Η οδύσσεια μου με τη Forthnet (χωρίς τέλος…)

Published by ispofacto in Internet

forthnetΜετά από κάποια σκέψη αποφάσισα να βάλω την προσφορά forthnet 1024 adsl in box. Καθώς όμως είχα ήδη dsl έπρεπε να τη διακόψω. Πάω λοιπόν στον ΟΤΕ για τη σχετική διαδικασία και μέσα σε τρεις μέρες είχε διακόψει την γραμμή. Δεν το περίμενα τόσο γρήγορα πότε να γίνει κάτι από τον ΟΤΕ και να φαίνεται ότι θα αργοπορήσει τόσο πολύ η forthnet για αυτό το αναφέρω. Anyway, κάνω τη σχετική αίτηση του adsl in box από το internet συμπληρώνοντας την αντίστοιχη φόρμα από τη σελίδα τους,στέλνω το αντίστοιχο mail με τον σκαναρισμένο λογαριασμό και παίρνω τηλέφωνο να δω αν τα έχουν πάρει και είναι όλα καλά.
Η τηλεφωνήτρια μου λέει ολα ok και ότι θα μπορώ να βλέπω τη διαδικασία ενεργοποίησης από τη σελίδα τους. Την πρώτη μέρα δεν έδειχνε τίποτα η σελίδα για το τηλεφωνικό νούμερο μου,πράγμα φυσικό υποθέτω. Το ίδιο και τη δεύτερη μέρα, υπέθεσα λοιπον ότι μάλλον δεν δείχνει την πρόοδο κατευθείαν. Το ίδιο συνεχίστηκε μέχρι την έβδομη μέρα που αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο στη forthnet για να δώ γιατί δεν δείχνει τίποτα για την πρόοδο της διαδικασίας στη σελίδα τους, όπου η τελεφωνήτρια αφού τις δίνω τα σχετικά στοιχεία μου λεεί ότι δεν προώθησαν την αίτηση στον OTE και την βάζει προς προώθηση η ίδια τώρα για να αρχίσει η διαδικασία!

Η διαδικασία ενεργοποίησης από τότε που πρωτοέκανα την αίτηση στις 4 αυγούστου ολοκληρώθηκε στις 12 Σεπτεμβρίου. Ένα μήνα και δέκα μέρες δηλαδή! Αφού ενεργοποιήθηκε η συνδρομή μου γεμάτος χαρά διαπίστωσα ότι στην καλύτερη περίπτωση το Mαximum της ταχύτητας που πιάνω κυρίως πρωινές ώρες είναι 30kb/s. Φυσικά καθώς προχωράει η μέρα φτάνει μέχρι τις συναρπαστικές ταχύτητες των 10 κβ/sec. Κάποια βράδια μάλιστα έπιανε και 5 Kb/sec.

Πήρα λοιπόν τηλέφωνο τη forthnet Και μου είπε ότι μόλις ενεργοποιήθηκε ο λογαριασμός να περιμένω θα φτιάξει σε λίγες μέρες. Φυσικά δεν έγινε τίποτα, και γιάυτό ξαναπήρα τηλέφωνο και μίλησα με τεχνικό που αφού με συμβούλευσε ότι πρέπει να κλείνω οτιδήποτε πρόγραμμα είναι συνδεμένο στο Net για να δω, κάτι netstat κτλ είδε ότι δεν διορθώνεται η ταχύτητα και μου είπε ότι θα το κοιτάξει και θα με πάρει τηλέφωνο.

Επειδή δεν με πήραν ξαναπήρα τηλέφωνο και μίλησα με τηλεφωνήτρια που κράτησε το κινητό μου και είπαν ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου. Δεν επικοινώνησαν και ξαναπήρα ώσπου τεχνικός μου είπε να κάνω ένα τεστ από το site της forthnet speedtest.forthnet.gr και να στείλω τα αποτελέσματα σε ανάλογη φόρμα. ΑΦού έστειλα τα τραγικά αποτελέσματα, με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν εν ολίγοις ότι η ταχύτητα θα διορθωθεί σίγουρα μέχρι τον Νοέμβριο που ο ΟΤΕ θα έχει τελειώσε τις αναβαθμίσεις του. Είναι φυσιολογικό να έχω αυξομοιώσεις μου είπαν. Άλλοτε δηλαδή θα πιάνω υψηλές ταχύτητες κοντά στην ονομαστική και άλλοτε όχι. Εγώ τις είπα ότι δεν έχω αυξομειώσεις αλλά πιάνω μέχρι τα 30 Kb/sec το πολύ. Μου είπε αν δεν πιάσω καλύτερες ταχύτητες έστω και περιστασιακά μέσα σε μία εβδομάδα να στείλω ξανά mail. Φυσικά με γράψαν πάλι και δεν μου απάντησαν.

