3D Ripper DX – DirectX 9.0 Capturing

Published by stelabouras in Coding, Gaming, Software, Tech

3d-ripper-dx 

Με απλά λόγια μπορώ να πω πως το 3D Ripper DX κάνει ότι ακριβώς το Ogle (που είχαμε παρουσιάσει στο 5ο επεισόδιο του Wiggler Vidcast) αλλά για το DirectX!

Το 3D Ripper DX ωστόσο προχωράει την όλη διαδικασία ένα βήμα πιο πέρα, κάνοντας capture και τους shaders που μπορεί να είναι ενεργοί εκείνη την στιγμή όπως και HLSL κώδικα αν είναι διαθέσιμος! Έτσι μπορείτε να δείτε ανά πάσα στιγμή τι ακριβώς σχεδιάζεται από την κάρτα γραφικών και να το εισάγετε μετά στο Maya ή το 3D Studio Max για περαιτέρω επεξεργασία!

Comments (1)

zetas125
November 4th, 2007 at 5:39 pm

Εντυπωσιακό, όπως επίσης και το Ogle. Αν λειτουργεί χωρίς προβλήματα με τα Maya/3D Studio Max, τότε οι δυνατότητες είναι απεριόριστες!