δυνατότητες και ενώνοντας ακόμα περισσότερα το χάσμα ανάμεσα στα realtime γραφικά και τα prerendered από 3d Studio MAX κλπ. Επίσης, αν τα πράγματα στο hardware πάρουν αυτή την πορεία τότε η intel και η nvidia νομίζω ότι θα κονταροχτυπηθούν. Η AMD θεωρητικά έχει ένα πλεονέκτημα γιατί θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τεχνογνωσία της ATI, αλλά φοβάμαι ότι τα 2 τμήματα δε συνεργάζονται και πολύ… Αντίθετα Intel + ATI έχουν μεγαλύτερη συνεργασία και αυτό φαίνεται στο ότι τα πιο δημοφιλή MOBO chipsets που υποστηρίζουν crossfire είναι της Intel!!

Τα παραπάνω είναι δικές μου σκέψεις σε συνδυασμό με αυτά που δήλωσε ο Tim Sweeney, δημιουργός της Unreal Engine. Διαβάστε τη συνέντευξη εδώ.

EDIT: Η Intel ετοιμάζει νέα γενιά επεξεργαστών με κωδικό όνομα Larrabe, οι οποίοι φαίνεται να κινούνται προς την παραπάνω κατεύθυνση

Comments (1)

‘The end of 3D graphics as we knew it’ λέει δημιουργός του DirectX at Wiggler
March 28th, 2008 at 3:05 pm

[...] γράψει ότι στο μέλλον οι GPU και τα APIs θα είναι τελείως διαφορετικά. Τελευταία όλα τα στοιχεία και οι συνεντεύξεις [...]