18Mar 07
MMOs…σίγουρα λεφτά και…περίεργα tooltips!
Published by stelabouras in Gaming, Internet, Tech
Απλά σκεφτείτε το, ένα σίγουρο market για τους developers, μικρή η πιθανότητα για cracked versions λόγω συχνών updates, λιγοστά exploits, μηδαμινά cheats και… montly subscription! Αυτοί μπορεί να είναι με μια πρώτη σκέψη οι κύριοι λόγοι για την έκρηξη ανάπτυξης MMOs στην εποχή μας, με περίπου ακόμη 60-63 να αναπτύσσονται και ακόμη περισσότερα να βρίσκονται στα χαρτιά.
Το πιο μεγάλο όμως όπλο και σίγουρη πηγή εσόδων για τους προγραμματιστές / δημιουργούς τέτοιου είδους παιχνιδιών είναι τα virtual items! Yeap! Θέλεις την super duper πανοπλία με τα πιο cool stats? Όχι δεν πρόκειται να την βρεις με άλλον τρόπο παρά μόνο εάν την αγοράσεις κανονικά! Ο συγκεκριμένος τρόπος δεν κοστίζει τίποτα απολύτως στους προγραμματιστές και είναι σίγουρο ότι θα πετύχει, κατά την ταπεινή μου γνώμη, αφού δεν είναι λίγοι αυτοί που θα θέλουν το καλύτερο για τον virtual character τους! Αυτό έχει αρχίσει να γίνεται σε κάποιους τίτλους αν δεν κάνω λάθος αλλά αν λάβει μεγάλες εκτάσεις, είναι βέβαιο πως κάποιοι θα πλουτίσουν (και άλλο)!
Τέλος παραθέτω ένα screenshot απο το mmorpg game Dungeon Runners στο οποίο συνάντησα το πιο περίεργο tooltip σε online game μέχρι στιγμής : “Major Health Potion: Requires Membership”! Τι έκανε λέει? Δεν έχεις αγοράσει το game? No major health potions for you! Καλόοοο…
Comments (4)
Δεν είναι φοβερό πάντως που και το τελευταίο δωρέαν παιχνιδάκι έχει καλύτερα γραφικά απο το πιο δημοφιλές όλων ;
Καλές σκέψεις αλλά διαφωνώ κάθετα. Να τονίσω οτι αυτή η διαστρέβλωση των ΜΜΟs προέρχεται από το WoW effect των τελευταίων χρόνων. Παλαιότερα ο κόσμος έπαιζε online games απλά για την τρέλα του cooperative/competitive gameplay και ήταν ανήκουστο κάποιος να πληρώσει κανονικά χρήματα (περά από το πιθανό subscription fee) για να αγοράσει extra services. Βέβαια το συγκεκριμένο magic έχει προ πολλού χαθεί γιατί μέχρι και ο τελευταίος mini-gamer έχει βιώσει με ΚΑΠΟΙΟ τρόπο ένα Multiplayer Experience.
Το virtual economy είναι μία φούσκα που θα σκάσει πολύ σύντομα, τουλάχιστον με τη μορφή που παρουσιάζεται σε αυτό το post (πώληση online items). Ο βασικός σκοπός του MMO είναι να είναι τόσο καλό ωστε να σε κρατήσει σε βάθος χρόνου, όχι να πληρώσεις μία φορα 100 euro και να φύγεις σε 1-2 μήνες δοκιμάζοντας ένα άλλο. Believe me, it gets boring.
Re: στον KCorax
To Dungeon Runners έχει τραγικά γραφικά. Have a look στο trailer τους…
ftp://ftp.dungeonrunners.com/movies/DR_Trailer_full.wmv
[...] ή κάνει beta test (Warhammer Online, Lord of the Rings Online, World of Warcraft, Dungeon runners) αφού διαδραματίζεται στο άμεσο μέλλον με αρκετά [...]