Τι θα με συμβουλεύατε να κάνω,αγαπητοί αναγνώστες; Τι μπορώ να κάνω; Τι δράση να ακολουθήσω; Σκέφτηκα να ζητήσω διαγραφή από την εταιρεία. Το πρόβλημα είναι ότι έχω συμβόλαιο με το ADSL in a box για ένα χρόνο και έχω πληρώσει για τους πρώτους έξι μήνες. Μπορώ να ισχυριστώ ότι επειδή άργησαν να με ενεργοποιήσουν μπορώ να διακόψω το συμβόλαιο ή ότι από τις 4 του μηνός που έκανα την αίτηση με βάλαν σαν καταχώρηση μετά από 10 μέρες και ότι αυτό είναι λόγος για διακοπή του συμβολαίου; Σκέφτομαι να πάω στην Otenet μπας και δω προκοπή!

Η εταιρεία αν βλέπει ότι από το bandwith Που της δίνει ο ΟΤΕ δεν αντέχει άλλες συνδέσεις αυτή συνεχίζει να δίνει; Πολή καλή τακτική ,μπράβο της!

Ειλικρινα δεν περίμενα κάτι τέτοιο από τη forthnet. Το ευχαριστώ δηλαδή που είμαι 2 χρόνια πελάτης τους, τι να πω!

Comments (16)

VirusMagic
October 1st, 2006 at 4:57 pm

Καταρχήν ηρέμησε. Εγώ είμαι έναν χρόνο στην Forthnet τώρα και δεν έχει συμβεί ποτέ τίποτα τέτοιο. Λάθη γίνονται παντού αλλά και παντού υπάρχουν άτυχοι.
Υπάρχει όρος στο συμβόλαιο με την Forthnet που λέει ότι αν για οποιοδήποτε λόγο ο πελάτης δεν μείνει ικανοποιημένος μπορεί να επικοινωνήσει με την εταιρία και να ζητήσει τα χρήματά του πίσω, νομίζω.

Κατά την γνώμη μου είσαι άτυχος αλλά και αφελής, με την καλή έννοια πάντα, που έκανες αίτηση αυτή την χρονική περίοδο. Αυτή τη περίοδο γίνονται οι αναβαθμίσεις και η Forthnet αλλά και το προσωπικό της είναι πολύ απασχολημένοι αλλά και χαμένοι, καθώς όχι μόνο τα έχουν χάσει από την πολύ δουλειά, αλλά δεν προλαβαίνουν oύτε να κλάσουν (συγγνώμη κιόλας).

Φίλε ispofacto, σε συμβουλεύω να επικοινωνήσεις με την εταιρία και να τους πεις όλα αυτά. Μην κατηγορείς την Forthnet διότι δεν φταίει αυτή ούτε και το προσωπικό της απόλυτα. Κυρίως φταίει η περίοδος. Λάθος σου επίσης είναι ότι το άφησες πολύ καιρό χωρίς να πάρεις τηλέφωνο. Ναι εννοώ ακόμη και τις 4 μέρες. Πρέπει να τηλεφωνείς κάθε μέρα για να μπορέσεις να ικανοποιήσεις το αίτημά σου αυτή τη περίοδο, ίσως και 2 με 10^73 φορές. :P

Για να σου δώσω ένα παράδειγμα. Έκανα αίτηση να μου αναβαθμιστεί η σύνδεση σε 2048 από 384. Για να με βάλουν στη λίστα αναβάθμισης χρειάστηκε να πάρω τηλέφωνο 12 φορές καθώς το αίτημά μου διαγραφόταν απ’ο την βάση τους. Και εδώ που τα λέμε κάθε Βάση Δεδομένων έχει τα όρια της (ίσως κακοσχεδιασμένο πρόγραμμα).
Τελικά αφού έγινε 2048 η σύνδεση και η γραμμή κατέβαζα με μέγιστο το 140+ Kb/sec.
Επίσης κατάλαβα ότι ευθύνεται ο φόρτος και ότι σιγά σιγά θα διορθωθεί και πραγματικά μέσα σε κανα 10ήμερο ήρθε στα 200 Kb/sec.

Επίσης πρέπει να ξέρεις ότι η τηλεφωνήτρια που μιλάς όταν καλείς στο 800… μπορεί να κάνει σχεδόν τα πάντα καθώς έχει μπροστά της το πρόγραμμα διαχείρισης της βάσης και της ουράς πελατών.

Υπομονή λοιπόν ή πάρε τα χρήματά σου πίσω! (Και διάβαζε και κανά forum…)

VirusMagic

VirusMagic
October 1st, 2006 at 5:10 pm

Α, επίσης αν θες εκδίκηση σύρτους στα δικαστήρια. Easy stuff!!

ispofacto
October 1st, 2006 at 5:55 pm

Ήρεμος είμαι, αναφέρω περιληπτικά τι έχει γίνει, φυσικά και τους έχω πάρει πάνω από 15 φορές συνολικά τηλέφωνο και μάλιστα τις τελευταίες φορές φώναζα για το πόσο μ*** με έχουν αλλά δεν έχει γίνει τίποτα.

Επίτρεψε μου να έχω άποψη για τη forthnet γιατί θα είναι τώρα ο τρίτος χρόνος που θα έχω internet από αυτούς.  Επειδή εσένα σου δουλεύει καλά δεν σημαίνει ότι το ίδιο συμβαίνει σε όλους.

Δεν έκανα αυτήν την περίοδο την αίτηση την έκανα αρχές αυγούστου. Στην ίδια περίοδο έκανε π.χ. και ο Στέλιος και δεν έχει πρόβλημα. (Μένει στην ίδια γειτονιά)

Αφού έληγε η σύνδεση που είχα τι έπρεπε να κάνω δηλαδή να μείνω χωρίς ADSL λόγω της περιόδου; Δεν νομίζω.

Αυτός ο όρος του συμβολαίου δεν υπάρχει καθώς τους ρώτησα αν μπορώ να διακόψω το συμβόλαιο λόγω της χαμηλής ταχύτητας αλλά μου είπαν δεν ευθυνόμαστε εμείς αλλά ο ΟΤΕ για αυτό ,οπότε δεν μπορεί να διακοπεί το συμβόλαιο.

Δικαστήριο να τους σύρω δεν θα κερδίσω τίποτα εκτός από χαμένο χρόνο,χρήματα και μη χρήση internet.

VirusMagic
October 1st, 2006 at 6:44 pm

Ωραία, αφού όπως λες εξάντλησες όλα τα ενδεχόμενα γιατί δεν πας από τα γραφεία τους στην Ναυαρίνου? Τι περιμένεις, την θεία επέμβαση?
Πάνε από εκεί και λύσε το πρόβλημα..
Και μην σου πω ότι το έχεις καθυστερήσει πολύ! Έπρεπε να έχεις πάει από τον πρώτο 15ήμερο αφού βλέπεις ότι δεν γίνεται τίποτα..

Αναγνωρίζω το πρόβλημά σου φίλε Ispo αλλά πνίγεσαι σε μια κουταλιά νερό. Νομίζω ότι ήδη έχεις αργήσει πολύ. Έπρεπε να έχεις κάνει ήδη κάποια ενέργεια.
Σου είπα και πριν, λάθη γίνονται και δεν λύνονται όλα από το τηλέφωνο.

Δηλαδή τι το δύσκολο έχει να πας από τα γραφεία τους? Νομίζω πως λειτουργώ με την απλή λογική, σωστα? :P (Εκτός βέβαια αν δεν μπορείς λόγω εργασίας.)

Και όπως ξέρεις, η γραμμή σου είναι της Forthnet και τα μπορούσες να τους βρίσεις αφού αναφέρουν και μόνο το όνομα OTE ενώ η γραμμή είναι δική τους.

Και ένα σχόλιο πάνω στη φράση σου: “Επειδή εσένα σου δουλεύει καλά δεν σημαίνει ότι το ίδιο συμβαίνει σε όλους”.
Δεν μιλάω από την προσωπική μου άποψη μόνο. Αλλά από ένα σωρό προβλήματα που έχω διαβάσει στα διάφορα forums στα οποία γράφουν χίλιοι μύριοι χρήστες με χίλια μύρια προβλήματα.
Το ότι είσαι 3 χρόνια Forthnet δεν λέει απολύτως τίποτα!

Και να σου θυμίσω ότι η forthnet μπορεί να σου δώσει ένα μήνα+ παράταση στην προηγούμενή σου σύνδεση μέχρι να αναβαθμιστεί. Απ’ότι κατάλαβα από την φράση σου:
“Αφού έληγε η σύνδεση που είχα τι έπρεπε να κάνω δηλαδή να μείνω χωρίς ADSL λόγω της περιόδου;.”

μάλλον δεν το ήξερες.. :D

Φιλικά,
VirusMagic.

VirusMagic
October 1st, 2006 at 6:50 pm

Και να προσθέσω τη φράση:

“Όποιος ντρέπεται πεινάει… “. :D

V.

HaVai
October 1st, 2006 at 7:44 pm

Υπέβαλε την καταγγελία ή την αναφορά σας. Το Νομικό Τμήμα του ΙΝΚΑ θα την εξετάσει και, εφ’ όσον παραβιάζονται τα δικαιώματά σου θα προβεί στις αναγκαίες ενέργειες.

http://62.192.64.71/default.asp?cid=34

giannis
October 1st, 2006 at 11:51 pm

Από όσο ξέρω και εγώ, όντως η forthnet τρέχει αυτήν την εποχή (στην βόρεια ελλάδα) και όχι μόνο για το διπλασιασμό των dsl αλλά και για άλλες υποδομές δικές της. Ας ελπίζουμε πως το αποτέλεσμα όλων των αναβαθμίσεων που κάνει αυτό το καιρό θα έχουν την αποζημίωσή τους αργότερα.

ispofacto
October 2nd, 2006 at 8:32 am

Δεν νομίζω ότι τα γραφειάκια της forthnet της Ναυαρίνου μπορούν να κάνουν κάτι παραπάνω από ότι κάνουν τα κεντρικά γραφεία της forthnet. Θα πάω αν και είναι λίγο δύσκολο γιατί καθημερινές είμαι εσόκλειστος λόγω σχολής.

Η γραμμή είναι του ΟΤΕ και την δίνει στη forthnet, δεν είμαι σε ιδιόκτητο δίκτυο της forthnet. Μου λένε αν είναι πιταρισμένο το dslam του ΟΤΕ δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα εμείς.

Το γνωρίζω αυτό που λες για την αναβάθμιση αλλά σε μένα απλά δεν γινόταν γιατί πολύ απλά πριν είχα γραμμή στο όνομα μου και έβαλα adsl in a box δηλαδή γραμμή που δεν είναι τώρα δική μου. Ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτό είναι απλά να καταργήσεις πρώτα τη γραμμή που είχες πριν.

Πέφτει και το DSLAM μου τώρα! at Wiggler
October 25th, 2006 at 4:45 pm

[...] _encloseme: 1 Εκτός από τη forthnet που με ταλαιπωρεί αφάνταστα όπως έχω γράψει σε προηγούμενο post, o ΟΤΕ αποφάσισε ότι πρέπει να με ταλαιπωρεί επίσης. Ετσί ενώ πριν λίγες μέρες έπεσε το DSLAM της περιοχής μου για μία μέρα, ο ΟΤΕ αποφάσισε να μου κόψει το internet για παραπάνω μερούλες για αγνώστους λόγους. Πόσο πίττα μπορεί να είναι το DSLAM που είμαι; Δεν θέλω ούτε να το διανοηθώ πια…! Έτσι αφού δήλωση βλάβη γραμμής μετά από 3 μέρες με παίρνουν από τον ΟΤΕ τηλέφωνο και σε 5 λεπτά το έφτιαξαν τηλεφωνικώς το πρόβλημα. Τώρα εγώ τι να πω; Technorati Tags: adsl, dslam, forthnet, internet, ote, wiggler Socially Bookmark Πέφτει και το DSLAM μου τώρα!              // Used for showing and hiding user information in the comment form function ShowUtils() { document.getElementById(“authorinfo”).style.display = “”; document.getElementById(“showinfo”).style.display = “none”; document.getElementById(“hideinfo”).style.display = “”; } function HideUtils() { document.getElementById(“authorinfo”).style.display = “none”; document.getElementById(“showinfo”).style.display = “”; document.getElementById(“hideinfo”).style.display = “none”; } [...]

aliengruoi
November 10th, 2006 at 1:02 pm

loipon file ispo egw exw mia sundromi me tin etairia tis teledome. i taxutita mou prin tin anaba8misi itan 1Mbps. twra eftasa sta 2Mbps. parolo auta i maximum speed mou eiani 100kb/s. afou perasa arketo xrono pano apo to tilifono mou prospa8ontas na bgalei mia akri toso o ote oso kai i teledome mou dilonoun oti den einai probloma diko tous. ostoso dokimazontas ena demo tis altec pou dinotan sto RAM i taxitita mou eftane mexri kai ta 220kb/s. poios mporei na mou dosei mia apantisei se auto?? pantos oi an8ropoi tis teledome sigoura oxi.

ispofacto
November 11th, 2006 at 10:51 am

Από τη στιγμή που δοκίμασες άλλη εταιρεία και δεν υπάρχει πρόβλημα μάλλον κάτι πρέπει να κάνει η teledome. Εγώ προσωπικά και demo που δοκίμασα τα ίδια χάλια είναι…

Η Forthnet αλλάζει… at Wiggler
January 4th, 2007 at 10:44 pm

[...] Η αλήθεια είναι ότι φέρνει πολύ στο Firefox logo και γενικά είναι του ίδιου concept του ‘εναγκαλιάσματος’ (βλ. παρακάτω) απλά εγώ αυτό που έχω να πώ είναι ότι κάθε αλλαγή γίνεται προς το καλύτερο (θέλω να πιστεύω) και ότι εκτός απο το logo πολλά πρόκειται να αλλάξουν μέσα στο 2007, ελπίζω μέσα σε αυτά να είναι και οι απαράδεκτες ταχύτητες σύνδεσης / προβλήματα με τα πακέτα κ.λ.π. που τόσο μας ταλαιπωρούν τόσο καιρό! [...]

bilo
May 24th, 2007 at 6:24 pm

παρόμοια ταλαιπωρία, συνδρομητής στη forthnet απο το 1997, έκανα αναβάθμιση σύνδεσης απο dialup σε adsl in a box πακέτο με σταθερή τηλεφωνία πριν τα Χριστούγεννα και η adsl ενεργοποιήθηκε το Πάσχα! δηλ 3 μήνες μετά την αίτηση και αφού είχα μιλήσει με τουλάχιστον 20 εκπροσώπους πωλήσεων και τεχνικούς! Τουλάχιστον η ταχύτητα είναι ok.

buluba89
June 21st, 2007 at 2:59 am

Φιλε εγω θα σε συμβουλευα να παρεις τηλεφωνο τον ΟΤΕ. Και γω το ιδιο προβλημα ειχα με την forthnet ειχα 1024 και στην καλυτερη η πραγματικη συνδεση ηταν γυρω στα 500. Και σε μενα τα ιδαια παραμυθια λεγαν για αναβαθμισεις του οτε και σε λιγο καιρο θα διορθωθουν….Μια μερα αποφασισα και πηρα τον ΟΤΕ και αλλαξαν κατι ρυθμισεις και απο τοτε πιανο το λιγοτερο 1000

Nick
November 9th, 2007 at 3:10 pm

Φίλε εγώ θα σου πρότεινα να επικοινωνήσεις μς την Εθνική Επιτροπή Τηλεποικηνωνιών απο εκεί θα σε συμβουλέψουνε καλύτερα απ’ όλους για τη βέλτιστη λύση. http://www.eett.gr

ΝΙΚΟς
August 21st, 2009 at 5:00 pm

shmera σε συγγενεις μου και μετα απο ι μηνα και κατι , η φορτνετ τους λεει οτι την γραμμη ο οτε την μπλοκαρει.αστεια πραγματα γιατι ο οτε ειχε στειλει τεχνικο συνεργειο και ελεξε καφαο , την γραμμη στην πολυκατοικια και το διορθωσε. ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΟΜΠΙΝΑ ΤΗΣ ΦΟΡΤΝΕΤ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΟΤΕ , ΜΗΝ ΦΕΥΓΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ, ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΟ ΕΥΕΛΙΚΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΟΤΕΣΟΠ ΠΟΥ ΣΕ ΒΟΗΘΟΥΝ